You made my dayquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef MichielV het volgende:
[..]
Werd ook ter plekke geimproviseerd![]()
Wat dat betreft voor herhaling vatbaar. Het leek alsof je er dagen op geoefend had. Wachtend op hét moment.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef MichielV het volgende:
[..]
Werd ook ter plekke geimproviseerd![]()
Je weet wat je moet aanvragenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat dat betreft voor herhaling vatbaar.
Je zou het hier eens moeten horen....;)quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je zou het hier eens moeten horen....;)
Krijg je met zo`n leuk en gezellig programma hequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Mag ik toch weer eens even hard op typen dat ik het tof vind dat jullie hier avond aan avond zitten te luisteren en slowchatten. Nou dat
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:11 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Krijg je met zo`n leuk en gezellig programma he![]()
![]()
ja, die zag er wel eng uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:56 schreef Cee het volgende:
Shakespear's Sister!Ik vond die clip vroeger altijd een beetje griezelig toen Siobhan tevoorschijn kwam zo lijkbleek met die ogen.
![]()
Ik kan mij er wel wat bij voorstellen, zeker als ik terug denk aan het ' I Miss You Love ' fragment uit het Ekstra weekend. Maar goed, niet dat ik veel beter zing hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je zou het hier eens moeten horen....;)
Tot morgenquote:Tot morgen!
Lekker nummerquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede muziek of niet dan? Nu Fatboy Slim - right here right now.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |