Vooruit ik zal serieus zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:08 schreef Zosk het volgende:
![]()
ff serieus, die vraag is een grapje hč?![]()
.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:08 schreef Zosk het volgende:
![]()
ff serieus, die vraag is een grapje hč?![]()
Een priestquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:11 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Vooruit ik zal serieus zijn.
Welke is beter voor raid tank, warrior of pala?
er zijn geen redenen om die vraag te stellen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:19 schreef Wiehoe het volgende:
He ik heb mn reden voor de vraag hoor, en misschien is de vraag wel fucking hell. Antwoord is toch niet zo moeilijk voor jullie? Geef dan gewoon antwoord ofzo.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:22 schreef magge het volgende:
Lieve vrind - Één Warrior natuurlijk.
Ze krijgen snel agro door taunt, ze kunnen sunderen, al hun abilities zijn threat vol.
Goh, kunde van paladin ook zeggen. -Klopt misschien maar Warrior kan niet healen. Paladin wel. Dus't zijn raid healers
Hey Tonks, ik wil geen gegeven paard in zn bek zijken maar.. Zou je een dansende Female Gnome willen maken voor me?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:04 schreef tonks het volgende:
Gewoon http://xs511.xs.to/xs511/07044/magge2.gif invullen bij webicon
Gogo 40 hunuter ony of 40 druid onyquote:
wat zijn je redenen om het wel/niet te doen/quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:50 schreef Game_Error het volgende:
ik ben er nog steeds niet uit of ik nou weer zal gaan wowen of niet
niet, weg vrije tijdquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:51 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
wat zijn je redenen om het wel/niet te doen/
Daarnaast gaan druids imho ook zeker voor pala's als het om tanken gaat. Veel meer armor, taunt like skills , goeie threat opbouw.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Pala's zijn gewoon niet de beste tank dat zijn warriors, pala's zijn een soort mix tussen healers en tanks. Pala's zijn ook nooit bedoelt als MT OT zou nog best kunnen meet MT niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |