niet te geloven zo'n antwoord, weet je, laat de regering eens met open kaart komen spelen?! ik ben de burger en ik wil het weten ok?!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als dat zo OVERduidelijk is heb je vast wel een paar solide argumenten of bewijzen.
En weer moord en brand schreeuwenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
niet te geloven zo'n antwoord, weet je, laat de regering eens met open kaart komen spelen?! ik ben de burger en ik wil het weten ok?!
iets overduidelijk zoals op de foto te zien in de lucht sproeien en dan de burger om solide argumenten vragen, er is trouwens ergens al een handtekeningen actie tegen deze vreemde praktijken en ik heb meegedaan.
ok laat dat de regering dan eens uitleggen wat dat voor spul is ben ik tevreden, te veel gevraagd?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En weer moord en brand schreeuwenLeg eens uit dan. Hoe kan je met die foto bewijzen dat er een eng goedje wordt gesproeid?
Verbrandingsproducten, waterdamp in het bijzonder. Tevreden?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ok laat dat de regering dan eens uitleggen wat dat voor spul is ben ik tevreden, te veel gevraagd?
erg ontevreden, je overtuigt me helemaal niet. maar jij bent niets anders dan een leek in dit verhaal, ik verwacht verhaal van hoge functionarissen die er vanaf weten, daarom heb ik met die handtekeningen actie (met adresgegevens) meegedaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Verbrandingsproducten, waterdamp in het bijzonder. Tevreden?
ik geloof het niet, maar ook voor jou geldt; je bent slechts een leek die van niets weet. mensen wachten op verklaringen van hogere hand.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ja, dat is wat achterhaald. Het is een mengsel van waterdamp, zwaveloxiden, stikstofoxiden en wat sporen van andere verbrandingsproducten. Niet echt iets om je zorgen over te makenals je hoofdpijn hebt ga dan naar de dokter. Je krijgt een stijve nek van het wijzen naar al die chemtrails. Dat zwarte betreft overigens de schaduw.
Doe even normaal zeg. Ik heb behoorlijk wat kennis van scheikunde (propedeuse Chemische Technologie en hele goede cijfers voor scheikunde op de middelbare school) en meteorologie (ik ben al sinds mijn jeugd geinteresseerd). Ik weet zeker weten meer van scheikunde en meteorologie dan al die 'believers'. Twijfel aan het verhaal van hun, niet aan dat van mij. Tenzij je argumenten op niveau er tegenin kan brengen.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:57 schreef TeenWolf het volgende:
ik geloof het niet, maar ook voor jou geldt; je bent slechts een leek die van niets weet. mensen wachten op verklaringen van hogere hand.
Ik kan gelukkig zelf denken.quote:Op zondag 18 maart 2007 05:10 schreef TeenWolf het volgende:
ik wacht op een onafhankelijk internationaal onderzoek, laat hun maar met getallen komen. maar dat doen ze niet.
dat kan iedereen, maar voor sommige internationale vraagstukken is een groot onafhankelijk onderzoek met veel metingen verplicht.quote:
Qua vliegtuigbrandstof ben ik een leek ja. Foto's weet ik iets meer van af. Wel eens van belichting gehoord?quote:Op zondag 18 maart 2007 04:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
erg ontevreden, je overtuigt me helemaal niet. maar jij bent niets anders dan een leek in dit verhaal, ik verwacht verhaal van hoge functionarissen die er vanaf weten, daarom heb ik met die handtekeningen actie (met adresgegevens) meegedaan.
Is weer typisch hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 04:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik geloof het niet, maar ook voor jou geldt; je bent slechts een leek die van niets weet. mensen wachten op verklaringen van hogere hand.
quote:Op zondag 18 maart 2007 04:55 schreef TeenWolf het volgende:
wikipedia zegt ook dit over chemtrails: Mensen van Niburu schrijven bij wikipedia over zichzelf..
He bah, Piet, verstoor die illusie van een grootscheeps complot nou nietquote:Op zondag 18 maart 2007 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Stel je wilt chemicalien verspreiden, waarom zou je het dan via de brandstof van straalmotoren doen, die gemaakt zijn om zoveel mogelijk hete damp te maken (efficientie van de motor) waar je geen enkele controle hebt over wat de reactie van de chemicalien is? We hebben het niet over een chemische reactor, maar over een straalmotor..
Verder als je het zo zou doen, heb je een enorme hoeveelheid mensen nodig in je complot, niet iets wat een verstandige aanpak is.
Aan de andere kant is er een eenvoudige simpele verklaring, condensatie van waterdamp als verbrandingproduct.
Weer dezelfde ongefundeerde aanames..quote:Op zondag 18 maart 2007 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Stel je wilt chemicalien verspreiden, waarom zou je het dan via de brandstof van straalmotoren doen, die gemaakt zijn om zoveel mogelijk hete damp te maken (efficientie van de motor) waar je geen enkele controle hebt over wat de reactie van de chemicalien is? We hebben het niet over een chemische reactor, maar over een straalmotor..
Verder als je het zo zou doen, heb je een enorme hoeveelheid mensen nodig in je complot, niet iets wat een verstandige aanpak is.
Aan de andere kant is er een eenvoudige simpele verklaring, condensatie van waterdamp als verbrandingproduct.
Hier, kun je zelf de hoogte bepalen:quote:Op zondag 18 maart 2007 11:24 schreef ATuin-hek het volgende:
Qua vliegtuigbrandstof ben ik een leek ja. Foto's weet ik iets meer van af. Wel eens van belichting gehoord?
Ja, heb ik, en ik heb nog geen enkele truth adept daar een goed antwoord op zien gevenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Weer dezelfde ongefundeerde aanames..![]()
Heb je de topics m.b.t chemtrails wel gelezen?...ach laat ook maar...
dan kan je wel gelijk je aanname klaar hebben liggen dat dat niet in wikipedia staat.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen van Niburu schrijven bij wikipedia over zichzelf..
Ik heb niet gezegt dat het niet in Wikipedia staat, ik heb gezegt dat iedereen alles in Wikipedia kan schrijven, en jouw paranoide clubje kan daar dus zelf een artikel schrijven over chemtrails verwijzend naar hun site.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dan kan je wel gelijk je aanname klaar hebben liggen dat dat niet in wikipedia staat.
het staat er wel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Chemtrail
weer iemand die een aanname heeft klaarliggen.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is weer typisch hoorDe doorsnee persoon is een leek dus kan er niets over zeggen volgens jou. Ik heb echter zo'n vermoede dat als een hogere hand met een verklaring komt die je beeld niet bevestigd dat hij dan in het complot zit, omgekocht is etc. Heb ik gelijk? Eerlijk zeggen.
waarom weer gelijk paranoide? waarom weer gelijk met benamingen smijten, teken van zwakte.ik noem het meer kritisch. paranoide is iets heel anders.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt dat het niet in Wikipedia staat, ik heb gezegt dat iedereen alles in Wikipedia kan schrijven, en jouw paranoide clubje kan daar dus zelf een artikel schrijven over chemtrails verwijzend naar hun site.
Kritisch? LOLquote:Op zondag 18 maart 2007 14:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
waarom weer gelijk paranoide? waarom weer gelijk met benamingen smijten, teken van zwakte.ik noem het meer kritisch. paranoide is iets heel anders.
dan heb je weer niet goed naar me geluisterd. ik zei; zolang er geen onafhankelijk onderzoek gekomen is naar deze trails blijf ik kritisch en zo'n onderzoek hoeft geeneens veel geld te kosten.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kritisch? LOL
Ik noem ze paranoide omdat men een samenzwering aan elkaar lult zonder een enkel objectief bewijs.
Ik ga ervanuit dat ik n truth adept ben?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, heb ik, en ik heb nog geen enkele truth adept daar een goed antwoord op zien geven
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:44 schreef Resonancer het volgende:
Je doet nu 'n aaname (dat men ons moedwillig wil vergiftigen) waar ik helemaal niet zeker van ben.
opm: Het duurt ong. 'n decenium voordat airborn partikels weer terugvallenop aarde.
Dat is niet genoeg infoquote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hier, kun je zelf de hoogte bepalen:
http://www.holmestead.ca/chemtrails/digital.html
http://www.canon.com/bctv/calculator/calculator1.html
Exif info van mijn foto;
2592 pixels breed.
focus 29 mm.
En dan doe je voor het gemak of het de grootste is. De airbus.
http://www.mijnalbum.nl/Album=QODGPBYH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |