Nee dat klopt, maar als hij niet wil verlengen zal je hem toch moeten verkopen en met nog een jaar contract kan je toch niet heel veel vragen.quote:
Eenschquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:52 schreef twi het volgende:
Ze betalen ook 17 miljoen pond voor een 17-jarig snotjong, dus betalen ze ook maar mooi voor Babel.
Beetje bullshit wat je nou zegt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is betalen of oprotten.
Snap sowieso niet waarom je bij die schijtclub zou willen voetballen.
Jij vindt het een schijtclub, ik vind het wel een mooie Engelse club, beter dan Chelsea.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is betalen of oprotten.
Snap sowieso niet waarom je bij die schijtclub zou willen voetballen.
Vandaar dat hij de gehele jeugd opleiding in dit systeem gespeelt heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
Babel is geen speler voor het Ajax systeem.
Komt mooi uit, dat wou Jaakke toch al overboord gooienquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
Kan je dat even beargumenteren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
Hij zou een spits zijn maar daar heeft hij de controle niet voor en ook het overzicht niet. En als buitenspeler heeft ie geen voorzet. Hij is een 4-4-2 spits die uitstekend op de counter kan spelen met zijn snelheid.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Kan je dat even beargumenteren.
Voor Walcott werd geloof ik maar 4 miljoen pond betaalt. Arsenal zal moeten bijbetalen voor toekomstige wedstrijden in PL, CL enz.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:52 schreef twi het volgende:
Ze betalen ook 17 miljoen pond voor een 17-jarig snotjong, dus betalen ze ook maar mooi voor Babel.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Maduro die weer op de goede weg terug is nog een leuke wedstrijd van hem tegen Haarlem...
Leonardo de ex Feyenoorder die meteen geaccepteert word......
Alles is weer koek en ei na de wedstrijd tegen Haarlem.... Ja je leest het goed Haarlem
Typisch Ajax volk![]()
Ja ik ben gay! Daarom ben ik voor Feyenoord. Want "homo's lopen hand in hand"quote:
410 was gister heel lekker bezig idd, respectquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:13 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ga er toch niet op in Jasza, die Haarlemmers begonnen zelf te provoceren dan weet je dat je beetje gemat krijgt. Vind het ook nergens op slaan, wat is Haarlem nou? Maar goed, als je gaat provoceren kan je dat gewoon verwachten, elke club heeft van die mensen die dan vrijbrief zien om te gaan knokken. Wel triest, maar goed.
Wedstrijd was prima, sfeer was lekker. 90 min zang op 410, toen groepje met Dani naar 412 ging werd het alleen maar beter. Beetje Grieks effect, elkaar ophitsen.
Eind eerste helft was ook leuk, constant die Haarlemmers (100 man staand?) belachelijk maken. Op gegeven moment iedereen doodstil om te luisteren wat ze zingen, NIET te verstaan. Maar goed, ligt ook aan het stadion. Wij zijn soms ondanks oergeluid ook matig te horen op tv, mede door stadion en mede door wegwerken van achtergrondgeluid.
Sfeer zonder bobo's vaak nog lekkerder ook. Gezellig avondje!
Je moet gewoon niet zo simpel reageren. Iemand die begint over de 'acceptatie' van een Feyenoorder bij Ajax, terwijl jullie zelf met Greene, Tiendalli, Charisteas en Timmer 4 ex-Ajacieden in de selectie hebben ->quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:19 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja ik ben gay! Daarom ben ik voor Feyenoord. Want "homo's lopen hand in hand"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |