THE HORROR!!!quote:
hou jij je mond eensquote:Op maandag 29 januari 2007 08:12 schreef joachim87 het volgende:
Heerlijk eindelijk klaar met stage en 2 weken fulltime vakantie
Inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2007 09:16 schreef PieterBas het volgende:
THE HORROR!!!
Met je stage verslag?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:03 schreef T1andonly het volgende:
Zo ik ben ook alweer 'n klein uurtje wakker en heb eindelijk de laptop eens aangezet. Ik ga over 'n half uur beginnen!
Yep, ik moet al mijn "activiteiten" eens op papier uitschrijven. Dan krijg ik pas 'n beetje 'n beeld van wat ik gedaan heb. Voor mijn gevoel had ik niet zoveel gedaan, maar sommige dingen kan ik wel zo omschrijven dat het lijkt dat er best veel tijd in zit.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef wickedweirdo het volgende:
en goedemorgen..
Sinds gisteravond niet meer gerookt, bevalt me tot nu toe ook wel..
Laten we hopen dat je dat record gaat brekenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Geen idee, 2 a 3 weken is m'n 'record'. Nu wil ik het uiteraard langer volhouden
same goes for me, ik zit lekker op school. Vandaag begonnen aan het nieuwe projectquote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo. Ik kom even gedag zeggen. Ik ben namelijk klaar met mijn stage
.
mag ook openlijk hoor altijd gezellig, dat stiekeme gedoe ook altijd, verslaaf aan fok zijn is heel normaalquote:Op maandag 29 januari 2007 13:28 schreef Zosk het volgende:
stiekem blijf ik nog gewoon mee posten en kijken![]()
owquote:Op maandag 29 januari 2007 13:30 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
mag ook openlijk hoor altijd gezellig, dat stiekeme gedoe ook altijd, verslaaf aan fok zijn is heel normaal![]()
![]()
![]()
concentratieprobleempjes.. weinig gedaan vandaag dus.. word nog leuk in de komende paar dagenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.. Is iedereen druk bezig? Of is iedereen klaar ofzo
dat was nu net mijn klacht, maar ik ben er nog wel een beetjequote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:08 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dat was nu net mijn klacht, maar ik ben er nog wel een beetje
Gefeliciteerd dat doe ik nu al 39 wekenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:56 schreef Katana het volgende:
Maarre, straks ook nog eens werken bij mn bijbaan tot 10.
Wat een hel, echt geen zin in ook
Hoevaak in de week?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat doe ik nu al 39 wekenalleen dan tot 9 uur
![]()
fotoquote:Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef Katana het volgende:
Mijn god, ik heb net een leuk meisje ontdekt hier
foto?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef Katana het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef Katana het volgende:
Zie net dat er weer 300 eurootjes op mijn bankrekening gestort isquote:Op maandag 29 januari 2007 15:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe zit het met jullie stagevergoeding?
Gestortquote:Op maandag 29 januari 2007 15:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe zit het met jullie stagevergoeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |