Wel, we worden kampioen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:39 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kom het is wel een wedstrijdje tegen Haarlem hoor, daar vallen moeilijk conclusies uit te trekken.
Dat lijkt me duidelijk.quote:
Mwa. Hij was redelijk aan het ballen, maar ik zie 'm dat liever doen tegen grotere tegenstanders. Maar hij lijkt idd een klein beetje op de weg terug te zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:37 schreef twi het volgende:
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het leek alsof 'ie gewoon weer lekker intuitief aan het ballen was. Het niveau is dan niet van belang, dat geforceerde moet eruit en dan is 'ie gewoon weer op de goede weg.
Dat bedoel ik dus net. Maduro was voor het eerst sinds tijden goed tegen Haarlem. Dat zegt dus nog niks, want dat ie dat niveau aankan, dat weet iedereen wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:11 schreef Luco het volgende:
Niemand loopt toch te juichen alsof we de beker hebben? Enige wat men zegt is dat Hedwiges goed speelde, voor het eerst in tijden, en dat Leo gevaarlijk was....
Dat is al langer bekendquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:51 schreef dlebrok het volgende:
ik las vandaag het interview met jullie directeur Fontijn in de VI, ik dacht altijd dat die kerel zo'n bobo en hufter was maar volgens mij valt dat best wel mee.Deed goede uitspraken en het leek me een prima kerel,wat vinden jullie van hem?
Daar heb ik de laatste paar maanden anders veel over getwijfeld.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:13 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus net. Maduro was voor het eerst sinds tijden goed tegen Haarlem. Dat zegt dus nog niks, want dat ie dat niveau aankan, dat weet iedereen wel.
Jammer Cultjequote:Op donderdag 25 januari 2007 01:48 schreef cultheld het volgende:
Leonardo blijft toch een fenomenale voetballer. En dat voor 7.5 ton. Het blijft een stomme fout van PSV: Zelfs als hij niet goed in de groep zou liggen, kon PSV hem een seizoen later met winst verkopen.
Klinkt niet echt hoopgevend die Martinquote:Voor Rosenberg, die zondag niet eens bij de selectie zat, en Rosales bestaat vage interesse. “Er ontstaat wat beweging, maar voorlopig blijft het bij een hoop geruchten,” aldus Van Geel.
http://www.tien.tv/knvbbeker.htmlquote:Op donderdag 25 januari 2007 04:08 schreef ericajax het volgende:
Kank nog ergens de goals/samenvatting zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |