abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49455724
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Turk - ckeck
snor - ckeck
oranje volkswagenboesje - check
7 kinderen - check
verblijfsvergunning - che....aha

*meld misdaad anoniem belt
Yuey
Wat zal jij het haten dat ik twee nationaliteiten heb 1

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2007 20:05:52 ]
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:08:02 #202
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49455843
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:01 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik iemand citeer, wie weet is mijn naam wel Leclerc. Is dat wel eens in je kale kop opgekomen?
wat jij wil, maar alleen idioten en supermarkten heten leclerc
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_49456969
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Goed, met jouw moeder gaat nu ook weer goed want ik heb net haar olie ververst
Mooi, ze begon al wat te roesten. Wat overigens beter is dan rotten, wat jouw moeder leek te doen vanmiddag. Ben maar snel naar een echte hoer gegaan.
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:18:04 #204
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49458626
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:33 schreef borisbanaan het volgende:

[..]

Mooi, ze begon al wat te roesten. Wat overigens beter is dan rotten, wat jouw moeder leek te doen vanmiddag. Ben maar snel naar een echte hoer gegaan.
Tja een ugly motherfokker kan alleen aan betaalde sex komen he. Helaas maar de wereld is hard. En die blonde chick met die rotte kut is onze Golden Retriever by the way
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  donderdag 17 mei 2007 @ 04:17:55 #205
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49470567
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef PeZu het volgende:

[..]

wat jij wil, maar alleen idioten en supermarkten heten leclerc

Shit kerel, met zo'n kop en andere mensen idioten durven noemen Bewonderingswaardig kerel echt bewonderingwaardig. Wat een ugly motherfokker ben jij zeg. Zelfs het aidsvirus gaat voor jou op de loop. Jij bent zo fokking lelijk dat het verboden is met je te trouwen. Uit welk circus ben jij eigenlijk ontsnapt man. Je hebt geluk dat je voor chemisch afval moet bijbetalen anders hadden je ouders je na je geboorte gelijk in een vuilnisbak gedumpt.

Shit, over namen gesproken: ik vind PeZu niet bij je staan Ik ben zo vrij geweest een paar namen voor je te bedenken:

Bill Jard
Jack Snooker
Alec Baldwin
  donderdag 17 mei 2007 @ 04:29:22 #206
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49470594
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Yuey
Wat zal jij het haten dat ik twee nationaliteiten heb 1
Ik vind het erger dat je 7 kinderen hebt.
pi_49470613
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 04:29 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Ik vind het erger dat je 7 kinderen hebt.
Doe ik goed zonder te neuken. Tof.
  donderdag 17 mei 2007 @ 08:34:57 #208
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49470913
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 04:17 schreef TranceAction het volgende:

[..]

[afbeelding]

Shit kerel, met zo'n kop en andere mensen idioten durven noemen Bewonderingswaardig kerel echt bewonderingwaardig. Wat een ugly motherfokker ben jij zeg. Zelfs het aidsvirus gaat voor jou op de loop. Jij bent zo fokking lelijk dat het verboden is met je te trouwen. Uit welk circus ben jij eigenlijk ontsnapt man. Je hebt geluk dat je voor chemisch afval moet bijbetalen anders hadden je ouders je na je geboorte gelijk in een vuilnisbak gedumpt.

Shit, over namen gesproken: ik vind PeZu niet bij je staan Ik ben zo vrij geweest een paar namen voor je te bedenken:

Bill Jard
Jack Snooker
Alec Baldwin
moest je daar 8 uur over nadenken? erg knap hoor mappy, en dan nog van die standaard zinnen weten te fabriceren. eigelijk ben jet het reageren niet eens waard maar als jij een insect was dan zat je op een hoop stront en vertelde je tegen de andere vliegen die eeuwen oude strontvliegen mop.

en een foto erbij pakken terwijl, je zelf geen fobo hebt? kerel dat maakt je nog minder interessant dan kijken naar hoe saddam ontbindt

ga aub nieuw materiaal leren want deze shit kan echt niet meer is zo afgekauwd als je naam, TransAction? TransAchterhaald eerder.

it's me leclerc? it's me le crap bedoel je eerder
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:17:37 #209
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49471665
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 08:34 schreef PeZu het volgende:

[..]

moest je daar 8 uur over nadenken? erg knap hoor mappy, en dan nog van die standaard zinnen weten te fabriceren. eigelijk ben jet het reageren niet eens waard maar als jij een insect was dan zat je op een hoop stront en vertelde je tegen de andere vliegen die eeuwen oude strontvliegen mop.

en een foto erbij pakken terwijl, je zelf geen fobo hebt? kerel dat maakt je nog minder interessant dan kijken naar hoe saddam ontbindt

ga aub nieuw materiaal leren want deze shit kan echt niet meer is zo afgekauwd als je naam, TransAction? TransAchterhaald eerder.

it's me leclerc? it's me le crap bedoel je eerder
Heee daar hebben we Bill, Bill Jard. Ik moet eerlijk toegeven dat je kale knikker goed blinkt. Zeker in de hot wax gezet?
Maar nee over die post heb ik geen 8 uur nagedacht, maar ik heb wel goed nagedacht over hoe jij nou bent ontstaan. Toen ik je foto zag besefte ik dat je toch wel vrij bijzonder bent. Je bent half mens-half biljartbal en dit is toch vrij uniek moet ik eerlijk toegeven.

Eerst dacht ik dat je in je jeugd was geraakt door een radioactieve biljartbal. Echter die zijn er niet zo veel in Nederland en aangezien jij je jeugd niet hebt doorgebracht in Tsjernobyl viel deze optie af. Of misschien heeft je vader in een geile bui een biljarttafel verkracht? Nee, lijkt me ook niet logisch. Ik denk dat ik het weet. Volgens mij heeft je moeder zich wat te vaak met biljartballen bevredigd en ze iets te diep ingebracht waardoor onbedoeld een blijartbal een eicel van je moeder heeft bevrucht. Dat zou verklaren waarom je de helft van het DNA van een biljartbal bezit.

Maar maak je geen zorgen: ik ken iemand bij de politie en we gaan een DNA-onderzoek opzetten onder 10.000 biljartballen. Stop maar met huilen, we vinden je vader wel dat beloof ik je. We roepen hierbij ook alle biljartballen op zich vrijwillig te melden voor een DNA-test. Discretie is verzekerd. Onder alle biljartballen verloten we een zijden biljartlaken.
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:27:32 #210
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49471809
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:17 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Heee daar hebben we Bill, Bill Jard. Ik moet eerlijk toegeven dat je kale knikker goed blinkt. Zeker in de hot wax gezet?
Maar nee over die post heb ik geen 8 uur nagedacht, maar ik heb wel goed nagedacht over hoe jij nou bent ontstaan. Toen ik je foto zag besefte ik dat je toch wel vrij bijzonder bent. Je bent half mens-half biljartbal en dit is toch vrij uniek moet ik eerlijk toegeven.

Eerst dacht ik dat je in je jeugd was geraakt door een radioactieve biljartbal. Echter die zijn er niet zo veel in Nederland en aangezien jij je jeugd niet hebt doorgebracht in Tsjernobyl viel deze optie af. Of misschien heeft je vader in een geile bui een biljarttafel verkracht? Nee, lijkt me ook niet logisch. Ik denk dat ik het weet. Volgens mij heeft je moeder zich wat te vaak met biljartballen bevredigd en ze iets te diep ingebracht waardoor onbedoeld een blijartbal een eicel van je moeder heeft bevrucht. Dat zou verklaren waarom je de helft van het DNA van een biljartbal bezit.

Maar maak je geen zorgen: ik ken iemand bij de politie en we gaan een DNA-onderzoek opzetten onder 10.000 biljartballen. Stop maar met huilen, we vinden je vader wel dat beloof ik je. We roepen hierbij ook alle biljartballen op zich vrijwillig te melden voor een DNA-test. Discretie is verzekerd. Onder alle biljartballen verloten we een zijden biljartlaken.
kale mensen vergelijken met biljartballen, hoe kom je erop hee

jij stroomt echt over van originaliteit zeg

kom op man transachtergestelde wat afgezaagd

je bent echt geen seconde extra van mijn tijd waard

dus

ga nu maar iemand anders vervelen met je geweldig originele disses _!
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:11:16 #211
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49472725
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:27 schreef PeZu het volgende:

[..]

kale mensen vergelijken met biljartballen, hoe kom je erop hee

jij stroomt echt over van originaliteit zeg

kom op man transachtergestelde wat afgezaagd

je bent echt geen seconde extra van mijn tijd waard

dus

ga nu maar iemand anders vervelen met je geweldig originele disses _!
Je vraagt je af hoe ik er bij kom een kale met een biljartbal te vergelijken? Tja, dat is nogal een technisch verhaaltje. Ik weet niet of je een beetje verstand hebt van quantum-mechanica maar het zit em in de kromming van de ronde lijnen. Door de extreme curve bij je hoofd loopt de hoek van afbuiging parallel aan die van een perfecte ronde. De weerkaatsing van het licht wordt hierdoor gekwadrateerd wat een enorme cummulatie van gelijkenis vertoond met de de curve en afbuigingshoek van een biljartbal. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Of wacht, misschien kan ik het met behulp van een plaatje duidelijker verwoorden.:

Ontdek de vijf verschillen

donderdag 17 mei 2007 @ 11:15:51 #212
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49472828
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:11 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Je vraagt je af hoe ik er bij kom een kale met een biljartbal te vergelijken? Tja, dat is nogal een technisch verhaaltje. Ik weet niet of je een beetje verstand hebt van quantum-mechanica maar het zit em in de kromming van de ronde lijnen. Door de extreme curve bij je hoofd loopt de hoek van afbuiging parallel aan die van een perfecte ronde. De weerkaatsing van het licht wordt hierdoor gekwadrateerd wat een enorme cummulatie van gelijkenis vertoond met de de curve en afbuigingshoek van een biljartbal. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Of wacht, misschien kan ik het met behulp van een plaatje duidelijker verwoorden.:

Ontdek de vijf verschillen

[afbeelding] [afbeelding]
het was een retorische vraag jij dom stom potje strontwater _!

maar ik had kunnen weten dat je het niet zou begrijpen
pi_49472882
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:11 schreef TranceAction het volgende:

Gelul
Zoek de verschillen tussen Tranceaction en dit plaatje

OH HAHAH DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET, LOSGESLAGEN DEBIEL! :d;Dd:D d: d :: ;d:d d: d:d ;D
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_49472911
Trance, je moet eerst ff je foto posten bikkel
pi_49472970
NEUKEN!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:37:12 #216
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49473318
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:15 schreef PeZu het volgende:

[..]

het was een retorische vraag jij dom stom potje strontwater _!

maar ik had kunnen weten dat je het niet zou begrijpen
Jij hebt het DNA van een biljartbal dus ik was er niet zeker van of je in staat was een retorische vraag te stellen. Ik zal dit proberen middels een visualisering te verduidelijken:

Bij iemand die 100% menselijk DNA heeft, is het menselijke hoofd symetrisch ingedeeld oa ten behoeve van de hersenfuncties. De ogen bijvoorbeeld zitten op ongeveer de helft van het gezicht. Bij jou is dat bijna driekwart. Dit duidt op een verminderde capaciteit van de hersenpan, wat uiteraard een sterke vermindering van de intellectuele capaciteit veroorzaakt.

Jouw schedel toont sterke overeenkomsten met de Homo Erectus die 170.000 jaar gelden in de Europese bossen leefde. Dit verklaart het feit dat je het leuk vindt ondersteboven in bomen te hangen. Het gen dat het leven in bomen regelt is nog actief bij jou. Jouw motoriek is dan ook beter ontwikkeld dan bij de moderne mens. De Homo Erectus gebruikt nog geen gereedschap. Dit verklaart waarom je op de foto geen idee hebt van wat voor iets je in de hand hebt. Uit de foto blijkt verder dat je nog nooit eerder een hamer hebt aanschouwt, gezien de tong uit je mond. Bij de Homo Erectus is dit namelijk een teken van opwinding of verbazing.

De Homo Erectus is verder een opportunist en verklaart waarom je vaak op vuilnisbelten te vinden bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door TranceAction op 17-05-2007 11:52:14 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:41:44 #217
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49473437
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:37 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Jij hebt het DNA van een biljartbal dus ik was er niet zeker van of je in staat was een retorische vraag te stellen. Ik zal dit proberen middels een visualisering te verduidelijken:

[afbeelding]

Bij iemand die 100% menselijk DNA heeft, is het menselijke hoofd symetrisch ingedeeld oa ten behoeve van de hersenfuncties. De ogen bijvoorbeeld zitten op ongeveer de helft van het gezicht. Bij jou is dat bijna driekwart. Dit duidt op een verminderde capaciteit van de hersenpan, wat uiteraard een sterke vermindering van de intellectuele capaciteit veroorzaakt.

Jouw schedel toont sterke overeenkomsten met de Homo Erectus die 170.000 jaar gelden in de Europese bossen leefden. Dit verklaart het feit dat je het leuk vindt ondersteboven in bomen te hangen. Het gen dat het leven in bomen regelt is nog actief bij jou. Jouw motoriek is dan ook beter ontwikkeld dan bij de moderne mens. De Homo Erectus gebruikt nog geen gereedschap. Dit verklaart waarom je op de foto geen idee hebt van wat voor iets je in de hand hebt. Uit de foto blijkt verder dat je nog nooit eerder een hamer hebt aanschouwt, gezien de tong uit je mond. Bij de Homo Erectus is dit namelijk een teken van opwinding of verbazing.

De Homo Erectus is verder een opportunist en verklaart waarom je vaak op vuilnisbelten te vinden bent.
je valt vaak in herhaling transafwas maar zo kort na elkaar is ook voor jou een record

en je blijft die foto maar posten heh? kan je je ogen er niet vanaf houden ofzo? _!

zielig hoopje wat voor mens door moet gaan
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:01:57 #218
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49473965
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:19 schreef Maisnon het volgende:
Trance, je moet eerst ff je foto posten bikkel
Nee dat kan ik niet maken. Al die chickies worden dan helemaal gek. Ze glijden dan spontaan van hun stoel af, wat weer onnodige blessures kan opleveren. Nee, voor jullie eigen veiligheid is het beter dat ik het niet doe.

Nou vooruit dan

Wat denk je ervan. Wil je nog verkering met mij
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:06:50 #219
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49474089
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:41 schreef PeZu het volgende:

[..]

je valt vaak in herhaling transafwas maar zo kort na elkaar is ook voor jou een record

en je blijft die foto maar posten heh? kan je je ogen er niet vanaf houden ofzo? _!

zielig hoopje wat voor mens door moet gaan
Nee, ik kan mijn ogen niet van je afhouden zie ook dit topic

Graag naar lelijke mensen kijken
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:15:18 #220
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49474309
TranceAction, ouwe kankernicht, hoe issie?!
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:18:34 #221
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49474389
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:06 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Nee, ik kan mijn ogen niet van je afhouden zie ook dit topic

Graag naar lelijke mensen kijken
dat je zwakzinnig bent hoef je niet te onderbouwen met links naar topics die dat bewijzen transangstig

bovendien is lelijk een relatief begrip, maar dat zul jij als geen ander weten transaccuzuurkop
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:33:10 #222
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49474806
ps trancactueelrukker, je bent zo nuttig als 1 regendrup in de woestijn

succes met je verdere "leven" je zult het heel hard nodig hebben
pi_49475005
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:15 schreef BrauN het volgende:
TranceAction, ouwe kankernicht, hoe issie?!
Vermakelijk issie he? Geef 'm nog eens een leuke voorzet?
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:47:56 #224
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49475266
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Zoek de verschillen tussen Tranceaction en dit plaatje

OH HAHAH DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET, LOSGESLAGEN DEBIEL! :d;Dd:D d: d :: ;d:d d: d:d ;D
Hee Jantje Smit is back inda House. Whoooohooo woei woei.

MENSEN MENSEN JANTJE SMIT IN EEN MODESHOW IN DIT TOPIC

En ons volgend model is Jantje Smit. Jantje Smit komt uit Volendam, de grootste familie van Nederland. Jantje heeft 3 broers waarvan er een ook zijn vader is.
Jantje draagt een ruitachtig bloesje van synthetisch nylon (Zeeman Collezione EUR 3,05). De bovenste twee knopen zijn weggelaten om de productiekosten zo laag mogelijk te houden maar is geen belemmering want levert een sportieve look op.

Jantje heeft zijn mouwen opgestroopt tot aan zijn oksels voor een frisse uitstraling. Zijn kraag draagt Jantje verticaal en ziet er erg retro uit. Dit effect kan men bereiken door de nek 5 weken niet te wassen. Menselijk zweet werkt goed als stijfsel en de kraag blijft goed stijf staan. Een opgerichte kraag zorgt ook voor enige bescherming als je weer eens door je klasgenoten in elkaar wordt gebeukt.

Onder zijn bloesje draagt Jantje een wit t-shirt met een v-hals (Wibra Jeans EUR 1,29) wat zijn vrouwelijke kanten accentueert. Onder dit shirt draagt Jantje een bijpassend wit rokje maar dat is op deze foto niet goed te zien.

Tenslotte draagt Jantje bij dit geheel een kapsel wat luistert naar de naam Coupe de Troep. Dit effect verkrijg je door s'ochtends je haar nonchalant van een likje gel te voorzien. Ga met je beide handen flink door je haar. Laat je daarna door minstens 4 klasgenoten flink in elkaar beuken en je krijgt dit retro effect.

Mensen applaus voor Jantje Smit

[ Bericht 1% gewijzigd door TranceAction op 18-05-2007 01:58:32 ]
pi_49475601
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:47 schreef TranceAction het volgende:

[..]

[afbeelding]

En onze volgend model is Jantje Smit. Jantje Smit komt uit Volendam, de grootste familie van Nederland. Jantje heeft 3 broers waarvan er een ook zijn vader is.
Jantje draagt een ruitachtig bloesje van synthetisch nylon (Zeeman Collezione EUR 3,05). De bovenste twee knopen zijn weggelaten om de productiekosten zo laag mogelijk te houden maar is geen belemmering want levert een sportieve look op.

Jantje heeft zijn mouwen opgetroopt tot aan zijn oksels om een frisse uitstraling. Zijn kraag draagt Jantje verticaal en ziet er erg retro uit. Dit effect kan men bereiken door de nek 5 weken niet te wassen. Menselijk zweet werkt goed als stijfsel en de kraag blijft goed stijf staan. Een opgerichte kraag zorgt ook voor enige bescherming als je weer eens door je klasgenoten in elkaar wordt gebeukt.

Onder zijn bloesje draagt Jantje een wit t-shirt met een v-hals (Wibra Jeans EUR 1,29) wat zijn vrouwelijke kanten accentueert. Onder dit shirt draagt Jantje een bijpassend wit rokje maar dat is op deze foto niet goed te zien.

Tenslotte draagt Jantje bij dit geheel een kapsel wat luistert naar de naam Coupe de Troep. Dit effect verkrijg je door s'ochtends je haar nonchalant van een likje gel te voorzien. Ga met je beide handen flink door je haar. Laat je daarna door minstens 4 klasgenoten flink in elkaar beuken en je krijgt dit retro effect.

Ik neuk Yolanthe
Je hebt ongelijk
Ik kots op mensen zoals jij.
Ga buiten spelen.
Log uit.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_49475811
quote:

[..]

[afbeelding]

En onze volgend model is Jantje Smit. Jantje Smit komt uit Volendam, de grootste familie van Nederland. Jantje heeft 3 broers waarvan er een ook zijn vader is.

Jantje heeft zijn mouwen opgestroopt tot aan zijn oksels om een frisse uitstraling. Zijn kraag draagt Jantje verticaal en ziet er erg retro uit. Dit effect kan men bereiken door de nek 5 weken niet te wassen. Menselijk zweet werkt goed als stijfsel en de kraag blijft goed stijf staan. Een opgerichte kraag zorgt ook voor enige bescherming als je weer eens door je klasgenoten in elkaar wordt gebeukt.

Boh, deze is best origineel
Ook al zit m'n mond vol met chips, ik blijf gewoon kletsen net als natte handen op die blote bips!
pi_49475898
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:59 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Ik neuk Yolanthe
Turkse Chick: Yolanthe
Ook al zit m'n mond vol met chips, ik blijf gewoon kletsen net als natte handen op die blote bips!
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:16:30 #228
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49476188
quote:

[..]

[afbeelding]

Jantje heeft zijn mouwen opgestroopt tot aan zijn oksels voor een frisse uitstraling. Zijn kraag draagt Jantje verticaal en ziet er erg retro uit. Dit effect kan men bereiken door de nek 5 weken niet te wassen. Menselijk zweet werkt goed als stijfsel en de kraag blijft goed stijf staan. Een opgerichte kraag zorgt ook voor enige bescherming als je weer eens door je klasgenoten in elkaar wordt gebeukt.

Godver, ik moest zowaar lachen.

.
pi_49652586
Hij kan het wel. Nu die lijn doortrekken, en misschien mogen mensen je straks wel.
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
pi_49666266
Je hebt m'n moeder geruild voor 3 kamelen? Oh, je bedoelde 3 keer je moeder?
pi_49666499
Ja met die Jantje Smit ging je de goede kant op, die laatste zin alleen, hmm, en dat in elkaar beuken. Voor de rest, wel okay. Binnenkort op nu.nl?
  maandag 28 mei 2007 @ 20:55:25 #232
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49864988
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef Maisnon het volgende:
Ja met die Jantje Smit ging je de goede kant op, die laatste zin alleen, hmm, en dat in elkaar beuken. Voor de rest, wel okay. Binnenkort op nu.nl?
Wat is er mis met beuken. Van af en toe flink in elkaar gebeukt worden word je knap van.

Hee waarom heb je eigenlijk een nieuwe avatar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')