abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:31:50 #51
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45650874
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:27 schreef pekel het volgende:

[..]

Sorry, ik kom ook bij Groningen/Vitesse/Veendam/Heerenveen. Maar aangezien van deze in totaal 5 clubs alleen Groningen en Vitesse in jou serieuzere categorie vallen, zullen we hier maar over ophouden, anders wordt het nog te moeilijk voor je.
[..]

Ok, even 10 seconden in- en uitademen. Wat is er leuk om een speler van de tegenpartij uit te maken voor kankeraap, de supporters van de tegenstander duidelijk te laten maken dat ze vergast moeten worden, en de scheidsrechter laten weten dat zijn moeder een hoer is? Om te laten zien over hoeveel hersens je beschikt? Over hoe stoer je wel niet bent? En natuurlijk is het heel tof om elkaar de hersens in te slaan en elkaar het leven zuur te maken. Daarvoor ben je ook supporter voor je club! Toch?
heb jij mij horen beweren dat ik deze taal bezig, lulhannes??
Jij bent weer lekker aan het stigmatiseren op deze manier....noem dat een gebrek aan inschattings- en denkvermogen.
jammer dat je gelijk in uitersten moet vervallen en niet op een normale manier de discussie kan voortzetten, zonde.....
pi_45650881
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:30 schreef Frasier het volgende:

[..]

Die boete wordt meestal aan hun club uitgedeeld .
En die club wil het geld weer terugzien van de dader, als deze bekend is. Alleen is er van een kale kip niet veel te plukken. .
Hoi.
pi_45650904
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:31 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

heb jij mij horen beweren dat ik deze taal bezig, lulhannes??
Jij bent weer lekker aan het stigmatiseren op deze manier....noem dat een gebrek aan inschattings- en denkvermogen.
jammer dat je gelijk in uitersten moet vervallen en niet op een normale manier de discussie kan voortzetten, zonde.....
Kom eens met argumenten lieve schat, daar wacht ik op. Dat het "tof" is en "erbij hoort" is geen argument.
Hoi.
pi_45650918
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:27 schreef dlebrok het volgende:

[..]

En meteen weer zo'n reactie waardoor veel mensen nou een teringhekel aan Ajax krijgen, zelfs al zet je er een knipoog achter.
Dat is juist het leuke er aan. Al die kneusjes zoals jij nemen dat 100% serieus en happen er meteen op. Heeerlijk
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:33:47 #55
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45650919
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:29 schreef pekel het volgende:

[..]

Totdat ze de binnenkant van een cel zien, een boete krijgen van 5000 euro, het niet af kunnen lossen en uiteindelijk roepen dat het ze spijt en om vergevenis vragen.
kom al 15 jaar bij het voetbal heb nog nooit een polonaise gelopen, nog nooit gezellig met een supporter van de tegenpartij geklets en ook nog nooit gezamenlijk de wave ingezet...en TOCH ben ik nog nooit opgepakt....voel me net Guus Geluk!!!!
pi_45650925
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:32 schreef pekel het volgende:

[..]

En die club wil het geld weer terugzien van de dader, als deze bekend is. Alleen is er van een kale kip niet veel te plukken. .
Je zou je soms verbazen wat voor hooggplaatste mensen er af en toe tussen die rellende supporters zitten.
X
X
X
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:34:23 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45650935
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:27 schreef dlebrok het volgende:

En meteen weer zo'n reactie waardoor veel mensen nou een teringhekel aan Ajax krijgen, zelfs al zet je er een knipoog achter.
De waarheid doet pijn?
Vanaf 1971 een wereldwijd bekende club, ook al in de tijd dat er nauwelijks sprake was van sponsoring.
Vraag maar eens in China welke club bekender is: Phillips Sport Vereniging of Ajax?
Willy v.d. Kuijlen of Johan Cruijff?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:36:11 #58
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45650987
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:34 schreef Frasier het volgende:

[..]

Je zou je soms verbazen wat voor hooggplaatste mensen er af en toe tussen die rellende supporters zitten.
zo, ken je cliché's.........
pi_45650989
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:34 schreef golfer het volgende:

[..]

De waarheid doet pijn?
Vanaf 1971 een wereldwijd bekende club, ook al in de tijd dat er nauwelijks sprake was van sponsoring.
Vraag maar eens in China welke club bekender is: Phillips Sport Vereniging of Ajax?
Ajax heeft een hele rijke historie maar daar zouden we imo. niet eeuwig op moeten blijven teren.
X
X
X
pi_45650999
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:34 schreef Frasier het volgende:

[..]

Die mensen zijn slim genoeg om zich te onttrekken van de politie. .
Hoi.
pi_45651050
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:36 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ajax heeft een hele rijke historie maar dat zouden we niet eeuwig op moeten blijven teren imo.
Teren is ook niet het juiste woord.
Ik vind het belachelijk dat ze er niet trots op mogen zijn.

Voor de titel van dit jaar koop je er inderdaad niks voor maar het blijven prestaties om trots op te zijn.
Net als alle andere clubs die voor hun doen een goede prestatie hebben neer gezet.
pi_45651084
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:38 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Teren is ook niet het juiste woord.
Ik vind het belachelijk dat ze er niet trots op mogen zijn.

Voor de titel van dit jaar koop je er inderdaad niks voor maar het blijven prestaties om trots op te zijn.
Net als alle andere clubs die voor hun doen een goede prestatie hebben neer gezet.
Trots zeker .

Maar de beste van het land zijn we op dit moment helaas niet.
X
X
X
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 januari 2007 @ 00:50:51 #63
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45651306
quote:

[..]

De waarheid doet pijn?
verkeerde voorbeeld, in China zijn wij redleijk bekend
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45651360
quote:

[..]

De waarheid doet pijn?
In China is voetbal een opkomende sport dus als het zo door blijft gaan gaan alle hype-gevoelige Chineesjes binnen een paar jaar naar PSV hoor Wat zou een jong Chineesje moeten hebben met Ajax als ze die nooit meer ver zien komen in Europese tournooien en PSV wel?

Zeker nu die een Chinees gecontracteerd hebben heeft PSV er opeens miljoenen Chinese fans bij.
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:55:42 #65
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45651386
Tis best leuk dat iedereen anti Ajax is.Je moet wat om erbij te horen.Mooiste vind ik nog wel dat iedereen maar schreeuwt: "No one likes u, but we don't care", terwijl alleen Ajax echt aanspraak maakt op die uitspraak.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45651566
Het is alleen leuk gehaat te worden als je goed bent, dus ik zou helemaal niet zo blij zijn met die neerkijkende blikken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:06:05 #67
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_45651589
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:47 schreef dlebrok het volgende:

Het is gewoon het imago van Ajax waardoor vele deze club haten. Ajax-supporters zelf denken vaak dat het jaloezie is, maar waarom zou bijvoorbeeld een PSV-supporter jaloers op Ajax zijn?
Dat vraag ik me ook al een paar jaar af... volwassen mensen met een 110% anti sjaal of nog erger: Een mooi PSV shirt met erachter 110% anti Ajax.
Is je haat jegens die club dan zo erger dan je liefde voor cluppie vraag ik me dan af?

Ik heb ook een hekel aan Ajax, maar niet zo erg. Mijn cluppie gaat voor alles. Willem II en AZ moet ik trouwens ook niet. Ook allebei bagger clubs, terwijl ik Feyenoord wel mag eigenlijk, die club heeft wel iets. Raar he?
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:33 schreef Backdoorman het volgende:

kom al 15 jaar bij het voetbal heb nog nooit een polonaise gelopen, nog nooit gezellig met een supporter van de tegenpartij geklets en ook nog nooit gezamenlijk de wave ingezet...en TOCH ben ik nog nooit opgepakt....voel me net Guus Geluk!!!!
Het is natuurlijk ook hoe je je zelf op stelt natuurlijk....
Ik kom vaak in kroegen voor de wedstrijd, en ga bijna altijd naar uitwedstrijden.
Vooral europese wedstrijden thuis/uit brengt dat mooie momenten mee, zo kan je vooral met Engelsen lekker een pintje pakken
Maar ook in Nederland, met Sparta en Heerenveen supporters kan je ook lekker samen een pintje pakken
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:07:27 #68
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45651617
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:05 schreef mcyodogg het volgende:
Het is alleen leuk gehaat te worden als je goed bent, dus ik zou helemaal niet zo blij zijn met die neerkijkende blikken.
Als Ajacied ken ik dat beter beoordelen, en het blijft leuk.
LUHG
pi_45651686
Dat Ajax een grotere club dan PSV is zal ik ook echt niet ontkennen. Het is nu eenmaal de club uit de hoofdstad, met een achterban uit het hele land. Wat dat betreft zal PSV Ajax ook echt niet gaan overtreffen.

Des te mooier dat PSV de laatste 10 jaar het NL voetbal domineert
pi_45651742
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Als Ajacied ken ik dat beter beoordelen, en het blijft leuk.
Nou ja, als mensen nu op PSV gaan zeiken, kan ik dat veel beter hebben dan pakweg 10 jaar geleden. Misschien omdat ik ouder ben geworden, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid zit in wat ik wilde zeggen. Dat gezeik hoe saai PSV speelt en hoe oneerlijk de overwinningen zijn is heerlijk.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:17:24 #71
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45651767
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:15 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Nou ja, als mensen nu op PSV gaan zeiken, kan ik dat veel beter hebben dan pakweg 10 jaar geleden. Misschien omdat ik ouder ben geworden, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid zit in wat ik wilde zeggen. Dat gezeik hoe saai PSV speelt en hoe oneerlijk de overwinningen zijn is heerlijk.
Ik snap je punt wel.Maar de situatie Ajax is anders, wij worden gehaat als we winnen en als we verliezen.Ik vind het in beide situaties meeloperig gedrag en vrij zielig.
LUHG
pi_45651953
Opmerkelijk dat TS de mening van PSV- en AZ-supporters bijna automatisch koppelt aan hooliganisme. Kickt TS er stiekem op, maar baalt ie dat ie er niet bij is? Kun je niet gewoon een hekel hebben aan een concurrent zonder dat je de supporters van die concurrent meteen te lijf wil gaan? Hooligans zijn sowieso triest, of ze nou van PSV, Ajax of Telstar zijn. Individueel vaak te bang om te vechten (op een paar echt gekke gasten na), maar toch een drang om wat sensatie- en adrenaline-tekort aan te vullen. Ik zeg: Allemaal in een weiland met prikkeldraad er omheen en primetime op Talpa . Of je nou een hekel hebt aan Ajax vanwege de al dan niet aanwezige arrogantie, neerkijkt op Feyenoord vanwege het voetbal of dat je PSV maar een provinciale nepclub vindt: Lekker belangrijk, daar zijn het toch ook concurrenten voor?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:34:23 #73
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45651986
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
"No one likes u, but we don't care", terwijl alleen Ajax echt aanspraak maakt op die uitspraak.
Gejatte titels zoals deze zijn sowieso , welke club hem ook gebruikt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45652001
Grappig topic. TS is een lachertje.
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:35:58 #75
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45652002
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:

wij worden gehaat als we winnen en als we verliezen.Ik vind het in beide situaties meeloperig gedrag en vrij zielig.
Gehaat worden is het mooiste wat er is, vooral als het goed gaat met de club dan kan je iedereen die lange neus tonen.
Als het minder gaat zoals de laatste jaren krijg je hem wel dubbel zo hard terug.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:36:28 #76
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_45652011
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:

Ik snap je punt wel.Maar de situatie Ajax is anders, wij worden gehaat als we winnen en als we verliezen.Ik vind het in beide situaties meeloperig gedrag en vrij zielig.
Maar het heeft toch wel iets? Als je figuren ziet met een 110% anti Ajax sjaaltje, dat moet toch lachwekkend grappig zijn of niet? Het idee dat een persoon meer met jou clubje bezig is dan met de zijne.....?

Verder ben ik het met Cultheld eens. Een beetje rivaliteit hoort erbij
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:47:24 #77
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45652064
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:36 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Maar het heeft toch wel iets? Als je figuren ziet met een 110% anti Ajax sjaaltje, dat moet toch lachwekkend grappig zijn of niet? Het idee dat een persoon meer met jou clubje bezig is dan met de zijne.....?
Dat denk ik nou dus ook!
Ik zeg ook dat ik het zielig vind, ga me er niet over lopen opwinden ofzo.
LUHG
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:48:14 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45652075
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:36 schreef BruggiKeane het volgende:

Het idee dat een persoon meer met jou clubje bezig is dan met de zijne.....?
Jouw!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:49:26 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45652085
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Jouw!
Woef!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45652150
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Tis best leuk dat iedereen anti Ajax is.Je moet wat om erbij te horen.Mooiste vind ik nog wel dat iedereen maar schreeuwt: "No one likes u, but we don't care", terwijl alleen Ajax echt aanspraak maakt op die uitspraak.
Nou ja niet dus ... Zolang er dit soort topic geopend worden zijn er blijkbaar mensen die zich wel bezig houden met wat andere mensen van ajax vinden of over ajax zeggen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 02:00:14 #81
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45652192
Weet ik Robbie en dat kan me dus geen fuck schelen
LUHG
pi_45652205
Ik kan me best voorstellen dat veel mensen grote aversie hebben jegens Ajax. Jarenlang was het Ajax voor en Ajax na plus de tomeloze arrogantie, ik kan het me tot bepaalde hoogte erg goed voorstellen
pi_45652220
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Weet ik Robbie en dat kan me dus geen fuck schelen
Ow dus eigenlijk is het meer No one likes me, I don't care en geldt het alleen voor jou?
pi_45652232
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ow dus eigenlijk is het meer No one likes me, I don't care en geldt het alleen voor jou?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45652255
TS neem ik wel serieus trouwens, vooral na het lezen van dit:
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:21 schreef Martuh het volgende:
PSV- en AZ-supporters hebben altijd de grootste mond op internetforums.
En dan enkele zinnen verder op datzelfde internetforum:
quote:
Ben zelf geen hooligan, ik ben niet lid van de harde kern maar ik kom voor mijn eigen rechten op en heb vaak genoeg gevochten Als ik op TV de zogenaamde harde kernen van PSV en AZ zie, lach ik me kapot als ik zie wat voor een grote mond ze hebben. Ik ben toch heel benieuwd hoe stoer deze mannetjes zijn als ze in een vechtpartij tussen harde kernen komen.
pi_45652300
Owjah ik wil ook nog even onze excuses aan bieden aan de TS voor onze niet-orginaliteit bij Den Bosch. Wij zingen nameljk wel eens "come on you boys in blue" en "blue white army", maar dat is natuurlijk schaamteloos gepikt van de jaren dat ajax in blauw-wit uit thenu speelde.
  donderdag 25 januari 2007 @ 02:13:15 #87
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45652318
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Leuk krom gelult, maar TS praat voor niet Ajacieden en ik voor de Ajacieden
En nu
LUHG
pi_45652329
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Leuk krom gelult, maar TS praat voor niet Ajacieden en ik voor de Ajacieden
En nu
Wat jij wil. Dit topic slaat toch nergens op.
  donderdag 25 januari 2007 @ 02:14:48 #89
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45652334
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Idd, er is zoveel dat nergens op slaat
LUHG
pi_45652409
Kent iemand die gozer die dit topic heeft gemaakt uberhaupt wel?
  donderdag 25 januari 2007 @ 02:21:57 #91
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_45652410
Gelukkig wordt de mate van fan-zijn nog altijd bepaald door het enthousiasme waarmee je een vechtpartij aangaat.

.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  donderdag 25 januari 2007 @ 02:26:17 #92
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_45652442
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Owjah ik wil ook nog even onze excuses aan bieden aan de TS voor onze niet-orginaliteit bij Den Bosch. Wij zingen nameljk wel eens "come on you boys in blue" en "blue white army", maar dat is natuurlijk schaamteloos gepikt van de jaren dat ajax in blauw-wit uit thenu speelde.
Volgens mij hebben jullie dat gejat van Everton.
Of nee, van de Rangers! Nee wacht, van Schalke!

Ik weet het al! Die ene korfbalvereniging!
Die speelde ook in blauw-wit!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_45652549
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Kent iemand die gozer die dit topic heeft gemaakt uberhaupt wel?
Hij zit op het atheneum en is vakkenvuller bij de Jumbo in Amstelveen.
Oh, en heeft vaak genoeg gevochten dus pas maar op! Ajax jankers en puberale internetnerds.
pi_45653203
Woei, echte hooligans.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_45653303
goed topic, alleen hebben ze bij psv en az geen harde kern (Ben-side )
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_45655393
De TS heeft volkomen gelijk. Alleen moet ik erbij zeggen dat ik er zelf niet aan erger, maar dat ik het juist hilarisch vind. Ik kijk regelmatig op azfanpage.nl om me vervolgens krom te lachen.
Houd van een lijntje.
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:11:14 #97
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45661086
azfanpage.nl staat ook in mijn favorieten.Voor als ik weer down ben
LUHG
pi_45661168
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

pi_45661193
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:09 schreef denthemen het volgende:
goed topic, alleen hebben ze bij psv en az geen harde kern (Ben-side )
psv geen harde kern?
pi_45661219
Verder interesseert het me niet zoveel wat psv en az supporters van ons vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')