Wat is dat nou weer voor een koekie onderzoek?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef Logitik het volgende:
aangezien ik het nergens anders kan vinden op i-net, vraag ik het hier. Deze vraag is verband met een onderzoek voor school![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:47 schreef rieski het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een koekie onderzoek?
Leg uit.. jaartje eerder begonnen ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
17 alik zat op m'n 17e op de universiteit en heb geen klas overgeslagen :S
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef Djarum het volgende:
verkapt "is-het-meisje-wat-ik-gisteren-in-het-steegje-achter-mijn-huis-heb-beziggehouden-te-jong?" topic..
same thoughtquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef Djarum het volgende:
verkapt "is-het-meisje-wat-ik-gisteren-in-het-steegje-achter-mijn-huis-heb-beziggehouden-te-jong?" topic..
Daar moest ik ook meteen aan denken toen ik de TT zagquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef Djarum het volgende:
Telraam vragen voor je verjaardag als ik jou was, of een verstand.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef Logitik het volgende:
Weet iemand wat de gemiddelde leeftijd is van iemand die op de HAVO zit, en klas 4 volgt (de laatste groep is dat?)
Alvast bedankt!
aangezien ik het nergens anders kan vinden op i-net, vraag ik het hier. Deze vraag is verband met een onderzoek voor school![]()
Maar je snapt niet dat MSN icoontjes t niet op Fok doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
17 alik zat op m'n 17e op de universiteit en heb geen klas overgeslagen :S
Dat weten alleen de ubermenschen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar je snapt niet dat MSN icoontjes t niet op Fok doen.
Dank je.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat weten alleen de ubermenschen..
Dank je.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |