Die 'rellen' waren ook gasten van Haarlem, wat gezeik buiten bij Noord B/C. Triest gedoe allemaal, mannetjes van twaalf enzo zonder baard in de keel, dat werk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:39 schreef Jasza het volgende:
Rellen Ajax en Den Haag?
Ik was om 20.20 nog in het home, was gewoon gezellig en niks aan de hand?
Alleen die Haarlemse paupers kwamen lijp doen vanaf de 2e ring naar beneden, dat ze ons wel ff zouden doodsnijden enzo![]()
Mwoah. Ik zie 'm nog wel gaan. Hij is niet erg blij met het feit dat hij nog steeds niet dé spits van Ajax is, als ik die interviews zo lees.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:21 schreef twi het volgende:
Alleen doen als Babel niet verlengt. Maar dan zou het net zo'n judas zijn als De Jong. Schat Babel toch wel wat hoger in, ondanks z'n redelijk domme uitspraken.
Dat zal bij Arsenal zeker niet anders zijn, integendeel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mwoah. Ik zie 'm nog wel gaan. Hij is niet erg blij met het feit dat hij nog steeds niet dé spits van Ajax is, als ik die interviews zo lees.
Het gaat allemaal om geld tegenwoordig en dat krijgt hij meer bij Arsenal dan bij Ajax.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat zal bij Arsenal zeker niet anders zijn, integendeel.
Komt nog wel op ultrasuid denk ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:15 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand waar de samenvatting van gisteren te vinden is? Op ultrasuid kan ik ;m niet vinden!
Ik denk dat het vooral om het geld gaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:06 schreef twi het volgende:
Denk dat bij zulke jongens ook wel meespeelt dat het natuurlijk geweldig is om 2, 3 jaar met je idool te kunnen spelen en vooral trainen.
Hoe ga je naar Bremen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Hotel plus reis naar Bremen zijn geboekt.
Hij doet 1 keer in een seizoen iets goed, tegen Haarlemquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prachtige assist trouwens van Rosales. Onbegrijpelijk dat ze hem laten gaan
Met de trein, kost geen flikker en hotel is 200 meter naast station!quote:
Hoe lang ga je?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met de trein, kost geen flikker en hotel is 200 meter naast station!![]()
LEOquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:37 schreef thewishmaster het volgende:
Het is niet altijd slecht geweest, ik herinner me nog goals van hem tegen Feyenoord en Inter. Met alleen Tom de Mul voor de rechtsbuitenpositie kom je ook niet ver.
Kom om 11.14 uur aan in Bremen en volgende dag gaan we om 14.44 uur weer weg, best gelopen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |