dat weet ik nog niet, in de vrije weekenden denk ik niet bepaald aan jullie hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:34 schreef Zosk het volgende:
ik kom zeker langs mits je me zult missen
en dat is weer een stage danquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:41 schreef SvenM het volgende:
Goedemorgen, ik kan vandaag ook een streepje door mijn naam zetten, en mij aanmelden onder een andere functie. Heb gister een gesprek gehad met iemand waarvoor een klasgenoot en ik een nieuwe website moeten bouwen. Wordt erg leuk dacht ik zo!
Goedemorgen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:47 schreef HansU het volgende:
[..]
goedemorgen.
Raar dat die gast wel ziet dat het uit jouw lokaal kwam, maar niet wist van welke computer. Sneue systeembeheerder![]()
Je bedoelt uitslapen-en-helemaal-niet-naar-school-toe-gaan-dag?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Aangezien het rest van het netwerk dichtgetimmerd zit.. behalve dat lokaal![]()
![]()
Zometeen terugkomdag![]()
Smullers dusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:54 schreef Zosk het volgende:
Febo is goed te doen
Japs.quote:
True.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:26 schreef Zosk het volgende:
lol, toch is 7 weken nogal een tijd. Maar vergeleken bij wat de meeste hier moeten![]()
Doe ik een andere uitstroomrichting is het 10 maanden.quote:
Njente. Of je moet het al zo voor mekaar krijgen dat je de norm haalt denk ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:31 schreef Zosk het volgende:
10 maanden, ligt eraan waar enzo...maar ik denk dat ik dat niet zou volhouden hoor, wordt me een beetje témaar meestal mag je toch ook op 2 verschillende plekken lopen, 2 keer 5 maanden of niet?
Ja, maar wél 4 dagen in de weekquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:32 schreef Zosk het volgende:
Bah, laat het dan maar een heel overdreven leuke stage zijn, anders worden het 10 extra lange maanden![]()
Nee een soort project, laatste periode van me MBOquote:
Ja hoor.. een stagiair is een stagiairquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:06 schreef octopussy het volgende:
Is deze topicreeks ook voor afstudeerstagiars? Zoja, dan hoi5 februari begin ik met frisse tegenzin (opdracht erg uitdagend
) aan mijn afstudeerstage bij een multimediabedrijf in Delft. Mits ik eens de informatie doorkrijg voor het samenstellen van mijn opdrachtsomschrijving
![]()
thnx. ja ik krijg het voor elkaar om stagiair nog fout te schrijven in mijn stageverslagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. een stagiair is een stagiair![]()
![]()
Welkom
klinkt wel interessant, mits je dus die info hebt/krijgtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
thnx. ja ik krijg het voor elkaar om stagiair nog fout te schrijven in mijn stageverslag![]()
Mijn opdracht is dit: ik moet uitzoeken wat er mis is (qua gebruikersgemak) met een applicatie voor gemeente en BenW door gebruikersonderzoek te doen. Dan ga ik daarvoor een nieuw interactie ontwerp maken. En als dat is goedgekeurd mag ik een ontwikkelaar (lees: programmeur) gaan aansturen om het ontwerp te realiseren.
Maar goed, de opdracht moet nog veel verder uitgewerkt worden. Wel handig als ze je dan ook even wat informatie over de applicatie geven![]()
yep, wel een uitdaging voor mij omdat ik best wel een tikje verlegen ben en echt (dus niet verzonnenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt wel interessant, mits je dus die info hebt/krijgt
het onderzoek helpt je misschien wel van je verlegenheid afquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
yep, wel een uitdaging voor mij omdat ik best wel een tikje verlegen ben en echt (dus niet verzonnen) gebruikersonderzoek moet doen en iemand aan ga sturen. Maar het is dan wel weer in lijn met mijn studie (Vormgeving en ontwerp van interactie) waar ze er van uit gaan dat je projectleider wordt.
zelfde hier, nog één weekjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ook klaar met de op 1 na laatste week
nee, schooljaar is hier (hoge school rotterdam) opgedeeld in 4 semesters.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:47 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Mis je dan geen lessen? (Aangezien ik al 2 weken langer stage loop dan normaal)
ik geloof van wel, dan 1 week school, dan een week vakantie en dan weer "hard" aan de bak.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:54 schreef Maverick_tfd het volgende:
Oh wacht mijn opleiding begint pas volgende week maandag weer, dus het kan wel... Beginnen jullie ook maandag de 5e weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |