quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat mijn expertise nu juist bij Slavische talen liggen. Maar goed, beetje offtopic nu.
Ik word er een beetje schijtziek van dat het steeds erger wordt in de wereld met al dat racistisch gezeik. De wereld wordt te klein.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
het zijn geen skindheids of racisten.
skinheids en racisten erkennen alleen de superioriteit van sommige rassen.
mensen die anderen in elkaar slaan zijn misdadigers en geen racisten of skinheads...
Kerel, het feit is dat het overgrote deel van alles wat skinhead is tegenwoordig (zeker buiten NL) rechts extremistische denkbeelden aanhangt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
er zijn ook zat skinheads die vredelievend zijn of mannen die gewoon kaal zijn en er als nazi uitzien.
en nazi's hebben de geloofspopvatting dat ze superieur zijn aan andere rassen.
ben ik het gedeeltelijk niet mee eens maar als het hun overtuiging is dan laat ze lekker...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef A_L_N_F het volgende:
als eigenschappen als kleur overerfbaar zijn dan is agressie en criminaliteit dat ook.
For your information kleine kleine zielige jongen.Ik ben blank.En superieur aan kleuters zoals jou.Nou opzouten naar de gaskamer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar als neger zijnde, omdat er gemorreld wordt aan je mogelijkheden om van onze welvaart te profiteren.
Ga je schamen voor je inferieure afkomst, waar iedereen in de ellende leeft. Erigenlijk heb je hier geen enkele recht om ons te vertellen hoe we onze Westerse maatschappij moeten opbouwen, gezien je beroerde staat van reputatie.
Hij ziet er eerder uit als een Roma of Sinti - Albanezen zijn veelal wat lichter. Maar goed, dat doet niets af aan deze volstrekt belachelijke en inhumane daad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Danyi lijkt me Albanees voor "Griek". Een ethnisch Albanees van oorspronkelijk Griekse afkomst, denk ik. Maar ja, je weet het niet.
Godallemachtig. Sta d'r eens boven, zeg.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
For your information kleine kleine zielige jongen.Ik ben blank.En superieur aan kleuters zoals jou.Nou opzouten naar de gaskamer.![]()
Als het een Slowaak is, lijkt het me ook waarschijnlijker dat ie een Roma of een Sinti is dan dat het een etnische Albanees is. Erg veel Slowaakse Albanezen zullen er niet zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:31 schreef retteketet het volgende:
[..]
Hij ziet er eerder uit als een Roma of Sinti
Okee. Maar dat helpt die arme jongen niks.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:36 schreef freako het volgende:
[..]
Als het een Slowaak is, lijkt het me ook waarschijnlijker dat ie een Roma of een Sinti is dan dat het een etnische Albanees is. Erg veel Slowaakse Albanezen zullen er niet zijn.
Sinti leven niet in Slowakije, en Danyi is een hongaarse naam... vergeet niet dat er veel hongaren(en roma-hongaren) over de grens leven van slowakije. zoals bij komarom, een stad waarvan de ene helft in slowakije en de andere in hongarije ligt.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:36 schreef freako het volgende:
[..]
Als het een Slowaak is, lijkt het me ook waarschijnlijker dat ie een Roma of een Sinti is dan dat het een etnische Albanees is. Erg veel Slowaakse Albanezen zullen er niet zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |