De hele CD vertelt dat verhaal zo'n beetje toch?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:40 schreef TC03 het volgende:
The Killers - Midnight Show
The Killers - Jenny was a friend of mine
Beide moord/doodslag![]()
Die luister ik nu. Kippenvel nrquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:29 schreef ta1lormad3 het volgende:
Mary J. Blige - drama
over vrouwenmishandeling in relaties, drugsmisbruik enz.
Mwuah, weet ik niet echt. Deze twee het meest expliciet iig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:43 schreef Zpottr het volgende:
[..]
De hele CD vertelt dat verhaal zo'n beetje toch?
Het nummer gaat vooral over een onschuldig veroordeelde negerquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:48 schreef Sloggi het volgende:
Bob Dylan - Hurricane
http://en.wikipedia.org/wiki/Rubin_Carter
Bob Dylan - Joey
Over een Amerikaans / Italiaanse maffiabaas die wordt vermoord.
Ja, maar hij zou iemand hebben vermoord en wordt daarvoor veroordeeld (criminaliteit).quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het nummer gaat vooral over een onschuldig veroordeelde neger
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:44 schreef SunChaser het volgende:
Kyly en Nick Cave - Where the Wild Roses Grow
Een onschuldig meisje ontmoet een vreemdeling die haar met een steen op t hoofd vermoord omdat ze te mooi is
Exactquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:27 schreef PDOA het volgende:
Nick Cave & The Bad Seeds - Murder Ballads.
Een hele cd vol met van die ongein.
Moord/Doodslag: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_about_death /quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:24 schreef SunChaser het volgende:
Liedjes die gaan over moord, doodslag en criminaliteit, welke ken je EN VERTEL EVEN WAAR T OVER GAAT
André Hazes - Eenzame kerstquote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:44 schreef T-o-m-a-a-t het volgende:
Fred Engelberg - Moonlight on the prison bars
over iemand die al een tijd in de bak zit en zijn dochter mist
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:36 schreef schaap001 het volgende:
Sufjan Stevens - John Wayne Gacy jr.
Over de beruchte seriemoordenaar die -verkleed als clown- jongetjes zijn huis inlokte, verkrachtte en vermoordde en ze vervolgens onder de vloer van zijn eigen huis begroef. Gezellige kerel...![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 03:13 schreef thettes het volgende:
Sufjan Stevens - John Wayne Gacy
De bekende Killer Clown uit de VS. Overigens nog een erg mooi en rustig nummer ook.
Het gaat over de moord van Diane Edwards. En zij is neit vermoord toen ze een klein meisje wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:24 schreef SunChaser het volgende:
Liedjes die gaan over moord, doodslag en criminaliteit, welke ken je EN VERTEL EVEN WAAR T OVER GAAT
Therapy? - Diane
Over het verkrachten en vermoorden van een klein meisje
Begon me net af te vragen waarom dit nummer nog niet genoemd was, erg indrukwekkend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:44 schreef Ferdo het volgende:
Suzanne Vega - Luka
Over kindermishandeling.
Bedoel je niet dat nummer van mij over Lange Kneus en Kneus B?..quote:Op zondag 28 januari 2007 00:10 schreef SunChaser het volgende:
Vergeten we nu helemaal dat nummer van Lange Baas en Frans B?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |