De negatievelingen hebben stuk voor stuk issues, onvrede met hun leventje, vervolgens gunnen ze het een ander ook niet. Ze zouden niet eens weten hóe ze plezier kunnen hebben, een keer hardop lachen is altijd uit leedvermaak. Zielig eigenlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef uitgeslapen het volgende:
Dit blijven toch ook prachtige uitersten: Ene kant de negativiteit, boos kijkende mensen, schreeuwende mensen, gluiperige loverboys, bezig met zichzelf met vervelende sporte om zichzelf een goed gevoel te geven, agressief doen met overtuiging op zo'n boxzak. Andere kant, vrolijkheid, lachende gezichten, lekker ongeremd doen wat ie wil, liefdevol met elkaar omgaan, beetje zuipen, niet druk maken over uiterlijk of image. Aan welke zijde wil een normaal denkend mens dan staan,...
niet helemaal lekker?, er zijn zoveel mensen die kickboxen als hobby hebben, mensen die echt serieus met deze sport (en andere vechtsporten) bezig zijn meestal mensen die zich juist goed kunnen beheersen bij opstootjes in de kroeg ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef uitgeslapen het volgende:
Dit blijven toch ook prachtige uitersten: Ene kant de negativiteit, boos kijkende mensen, schreeuwende mensen, gluiperige loverboys, bezig met zichzelf met vervelende sporte om zichzelf een goed gevoel te geven, agressief doen met overtuiging op zo'n boxzak. Andere kant, vrolijkheid, lachende gezichten, lekker ongeremd doen wat ie wil, liefdevol met elkaar omgaan, beetje zuipen, niet druk maken over uiterlijk of image. Aan welke zijde wil een normaal denkend mens dan staan,...
Het is niet aan Nena bekend gemaakt officieel, maar toen Brian aan Huub vroeg of Nena het wist, zei Huub: 'Nena heeft wel iets door dat er zoiets speelt, maar ze voelt zich veilig bij ons volgens mij'quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:18 schreef rooie3 het volgende:
Trouwens is er al bekend gemaakt dat er een ontslag ronde voor Nena komt.
Of denken die 4 ook nog dat Nena nog niks weet.
Ze heeft met zo'n 40 man sex gehad in waarschijnlijk ongeveer 10 jaar........ wil je me even uitleggen wat dat met een relatie te maken heeft??quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:17 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia zich binden? Sylvia heeft in 9 jaar tijd zo'n 50 man versleten in relaties
Bedoel het niet verkeerd hoor. Doe zelf ook vervelend sporten om mezelf een goed gevoel te geven. Moet alleen vaak glimlachen als ik op de ene stream Bart gefrusteerd tegen zo'n zak zie trappen en aan de andere kant Huub onderuitgezakt met Nena op schoot maar weer eens lachend een biertje opent en met haar nog es even de dames van de brief doorneemt...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:19 schreef Fikkert het volgende:
[..]
niet helemaal lekker?, er zijn zoveel mensen die kickboxen als hobby hebben, mensen die echt serieus met deze sport (en andere vechtsporten) bezig zijn meestal mensen die zich juist goed kunnen beheersen bij opstootjes in de kroeg ofzo![]()
Die trainer was ook zo'n fantastisch voorbeeld van zo'n beheerst type...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:19 schreef Fikkert het volgende:
niet helemaal lekker?, er zijn zoveel mensen die kickboxen als hobby hebben, mensen die echt serieus met deze sport (en andere vechtsporten) bezig zijn meestal mensen die zich juist goed kunnen beheersen bij opstootjes in de kroeg ofzo![]()
Eensch! De frusty's contra carpe diem.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:23 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Bedoel het niet verkeerd hoor. Doe zelf ook vervelend sporten om mezelf een goed gevoel te geven. Moet alleen vaak glimlachen als ik op de ene stream Bart gefrusteerd tegen zo'n zak zie trappen en aan de andere kant Huub onderuitgezakt met Nena op schoot maar weer eens lachend een biertje opent en met haar nog es even de dames van de brief doorneemt...![]()
Knap dat je die stream kunt aanhoren trouwensquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:24 schreef uitgeslapen het volgende:
Brian voelt enige nattigheid maar wordt door het groepsdenken meegesleurd en gelooft de slappe argumenten vam BNN blindelings
Ja hoor, dat betekend 0,4 relatie per jaarquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft met zo'n 40 man sex gehad in waarschijnlijk ongeveer 10 jaar........ wil je me even uitleggen wat dat met een relatie te maken heeft??
Ongelooflijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:24 schreef uitgeslapen het volgende:
Brian voelt enige nattigheid maar wordt door het groepsdenken meegesleurd en gelooft de slappe argumenten vam BNN blindelings
the beauty and the beastquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Nena nog wel verliefd worden op Huub
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ja hoor, dat betekend 0,4 relatie per jaar![]()
tja, als je alles serieus gaat nemen wat iemand zegt, hij liep gewoon wat te dollen, of denk je echt dat ie bart en brian gaat helpen om huub in elkaar te stompenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die trainer was ook zo'n fantastisch voorbeeld van zo'n beheerst type...
"Neem die Huub de volgende keer maar mee, kunnen jullie hem legaal in elkaar slaan"
Bart werd gewoon oprecht vrolijk toen hij vanmiddag tot de 'realisatie' kwam dat hij het spel onder controle had en dat ie slimmer was dan Huub en dat Huub eigenlijk maar een dommig ventje was die niet verder dan een maand keek. Hmmmm, eerst Nena, volgende maand Ilona, daarna Sylvia en dan Huub..aldus Bart. Vervolgens is ie de hele dag zo blij als een kind...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ongelooflijk
En Bart eerder tegen Huub herhalen dat hij hem had overschat, en nu er met open ogen instinken... *in handjes wrijft*
Ja goed he?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:18 schreef niksnutje het volgende:
@meneermax
je avatar gaat best ver: een doodverwensing
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "ik dacht ik vraag een man even om advies"....
Huub: "En dan kom je bij mij uit?!?"
Vervolgens kijkt ze Huub aan, streelt door zijn haar en zegt: "Ik dacht ik vraag een jongetje even om advies"
Vandaar dat Huub's uitspraak: 'Morgen is de eerste dag van de payback' zo geweldig isquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Bart werd gewoon oprecht vrolijk toen hij vanmiddag tot de 'realisatie' kwam dat hij het spel onder controle had en dat ie slimmer was dan Huub en dat Huub eigenlijk maar een dommig ventje was die niet verder dan een maand keek. Hmmmm, eerst Nena, volgende maand Ilona, daarna Sylvia en dan Huub..aldus Bart. Vervolgens is ie de hele dag zo blij als een kind...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, toch heerlijk als je kunt bedenken (en geloven) dat het helemaal gaat zoals jij dat hoopt..... Hij is zo blij dat hij al niet eens meer bedenkt dat Huub Sylvia er niet uit zal stemmen....quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef uitgeslapen het volgende:
Bart werd gewoon oprecht vrolijk toen hij vanmiddag tot de 'realisatie' kwam dat hij het spel onder controle had en dat ie slimmer was dan Huub en dat Huub eigenlijk maar een dommig ventje was die niet verder dan een maand keek. Hmmmm, eerst Nena, volgende maand Ilona, daarna Sylvia en dan Huub..aldus Bart. Vervolgens is ie de hele dag zo blij als een kind...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eng en gevaarlijk wel jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:30 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik vind het een vreselijke vleesboom om te zien en geloof zomaar dat hij het wel serieus meent... enge gevaarlijke gast
Ja?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja hoor, dat betekend 0,4 relatie per jaar![]()
ai ai, en morgen werken tot laatquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat Huub's uitspraak: 'Morgen is de eerste dag van de payback' zo geweldig is
En Natasia dacht dat de terreur van Huub al drie weken bezig is. Is edus nog niet eens begonnen volgens Huub... Hahahahahaha ik kom echt niet meer bij, wat een gast..quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat Huub's uitspraak: 'Morgen is de eerste dag van de payback' zo geweldig is
Dan is het maar te hopen dat Sonique of Suikeroom wel live meekijkt, want anders moet je het met onze "gekleurde" streamverslagen doenquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat Sonique of Suikeroom wel live meekijkt, want anders moet je het met onze "gekleurde" streamverslagen doen![]()
dat zei hij vorige week ookal "we hebben hem overschat. Met dit en met dat... Dat moeten we niet meer doen"quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ongelooflijk
En Bart eerder tegen Huub herhalen dat hij hem had overschat, en nu er met open ogen instinken... *in handjes wrijft*
Of je hem mag of niet, de ho's goedkeurt of niet.. voorlopig denken de drie dat ze de kooi runnen... terwijl Huub zowel plezier heeft en echt rules... ( Gelukkig kan dat morgen weer andders zijn ; -)quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
[..]
dat zei hij vorige week ookal "we hebben hem overschat. Met dit en met dat... Dat moeten we niet meer doen"
(nadat Nasty hem de pokeravond door de neus had geboord)
Go your gang, dacht ik toen nog
o, ja, hij was héél serieus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:29 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja, als je alles serieus gaat nemen wat iemand zegt, hij liep gewoon wat te dollen, of denk je echt dat ie bart en brian gaat helpen om huub in elkaar te stompen![]()
![]()
, het is één van de beste trainers in nederland
het schijnt dat ze vrijdag pas komt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Is Lesley er al geweest trouwens? Die kan Huub's plan nog even verlullen natuurlijk.
Mooi zo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:43 schreef anno-i-mus het volgende:
lol ..... de chat is disabled in de room waar degoudenkooi speelt
goed gedaan
mocht lesley ook maar 1 hint over dit gebeuren doorgeven dan mag ze van mijn part toedeledookie.... op deze manier zal bart dan altijd een voorsprong hebben op de anderen ...bahquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Is Lesley er al geweest trouwens? Die kan Huub's plan nog even verlullen natuurlijk.
Vandaag is zij niet geweest en wat ik hoorde morgen ook niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
sorry heb het even gemist...gaat huub nena er nou wel of niet uit stemmen??quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:51 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
sorry heb het even gemist...gaat huub nena er nou wel of niet uit stemmen??
Adoratie gaat véél te ver, maar ik heb er nu een wat dubbel gveoel over. Het is een leuk stel en Lesley een leuke meid, maar zodra Bart zich weer in 'het spel' begeeft is het weer een lul. Dus wat mij betreft mogen ze Lesley nu wel verbieden om nog langs te komen, al was het alleen maar om te zien wat Bart daarop gaat doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vandaag is zij niet geweest en wat ik hoorde morgen ook niet.
Hoe is het trouwens met je adoratie van Bart en Lesley? Verleden tijd?
Ze hebben het ook de hele tijd over Huubs woedeaanvallen...Volgens mij heeft ie daar echt geen last van hoor. Zelfs toen met nathanael hield ie zich goed al was dat op het randje.. Maar na dat pokeren was AHuub de rust zelve en zij maar denken dat ie een woede uitbarsting had omdat ie met de deur sloeg...wat een idioten zegquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
[..]
dat zei hij vorige week ookal "we hebben hem overschat. Met dit en met dat... Dat moeten we niet meer doen"
(nadat Nasty hem de pokeravond door de neus had geboord)
Go your gang, dacht ik toen nog
Te lezen in [DGK] Updates. :quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:53 schreef Yvet_te het volgende:
ja las het nu op de site...die deed het heel de dag niet vandaar:p
maar hoezo doet huub dan net alsof hij nena dr wel uitstemt? dat volg ik even niet
quote:Vandaag voor 12:00 uur moeten stemmingen voor de ontslagronde worden aangevraagd.
NL heeft dat zojuist gedaan, voor Nena. Dit na overleg met Bart en Huub. Huub heeft de heren wijsgemaakt dat hij Sylvia "waarschijnlijk wel om kan krijgen" , en dat llona zich een beetje belangrijk moet voelen, en dat het 't mooiste zou zijn als llona als laatste moet stemmen. "Want als iedereen al tegen Nena gestemd heeft, gaat zij daar wel in mee."
Huub, Sylvia, Nena en llona hebben deze hele gang van zaken al lang doorgesproken. Het plan is om Bart, NL, Brian en Nataasia te laten denken dat ze het voor elkaar hebben, en ze vervolgens donderdagavond een tik op de neus te geven door alsnog het ontslag tegen te houden. Nena wil bovendien de motivatie graag horen van het bovengenoemde clubje.
Plannetje, het groepje Bart, Brian, NL en Natasia laten denken dat Nena eruit gaat, overwinningsgevoel en denken dat ze de macht hebben, volgende keer Ilona eruit etc. en dan is het Payback van Huub door Nena erin te laten en dan balen vooral Bart en NL want die willen er absoluut iemand uit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:53 schreef Yvet_te het volgende:
maar hoezo doet huub dan net alsof hij nena dr wel uitstemt? dat volg ik even niet
om de BBNN groep flink in de zeik te nemen, doen Sylvia, Ilona en Huub net alsof ze nena eruit gaan stemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:53 schreef Yvet_te het volgende:
ze hebben de optie van een set-up al ingecalculeerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:03 schreef Cungy het volgende:
Ik hoop toch echt dat er morgen geen brieven binnenkomen die iets gaan verraden, of dat iemand nog ergens naar toe gaat bellen en dat diegene het dan verraad...
Dus morgen zijn ze niet teleurgesteld?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze hebben de optie van een set-up al ingecalculeerd
Dat zullen ze na afloop wel beweren ja, om hun teleurstelling te verbergen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze hebben de optie van een set-up al ingecalculeerd
vrij simpel scan, ze steken het lontje aan...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Dit is vals zeg. Waarom doen ze dit?
wat vanavond in de uitzending wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
Even gemist, wat zonden ze uit van Huub en Sylvia?????
Ja, en dat terwijl ze net al voor de 2de keer vanavond gezellig op de bank zat te keuvelen met Huub.... haar nieuwe beste vriend (tot de stemming van morgen).... Ze weet nu echt ff niet wat ze moet, de opmerkingen over Nathanael zijn raak en dat weet ze, maar we weet ook dat ze er niet ongestraft al te hard om kan lachen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:13 schreef Cungy het volgende:
Mensen, kijk eens naar zdngmw
ik geniet van haar gezicht, want de boodschap is niet voor haar, 2 andere mensen staan nu in spotlights !
Ik zag alleen het laatste stukje...........alleen een stukje dat ze NL aan het afzeiken zijn..........ennnnnn een zoen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
Even gemist, wat zonden ze uit van Huub en Sylvia?????
buiten hebben Bart en NL het doorgesproken.. was te zien op de streams dus waar heb je het over?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zullen ze na afloop wel beweren ja, om hun teleurstelling te verbergen.
Maar verder heeft niémand hier ook maar enig bewijs gezien dat Bart of NL iets door zou hebben.
Behalve jij , de man van de Bigger Picture.
Snap er niks van.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WOWWWW ze hebben een BOM gegooid!!!!!!
Ze hebben het toch ook laten zien dat Nena Brian half lag af te trekken?? Daar wist verder ook niemand van..... af en toe wordt er gewoon een bommetje gegooid....quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:16 schreef rooie3 het volgende:
Snap er niks van.
Of Huub moet hier om gevraagd hebben.
nou kunnen ze de andere roddels ook wel effe laten zien.
Dit slaat nergens op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |