17% dus 83 % is meer nerdy.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:16 schreef geelhoed het volgende:
[afbeelding]
http://www.nerdtests.com/ft_nq.php
![]()
Ik dacht dat je alleen door een vriendin te hebben al 4 punten zou verliezen!quote:
LCMGquote:Op maandag 5 februari 2007 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
joiners, ge zijt van Accenture?
Om niet van slowchat beschuldigd te worden...meer dan 3000 pm.
Oh is het weer zover.quote:
huurauto's.....leasebakken komen pas na de proeftijd van 2 maanden.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Oh is het weer zover.
Wat voor auto's staan er op het parkeerdek?![]()
Niemand heeft het hier over huur en/of lease auto's hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
huurauto's.....leasebakken komen pas na de proeftijd van 2 maanden.
Das te ingewikkeld, doen ze bij ons nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hebben julie niets in de poule staan dan?
En wat doe je precies?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:40 schreef NZYM het volgende:
Ben 18 jaar, en verdien 1800 euro bruto.
Gedetacheerd bij KPN.
Dan werk je toch niet in de ICT.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:42 schreef NZYM het volgende:
Support voor de levering van Zakelijk ADSL
(Geen storings-dienst o.i.d., maar gewoon Leverings-vragen)
Geef eens de definitie van ICT dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:20 schreef pierce het volgende:
[..]
Dan werk je toch niet in de ICT.....![]()
zoniet dan betaal je een boete van ongeveer 1000 euro per jaar.....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das te ingewikkeld, doen ze bij ons niet
Ik weet niet hoe het precies zit, maar ik kreeg toen ik begon samen met 6 andere collega's een splinternieuwe huurauto waar ik een half jaar in heb gereden.
De auto's van collega's die vertrekken worden vaak overgenomen door anderen.
Een hele discutabele regeling inderdaad, maar ik vraag me af of dat bij andere grote detacheerders anders is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
zoniet dan betaal je een boete van ongeveer 1000 euro per jaar.....
yup.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ook als je gewoon netjes binnen het leasebudget zat?
check logicaCMG op deze site......http://www.leaseregeling.nl/quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
yup.
je moet bijvoorbeeld als je je auto binnen twee jaar na start weg doet 6 keer de leaseprijs (a +/- 450 euro) (dus excl brandstof en verzekering) betalen.
717.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:46 schreef geelhoed het volgende:
Kareltje_de grote.
Dat lease budget bij LCMG is 771 geloof ik? Is dat met of zonder brandstof?
de leaseregeling is altijd incl. alles. Als je hoger uitkomt betaal je dat zelf. Dus kies je een auto die 800 kost dan betaal je in dit geval 29 euro eigen bijdrage.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:46 schreef geelhoed het volgende:
Kareltje_de grote.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus als ze je ver plaatsen, ben jij de sjonnie? Leuk...
Er is geen verschil bij LCMG hoor.quote:
717 das inclusief brandstof en komt neer op een eenvoudige focus/leon diesel ofzo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:46 schreef geelhoed het volgende:
Kareltje_de grote.
nee klopt toen ik de auto uit mocht kiezen had ik 687 nu is hij alweer hoger.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:00 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Er is geen verschil bij LCMG hoor.
Iedereen, die op dit moment een auto mag uitzoeken om te leasen, heeft de beschikking over 717 euro p/m.
verdienen waarschijnlijk nog niet zoveel.......krijgen daarentegen.......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:11 schreef CrustyClown het volgende:
Leuk topic. Ben mezelf inmiddels ook al wat meer aan het verdiepen in de banen in de ICT.
Ben momenteel een Master Student aan de UU. Ik studeer Software Technology en heb hiervoor mijn HBO in Breda gedaan (Technische Informatica).
Ben benieuwd waar ik over een jaartje terrecht zal komen, welke bedrijven nu weer staan te springen om IT'ers en wat ik allemaal ga verdienen...
Ook een oud master student of niet ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:14 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
verdienen waarschijnlijk nog niet zoveel.......krijgen daarentegen.......![]()
Ah, 717 ipv 771. Ik zou erg dicht(loopafstand) bij mijn huis worden geplaatst. Niet echt nuttig zo'n leaseauto dus. Hoe zit het met de vervangende vergoeding? Is dat km's of een bruto bedragje?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:13 schreef sledge5hammer het volgende:
En als je ver geplaatst bent is dat niets voordeliger of onvoordeliger qua lease.......Je betaald je km's niet. dus ook geen brandstof en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |