Kan je nou niet ff een mooie tvp verzinnen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:52 schreef jmac het volgende:
tvp
wat jij wil:quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan je nou niet ff een mooie tvp verzinnen?
Dat is weer wat anders dan best of the rest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wo 7 februari: Rest of the Best Auditions
Het assepoester idee he? Lelijke raaf wordt prachtige zwaan. Ik vond haar echt fantastischquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:51 schreef Cee het volgende:
Maar waar ik echt kippevel van kreeg, was van dat onzekere back-up zangeres meisje, ik weet niet of het alleen door de stem kreeg of ook vanwege d'r hele onzekere houding dat het zo aandoenlijk maakte. Maar ik zat even met een klein brokje in m'n keel. En dat heb ik eigenlijk nooit gehad bij de audities.
De Nederlandse versie is niks vergeleken met dit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:48 schreef doeka het volgende:
Wat een feest toch weer, met Sundance en Castro; zelfs de kneuzen zijn leuker dan bij de Nederlandse versie.
De Nederlandse versie is niet om aan te zien in vergelijking met AI; alleen dat gesukkel met de bandjes al. maar wat ik het allerleukste vind aan AI is, behalve aan het veel grotere talent van de deelnemers; maar, hey, het land is ook wel heel veel groter, het enthausiasme van de kandidaten en de jury: "welcome to Hollywood, baby!!!"quote:Op donderdag 25 januari 2007 04:05 schreef popolon het volgende:
[..]
De Nederlandse versie is niks vergeleken met dit.
Maar veel is natuurlijk te danken aan Simon. Wat een held.
Ik vond haar zooo tof! Ze was ontzettend lief en schattig en ze zong geweldig. Daar smelt je toch een beetje van.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:51 schreef Cee het volgende:
Maar waar ik echt kippevel van kreeg, was van dat onzekere back-up zangeres meisje
Wilde gok: het gaat over je weblog?quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:29 schreef adgnw het volgende:
@ Sneeze!
Help! Waarom kan ik jou niet mailen!
Oa :-) En omdat ik je 1000 dingen wil vragen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:13 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Wilde gok: het gaat over je weblog?![]()
Ontopic:
[afbeelding]
![]()
Ik vind je maar eng.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef adgnw het volgende:
[..]
Oa :-) En omdat ik je 1000 dingen wil vragen...![]()
Ja, 1 seizoen, toendertijd op Yorin dacht ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:31 schreef popolon het volgende:
Is AI eigenlijk ooit op de Nederlandse televisie geweest?
Simon was gisteren weer eens geweldig direkt tegen een paar jokers: 'You just have to shut up, bloody hell'
Zoiets dan. Geweldig.
Ja die zien er ook nog lekker uit hahaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef superhero87 het volgende:
Amanda en Antonella zijn leuk![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sZDTQYNO-zI
Heb overigens geen idee uit welke aflevering dit is...
Ja, maar wat een irritant nummer heeft hij uitgekozen zeg...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ja die zien er ook nog lekker uit haha. En ze kunnen zingen
Deze is ook heel goed
Chris Richardson
Die lieten ze alleen doorgaan omdat het wel een mooi verhaal gaf. Eigenlijk was ze niet goed genoeg, ging redelijk vaak offpitch. Maar het maakt wel mooie tv zoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:30 schreef oYo het volgende:
Sarah Burgess is aandoenlijk! Ik ben blij dat ze naar Hollywood mag, al is het maar om haar vader een hak te zetten. Wat een ongeinteresseerde zak ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viel me gisteren weer op dat er wat extra audities in de uitzendingen op ITV zaten!!
Die gozer in Madame Tussaud bijvoorbeeld.
2 per weekquote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er per weeK ?
Op FOX, 5 uur 's nachts Nl tijd.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:56 schreef m-materazzi het volgende:
Waar kan ik de afleveringen kijken ?
Ik nog drie, eerste vandaag pas gekeken dus heb nog wat in te halenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ok... ik loop dus 2 afleveringen achter![]()
Alleen kun je die in NL niet ontvangen.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:00 schreef jmac het volgende:
Op FOX, 5 uur 's nachts Nl tijd.
Torrents dus inderdaad. Hoe, waar, wanneer, etc, dat moet je helemaal zelf uitvogelen, want daar mogen we het hier niet over hebben.quote:Of op een andere manier...
topic een tijdje niet bekeken...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:27 schreef Cee het volgende:
Een tijd geleden ging het gerucht dat AI1 op Nederlandse tv zou worden uitgezonden, maar dat is nooit gebeurd. Dus naar mijn weten is AI nooit op tv geweest hier.
Lachsalvo van de avond kwam bij mij na een opmerking van Simon toen die ene kandidaat helemaal huilend en vallend op haar knieën met haar golden ticket, de deur uit liep:
"One problem though."
"What?"
"No emotion."
![]()
ja, die bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:51 schreef dolfg het volgende:
Dat was Ashanti Johnson... 3rd time runner up en met galm gemonteerd.![]()
http://www.myspace.com/halfpastforeverbandquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:23 schreef PeRi het volgende:
Jackie Osbourne!!!!!! De rest was onboeiend. Maar Jack komt ver! Ik ben echt fan! Nog meer fan dan van de Indian guys!
Oef wat klinkt dat goed zeg! Tjee ik ben er echt weg vanquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:58 schreef oYo het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/halfpastforeverband
Nummers daar al gehoord?
Ik vind ze ontzettend goed, ben gecharmeerd door zijn stem.
Heeft iets a la Snow Patrol.
Chris staat samen met Sundance in ieder geval in mijn favorietenlijst.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oef wat klinkt dat goed zeg! Tjee ik ben er echt weg van.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oef wat klinkt dat goed zeg! Tjee ik ben er echt weg van.
Ja, die switch was heel erg last minute schijnbaarquote:
Op Day 2 gingen er 20 door, waarvan je er geen enkele op TV zagquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:28 schreef PeRi het volgende:
LA 42??? Dat was de meest teleurstellende uitzending van allemaal..
Is dat de zoon van?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
'Jack Osbourne'![]()
![]()
. Wat een gave kerel, met een enorm relaxte stem.
Verder nog wel wat ander redelijke gezien. Die gele pino was goor![]()
.
Ik heb ergens gelezen dat er heel veel audities waren in LA waarin liedjes werden gezongen die geen 'clearance' kregen van de originele artiest/management om uitgezonden te worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:28 schreef PeRi het volgende:
LA 42??? Dat was de meest teleurstellende uitzending van allemaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens goede geruchten is dit de Top 24:Ik herken twee namen of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je er ook plaatjes bij?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
http://idolforums.com/index.php?showtopic=450039&st=0quote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik herken twee namen of zoHeb je er ook plaatjes bij?
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens goede geruchten is dit de Top 24:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder iemand opgevallen dat steeds dezelfde Tom 'vriendje' is op de meeste MySpace pagina's?
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:24 schreef oYo het volgende:
[..]Ik lees je spoilers niet, maar tom krijg je standaard als vriendje in je Myspace als je je aanmeld. Heeft myspace ooit bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder iemand opgevallen dat steeds dezelfde Tom 'vriendje' is op de meeste MySpace pagina's?
http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Anderson_(MySpace)
[ Bericht 10% gewijzigd door jmac op 05-02-2007 19:53:42 ]
Bedanktquote:Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik lees je spoilers niet, maar tom krijg je standaard als vriendje in je Myspace als je je aanmeld. Heeft myspace ooit bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder iemand opgevallen dat steeds dezelfde Tom 'vriendje' is op de meeste MySpace pagina's?
[/quote]
Whahahahaha. Ik lig in een stuiptrekking!You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Wordt het alleen maar leuker door hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:04 schreef PeRi het volgende:
De eps van deze week kan ik vrijdag pas kijken..
.
Ik zeg toch ook niet dat ik er erg van baal. Ik wil alleen dat het al vrijdag is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wordt het alleen maar leuker door hoor.
Jah die vond ik ehct lief jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2007 15:29:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef oYo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef oYo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik bedoelde dat ik me niemand leuks kon herinneren uit de laatste auditieafleveringquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:59 schreef oYo het volgende:
De personen die op mij indruk hebben gemaakt, herinner ik mij wel.
Ak okay!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik me niemand leuks kon herinneren uit de laatste auditieaflevering.
quote:Idol' Producer Hopes To Bring All-Stars Back
Lythgoe hopes to pair potential finale songs with past 'Idol' contestants
By Daniel Fienberg
February 9, 2007
"American Idol" producer Nigel Lythgoe has proposed a way to bring back a number of favorites from past seasons of the FOX reality hit.
Talking to reporters on Thursday (Feb. 8), Lythgoe gave pat answers to the usual "Idol" hot-button issues -- Paula Abdul? Neither high nor crazy. The judges? Not crueler than usual. The ratings? A testimony to the divine space occupied by "Idol" in the popular culture firmament.
Lythgoe did, however, offer the piece of news that he's proposed augmenting the show's previously announced songwriting competition with a few popular non-winners and possibly milking a special episode out of the stunt.
"They're talking about doing a song competition on the web and have people write songs for the next 'American Idol' finale, because whenever they come out and sing the song at the American finale, the only bloody criticism Randy Jackson can do is 'Oh, I don't like that song.' Well, that's not very helpful. They're gonna be putting it out next week and trying to sell it and there's you saying 'I don't like the song,'" Lythgoe explains.
He continues, "My idea was: OK, give me 10 songs and I will bring back 10 'Idol' finalists to sing them on a special and then America can really see them. Rather than just have them on the web and download them or whatever, let's see Constantine Maroulis again. Let's see Ace Young. Let's see Vonzell and Tamyra Gray and all the great people we voted for over the years. I'd love to do that and with good reason at the end of the day for doing it, which is to produce the song that the next American Idol's gonna sing."
Lythgoe says that while he's pitched the network on the idea, he has yet to hear back.
The veteran "Idol" producer also briefly touched on the variety of controversies involving contestants -- like Akron Watson -- who were highlighted in the audition episodes but denied access to the Hollywood round for "unknown reasons."
"The fact is that we do do background checks," Lythgoe says. "I think it's very essential. We're putting these kids together in a very close environment and we're working them very hard and it's essential that we know that we've got the right people together. So FOX got on with this, along with this private security firm and after that I can't give you any other information, because I don't want to know."
Lythgoe defended the decision to keep Watson and others on the audition shows even knowing that they weren't going to be going any further.
"I cannot show you 174 people's stories," he notes. "As far as I'm concerned, investing in that boy at that point was what I'd like you to do, but I would have liked you to have done that with a lot of other people that are going to disappear in Hollywood week. That's just the way the show goes and it's been like that for six seasons."
In short, just stop your whining and enjoy the "Idol" ride.
jah ga ik dat maar eens proberen... gisteren had ik gewoon nog beeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:01 schreef PeRi het volgende:
Je codecs? Of download even een andere player.
alles ge/update en wmp doe het nog steeds nietquote:
Dat komt vandaag welquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat een kut aflevering...
ZO weinig gezien van kandidaten die doorgingen.. je kan nog helemaal geen favo's bepalen behalve diegene die de makers je door de strot duwen...
Als dat een reden is dan zijn ze wel heeel zielig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:16 schreef doeka het volgende:
Ebony Jointer heeft meegedaan aan The Lingerie Football League http://www.tmz.com/2007/0(...)-scantily-clad-past/
Dat zou de echte reden niet zijn, er bleek pikanter materiaal te zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:16 schreef doeka het volgende:
Ebony Jointer heeft meegedaan aan The Lingerie Football League http://www.tmz.com/2007/0(...)-scantily-clad-past/
Nou, we weten nu in ieder geval wie er allemaal bij zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:50 schreef maartena het volgende:
Hmmm.... Ben enigzins teleurgesteld over de laatste 24.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guys:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Hihiquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:53 schreef PeRi het volgende:
Ohhh ik wil de spoiler lezen maar ik mag niet want ik kan zaterdag pas kijken en als ik toch lees en het verklap, krijg ik slaag,
.
Ik vind dat ook een trut.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef jmac het volgende:
Wat heeft dat kind rechtsachter een gemeen gezicht zeg. Toen ze als laatste met dat andere meisje overbleef en die andere in huilen uitbarstte vond ik 'r ook al zo gemeen kijken
Wellicht, maar die enigzins gezette zwarte dame kan verdomd goed zingen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Heerlijk etnisch verantwoord ook...
Ik zat gister wat anders te doenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Wellicht, maar die enigzins gezette zwarte dame kan verdomd goed zingen!
Marisa Rhodes bedoel je ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een trut.Ik had graag die andere (Melissa) door zien gaan.
Die haalde de top 40 niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:09 schreef jmac het volgende:
Weet iemand al wat er nu gebeurd is met die ene meid die studeerde voor operazangeres en drie verschillende songs zong in de auditie? Want die was er ook helemaal niet bij, wel?
Ik vind die Melinda (dat is toch die achtergrondzangeres? ) wel een lief mens, ze kwam best bescheiden over. Ik hoop iig dat zij wel ver komtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:05 schreef Californian_dreame... het volgende:
mensen die ik de liveshow wel zie halen zijn: Melinda, Lakeesha, Chris en Alaina. verder wil ik eerst de volgende ronde afwachten.
ik verbaas met trouwens over de laatste keuzes van de jury. Antonella kiezen in plaats van Marisa? Ik vond Marisa toch echt beter.
en dan is er nog Sundance. dat ging gewoon echt niet goed. dat hij na zo'n week de laatste 12 heeft gehaald vind ik nogal vreemd, en ik hoop eigenlijk dat hij snel weg gestuurd zal worden.
ja, dat is idd die achtergrond zangeres. ze lijkt me een heel leuk persoon. ik gun het haar welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind die Melinda (dat is toch die achtergrondzangeres? ) wel een lief mens, ze kwam best bescheiden over. Ik hoop iig dat zij wel ver komt
Die stonden al id OPquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:21 schreef oYo het volgende:
Nog wat extra data:
Tuesday, 02/20/2007 (8:00-10:00 PM)
Top 12 Male Singers Perform
Wednesday, 02/21/2007 (8:00-10:00 PM)
Top 12 Female Singers Perform
Thursday, 02/22/2007 (8:00-9:00 PM)
First Results Show (Live ET/Tape-Delayed PT) - Two Male and Two Female Contestants Voted Off
Tuesday, 02/27/2007 (8:00-9:30 PM)
Top 10 Male Singers Perform
Wednesday, 02/28/2007 (8:00-9:30 PM)
Top 10 Female Singers Perform
Thursday, 03/01/2007 (8:00-9:00 PM)
Results Show (Live ET/Tape-Delayed PT) - Two Male and Two Female Contestants Voted Off
Tuesday, 03/06/2007 (8:00-9:00 PM)
Top 8 Male Singers Perform
Wednesday, 03/07/2007 (8:00-9:00 PM)
Top 8 Female Singers Perform
Thursday, 03/08/2007 (8:00-9:00 PM)
Results Show (Live ET/Tape-Delayed PT) - Two Male and Two Female Contestants Voted Off; Top 12 Finalists Revealed
Tuesday, 03/13/2007 (8:00-10:00 PM)
Top 12 Finalists Perform
Wednesday, 03/14/2007 (9:00-9:30 PM)
Results Show (Live ET/Tape-Delayed PT) - One Contestant Voted Off
was inderdaad minder leuk dan voorgaande jarenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:10 schreef PeRi het volgende:
Wat een kutafleveringen waren dit zeg. Hollywood week is boring.
ben wel benieuwd hoe hij de liedjes gaat brengen....quote:Op zondag 18 februari 2007 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoop dat die beatboxer er snel uitligt..
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Sanjaya Malakar trouwens helemaal niks
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef Cee het volgende:
Alsof een gigantische toupet me Colgate tandpasta probeert te verkopen.... *bibber*
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef Cee het volgende:
Alsof een gigantische toupet me Colgate tandpasta probeert te verkopen.... *bibber*
Welnee, hij klonk aardig vals tijdens de Hollywood week en volgens mij kan hij niet echt super uithalen...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
en toch vrees ik dat hij ver gaat komen![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:16 schreef oYo het volgende:
De schandalen komen boven water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:18 schreef PeRi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek het oude Prono topic eens op, en maak een nieuwe?quote:
En Bo Bice in s4 ook alquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef maartena het volgende:
De gast die "I don't wanna be" was wel aardig, maar kon echt niet tippen aan Chris Daughtry die hetzelfde lied in seizoen 5 al deed.
Klopt. En beiden waren beter dan die van gisteravond.quote:
quote:AMERICAN IDOL Season Three winner Fantasia will perform live and make a special announcement on the AMERICAN IDOL results show Thursday, Feb. 22 (8:00-9:00 PM ET live/PT tape-delayed) on FOX.
Hebben ze dat meurende lijk ook weer opgegraven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Access Hollywood has learned from reliable sources that Jennifer Lopez has been scheduled perform on "American Idol" on April 11.
Wie bedoel je nou?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef Cee het volgende:
Het Zingende Toupet maakt me bang,
Hij moet ook, zoals de jury zei, blues zingen. De auditie was echt top.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sundance: Hoewel niet superslecht maar toch af en toe vals vind ik hem gewoon eng en ook geen idool.
Welke? We hebben er (nog) twee he.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:00 schreef Happel het volgende:
Die Chris was slecht, de tering.
Gaat ze aankondigen dat ze op Broadway in de musical The Color Purple van Oprah gaat zingen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En de eerste plug van het seizoen is een feit:
[..]
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:38 schreef oYo het volgende:
[..]
Gaat ze aankondigen dat ze op Broadway in de musical The Color Purple van Oprah gaat zingen?
Bo Bice deed dit liedje uiteraard het allerbeste. Daar kon Chris ook niet aan tippenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef maartena het volgende:
Hmm. Ik heb niet gestemd, vond de heren eigenlijk allemaal wat tegenvallen.... voor het grootste deel allemaal van die jaren 70, sappige melodietjes. De gast die "I don't wanna be" was wel aardig, maar kon echt niet tippen aan Chris Daughtry die hetzelfde lied in seizoen 5 al deed.
Alleen de allerlaatste vond ik redelijk. Vanavond maar even kijken naar de dames
Was het trouwens niet Elliot Yamin ipv Daughtry?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bo Bice deed dit liedje uiteraard het allerbeste. Daar kon Chris ook niet aan tippen
http://www.youtube.com/watch?v=UZfZu1W63Ug
Vanavond lekker de dames kijken. Volgens de recaps deed dat verlegen meisje het super en was die knappe maar onwijze bitch nogal matig
Ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was het trouwens niet Elliot Yamin ipv Daughtry?
Eensch. Vorig jaar waren er meer betere mannen (vond ik), maar dit jaar is het duidelijk de vrouwen die beter zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
7 v/d 12 meiden waren goed..dat waren er bij de heren een stuk minder!
Antonella mag van mij direct vertrekken. Ze was sowieso al een kutbitch in de group performances, en ze was echt ontzettend SLECHT gisteravond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef oYo het volgende:
Ik denk dat we van Alaina en Amy afscheid kunnen nemen. Weinig originaliteit en uiterst vlakke performance. De rest overleeft het wel. De donkere dames waren mijn favorieten.
@ mad tv 1,5 week geleden oid deden ze hen na, vond ze erg goed nagedaan, Ook dat yo dog deden ze de hele tijd. Vond 't de uitzending van de mannen wel heel erg idd. Vond trouwens al die mannen helemaal niks behalve Chris Sligh.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef wonderer het volgende:
Het viel met vooral in de audities op dat Randy "Hey man, yo dog" tegen meisjes roept en jongens dan weet baby en sweetheart noemt...Raar figuur. Ik erger me ook behoorlijk aan dat taaltje van hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen waren er nog 20.Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
Ze werden teruggefloten door de producers. Als iemand weggaat, dan is het voor die persoon de laatste keer om op tv te zijn, en dat moment is voor de persoon die weggaat, en niet voor de anderen. Daarom dusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:49 schreef Cee het volgende:
En een andere highlight van de avond was Lakisha die naar het podium trippelt tijdens de sing-off van dat ene meisje wiens naam ik al ben vergeten. En ze wil gaan dansen maar slechts één ander meisje huppelt achter haar aan, Antonella twijfelt nog of ze zal blijven zitten of niet maar dan kijkt Lakisha achterom, ziet ze dat ze niet bepaald gevolgd wordt door een horde kandidaten en gaat maar weer terug naar de bank.
Antonella moet echt weg.....quote:
ja, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Antonella moet echt weg.....![]()
Volgende week hoop ik.
Ik was dit topic kwijtgeraakt toen ik deze mijn password kwijt was. Gelukkig zag ik jouw avatar en ging meteen in jouw posthistory gravenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:54 schreef Cee het volgende:
OMG die blowjob foto's. Is ze misschien toch ergens goed in.
Echt?? Er zaten toch een paar rake performances tussen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef PeRi het volgende:
Wat waren de meiden saai zeg. Lakisha, Melinda en Gina waren de enige toffe. Ben blij dat degenen die eruit zijn, echt weg zijn ook.
van de 4 afvallers was Amy het beste, en beter dan bijv antonella.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:58 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het wel zonde dat Amy eruit is. Ik vond haar optreden wel subtiel en smaakvol gebracht. Er waren kandidaten die veel slechter waren iig.
Maar goed, Simon Cowell heeft ook weer gelijk dat het ook erg forgettable is.
grappig vind ik haar al helemaal niet. en kwalitatief is ze gewoon duidelijk een van de minste, dus ze hoort niet in de top 6 girls thuisquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ik de enige ben die Antonella wel grappig vind volgens mij
Blakequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef oYo het volgende:
Durven we reeds voorzichtig onze top 12 samenstellen?
Ik welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef oYo het volgende:
Durven we reeds voorzichtig onze top 12 samenstellen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ik de enige ben die Antonella wel grappig vind volgens mij
Als dat door de kijkers bepaald is , snap ik het welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sandjaya in de TOP 4 guys? WAT DE NEUK echt..
Pff hij heeft zo'n grote smile man en zijn half gare rebuttal liet zijn "ware" aard zien. Niets van dat cute I'm just 17 blablaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als dat door de kijkers bepaald is , snap ik het wel
Ik wil mijn manier toch even bespreken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:37 schreef PeRi het volgende:
Die worden door de users verkregen via wegen die we hier niet gaan bespreken.
Dat begrijp ik ook echt niet he. Hij kijkt zo eng, heeft een ille hoge stem. Begint zijn liedjes belachelijk slecht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Waarom is. Phil.
. zo populair?
Melinda is idd erg goed. Jordin ook, en cute. ze is 17, maar dat zou haar geen problemen moeten opleveren lijkt mequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook echt niet he. Hij kijkt zo eng, heeft een ille hoge stem. Begint zijn liedjes belachelijk slecht.
Ik vind Doolittle echt tof en super goed. Hopelijk komt ze nog ver.
Ow en Jordin is een lekkertje, wel jong...
Ik vind d'r altijd zo naar grijnzenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:00 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
Melinda is idd erg goed. Jordin ook, en cute. ze is 17, maar dat zou haar geen problemen moeten opleveren lijkt me
Nee, ze begonnen met een top 24 die bestond uit 12 jongens en 12 meisjes. Deze week zijn er twee jongens en twee meisjes weg gestemd, volgende week weer 2/2 weg, dan weer 2/2 weg en dan heb je dus 6 jongens en 6 meisjes over voor de grote liveshows.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zit net het begintopic te bekijken en zie daar dat er nog 2 "voorrondes" zijn tot de liveshows.
Dat is toch niet normaal?
Top 10 en daarna nog een top 8.
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vonden jullie Fantasia ook zo viezig?
Het kan ook met deze foto's te maken hebben. Maar ik vind haar gewoon een beetje ranzig. Zo van: ik wil haar onder de douche zetten en met schuursponsjes reinigen.
klopt, aanstaande dinsdag/woensdag zingt de top 10, de week daarop de top 8.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zit net het begintopic te bekijken en zie daar dat er nog 2 "voorrondes" zijn tot de liveshows.
Je kijkt voor het eerstquote:Op zondag 25 februari 2007 00:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Vooruit, krijg jij een vrijbrief danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik wil mijn manier toch even bespreken.
Men noemt het een televisie.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:11 schreef Knipoogje het volgende:
www.votefortheworst.com gaat voor Antonella en Sundance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |