Lekkere tijden inderdaad. Ik kan niet naar Bremen. Ik ga godverdomme zo'n beetje alle Europese uitwedstrijden, maar juist als er 2500 man gaan dan kan ik niet. Hopelijk de volgende ronde naar Vigo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom om 11.14 uur aan in Bremen en volgende dag gaan we om 14.44 uur weer weg, best gelopen!
Zonde, mooiste Europese uitwedstrijden zijn in Engeland, België (zónder combi dan) en Duitsland.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekkere tijden inderdaad. Ik kan niet naar Bremen. Ik ga godverdomme zo'n beetje alle Europese uitwedstrijden, maar juist als er 2500 man gaan dan kan ik niet. Hopelijk de volgende ronde naar Vigo.
Vind ik ook, maar waar moet ie? Misschien achter de spits en Sneijder als rechtshalf.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vreemd trouwens dat Perez niet in de basis staat. Toch één van de betere spelers binnen de selectie vind ik.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:06 schreef De_Ananas het volgende:
Voor 10 miljoen pond mag ie wel weg van mij, dan kan Leo steeds in de basis.
Ik vind het rendement van Babel toch wel erg laag![]()
Sneijder linkshalf. Gabri rechtshalf. Heitinga verdedigende middenvelder en een driemans verdediging.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar waar moet ie? Misschien achter de spits en Sneijder als rechtshalf.
Urby?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder linkshalf. Gabri rechtshalf. Heitinga verdedigende middenvelder en een driemans verdediging.
Ja, voor10 miljoen zou ik em gelijk verkopen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:06 schreef De_Ananas het volgende:
Voor 10 miljoen pond mag ie wel weg van mij, dan kan Leo steeds in de basis.
Ik vind het rendement van Babel toch wel erg laag![]()
The Independent says a deal for the 20-year-old, who will cost between £7m and £10mquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:30 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, voor10 miljoen zou ik em gelijk verkopen.
Wie wordt zijn opvolger dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
The Independent says a deal for the 20-year-old, who will cost between £7m and £10m
Das 10 tot 15 miljoen euro![]()
De Mul vind ik nog te jong...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef Lennox het volgende:
Leonardo - Huntelaar - De Mul
Ja, dat vraagt Ajax wellicht, maar of de club dat ook betaalt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
The Independent says a deal for the 20-year-old, who will cost between £7m and £10m
Das 10 tot 15 miljoen euro![]()
Het is betalen of oprotten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja, dat vraagt Ajax wellicht, maar of de club dat ook betaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |