Kan je nou niet ff een mooie tvp verzinnen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:52 schreef jmac het volgende:
tvp
wat jij wil:quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan je nou niet ff een mooie tvp verzinnen?
Dat is weer wat anders dan best of the rest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wo 7 februari: Rest of the Best Auditions
Het assepoester idee he? Lelijke raaf wordt prachtige zwaan. Ik vond haar echt fantastischquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:51 schreef Cee het volgende:
Maar waar ik echt kippevel van kreeg, was van dat onzekere back-up zangeres meisje, ik weet niet of het alleen door de stem kreeg of ook vanwege d'r hele onzekere houding dat het zo aandoenlijk maakte. Maar ik zat even met een klein brokje in m'n keel. En dat heb ik eigenlijk nooit gehad bij de audities.
De Nederlandse versie is niks vergeleken met dit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:48 schreef doeka het volgende:
Wat een feest toch weer, met Sundance en Castro; zelfs de kneuzen zijn leuker dan bij de Nederlandse versie.
De Nederlandse versie is niet om aan te zien in vergelijking met AI; alleen dat gesukkel met de bandjes al. maar wat ik het allerleukste vind aan AI is, behalve aan het veel grotere talent van de deelnemers; maar, hey, het land is ook wel heel veel groter, het enthausiasme van de kandidaten en de jury: "welcome to Hollywood, baby!!!"quote:Op donderdag 25 januari 2007 04:05 schreef popolon het volgende:
[..]
De Nederlandse versie is niks vergeleken met dit.
Maar veel is natuurlijk te danken aan Simon. Wat een held.
Ik vond haar zooo tof! Ze was ontzettend lief en schattig en ze zong geweldig. Daar smelt je toch een beetje van.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:51 schreef Cee het volgende:
Maar waar ik echt kippevel van kreeg, was van dat onzekere back-up zangeres meisje
Wilde gok: het gaat over je weblog?quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:29 schreef adgnw het volgende:
@ Sneeze!
Help! Waarom kan ik jou niet mailen!
Oa :-) En omdat ik je 1000 dingen wil vragen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:13 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Wilde gok: het gaat over je weblog?![]()
Ontopic:
[afbeelding]
![]()
Ik vind je maar eng.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef adgnw het volgende:
[..]
Oa :-) En omdat ik je 1000 dingen wil vragen...![]()
Ja, 1 seizoen, toendertijd op Yorin dacht ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:31 schreef popolon het volgende:
Is AI eigenlijk ooit op de Nederlandse televisie geweest?
Simon was gisteren weer eens geweldig direkt tegen een paar jokers: 'You just have to shut up, bloody hell'
Zoiets dan. Geweldig.
Ja die zien er ook nog lekker uit hahaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef superhero87 het volgende:
Amanda en Antonella zijn leuk![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sZDTQYNO-zI
Heb overigens geen idee uit welke aflevering dit is...
Ja, maar wat een irritant nummer heeft hij uitgekozen zeg...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ja die zien er ook nog lekker uit haha. En ze kunnen zingen
Deze is ook heel goed
Chris Richardson
Die lieten ze alleen doorgaan omdat het wel een mooi verhaal gaf. Eigenlijk was ze niet goed genoeg, ging redelijk vaak offpitch. Maar het maakt wel mooie tv zoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:30 schreef oYo het volgende:
Sarah Burgess is aandoenlijk! Ik ben blij dat ze naar Hollywood mag, al is het maar om haar vader een hak te zetten. Wat een ongeinteresseerde zak ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viel me gisteren weer op dat er wat extra audities in de uitzendingen op ITV zaten!!
Die gozer in Madame Tussaud bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |