abonnement Unibet Coolblue
pi_45687889
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Horde uiteraard Magge, HORDE !!!1111111

(maar zelfs met zo'n map heb ik geen zin in 'kill 10 x dit' of 'loot 15 x dat', bah....)

WoW-dip heet dat geloof ik
Na zo'n dip heb ik de neiging gewoon maanden niet te spelen Voor BC had ik al geen 11 maanden meer gespeeld en nu wil ik wel weer de standaard quests gaan doen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_45687916
11 maanden, wtf
Welkom op FOK!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:00:11 #253
158732 magge
dát is even geleden!
pi_45687927
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Horde uiteraard Magge, HORDE !!!1111111
WoW-dip heet dat geloof ik
WOW DIP ALERT

WOW DIP ALERT

- w817 -

Je speeld Horde! Ja, dat zou ik heel de dag in een dip zitten. <3
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_45687933
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:59 schreef Zosk het volgende:
11 maanden, wtf
Dat heet WoW zat zijn Naja, ik was gestopt vanwege mijn tentamens even en daarna ben ik niet meer begonnen.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_45687934
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Horde uiteraard Magge, HORDE !!!1111111

(maar zelfs met zo'n map heb ik geen zin in 'kill 10 x dit' of 'loot 15 x dat', bah....)

WoW-dip heet dat geloof ik
Jup, ik ken het.. Gelukkig quest ik niet in mijn eentje en met z'n tweeën op teamspeak of in dezelfde kamer (huisgenoot levelt ongeveer even snel/langzaam), is het al een stuk minder vervelend, trek je elkaar een beetje door die kutquests heen (vooral in Nagrand 'kill 30 van die, 30 van die en 30 van die, en als followup weer'). Anyway, level 66 bijna 67, dus dat levellen is hopelijk ergens volgende week weer voorbij.

Wat ik me wel afvraag, ik ben paladin, en heb mijn mount + epic mount via quests gekregen, dus heb nooit riding skills betaald, moet ik nu nog de oude riding skills gaan uppen voordat ik hem naar mijn flying mount kan uppen (oftewel, kan ik nog 800G gaan extra gaan neertellen voor mijn flying mount?).
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:02:07 #256
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_45687967
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:39 schreef magge het volgende:

[..]

Let me take care of that:

(Alliance)
[afbeelding]
Handig zeg die overzichtskaart..zijn ze er ook van andere zones??
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:02:54 #257
158732 magge
dát is even geleden!
pi_45687984
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

Na zo'n dip heb ik de neiging gewoon maanden niet te spelen Voor BC had ik al geen 11 maanden meer gespeeld en nu wil ik wel weer de standaard quests gaan doen
Morthill crit Mauro for 11maanden. (0 resisted)
Morthill has slain Mauro.
You gain +1 honor.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_45687987
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:00 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat heet WoW zat zijn Naja, ik was gestopt vanwege mijn tentamens even en daarna ben ik niet meer begonnen.
"even"
Welkom op FOK!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:06:00 #259
158732 magge
dát is even geleden!
pi_45688038
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:00 schreef Stranger het volgende:

[..]
Wat ik me wel afvraag, ik ben paladin, en heb mijn mount + epic mount via quests gekregen, dus heb nooit riding skills betaald, moet ik nu nog de oude riding skills gaan uppen voordat ik hem naar mijn flying mount kan uppen (oftewel, kan ik nog 800G gaan extra gaan neertellen voor mijn flying mount?).
Die godverdommse Paladin willen godverdomme alles gratis. Stelletje maf ketels!!
Nee je goed niets extras te betalen, stel je toch een voor zeg dat je dat zou moeten! Dat kan toch niet niet je bent een priest in plate. Die hoeven toch niets te betalen.

Stiekem vind ik wel dat de Paladin zooi duurder moet zijn. Ik heb vroeger ook veel geld neergetelt voor mijn mooie mountjes, terwijl onze Dressadins ze gratis kregen.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_45688114
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:06 schreef magge het volgende:

[..]

Die godverdommse Paladin willen godverdomme alles gratis. Stelletje maf ketels!!
Nee je goed niets extras te betalen, stel je toch een voor zeg dat je dat zou moeten! Dat kan toch niet niet je bent een priest in plate. Die hoeven toch niets te betalen.

Stiekem vind ik wel dat de Paladin zooi duurder moet zijn. Ik heb vroeger ook veel geld neergetelt voor mijn mooie mountjes, terwijl onze Dressadins ze gratis kregen.
Behalve een redelijke shitload aan items moet een paladin voor zijn epic mount quest ook 350G neertellen, dus helemaal gratis is het niet, zeker sinds de prijs voor de epic riding skill naar beneden is gegaan is het verschil helemaal niet meer zo groot. Verder hoor je mij nergens over klagen want zou het niet raar vinden als ik die riding skill nog zou moeten uppen. Dus reageer je frustratie maar af tegen een 11-jarige 'giev gold plx'-pala.
pi_45688160
Drama
Welkom op FOK!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:13:31 #262
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45688182
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 02:32 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Een goeie shadowpriest in de party van de tankende paladin en het word wel heel lastig om die paladin dan oom te laten worden :p

Vampiric Touch geeft behoorlijk veel mana, en omdat paladins tegenwoordig een skill hebben waarmee ze mana krijgen als ze gehealed worden, krijgt hij dus ook nog enorm veel mana van Vampiric Embrace. Laat staan van de normale heals.

Ik moet ook zeggen dat ik vaker Ramparts/Blood Furnace/Slave Pens/Underbog volledig gecleared heb met een paladin/druid tank dan met een warrior tank...Al komt dit misschien omdat protection specced pala's, en feral specced druids ervoor kiezen om te tanken, en er dus vaker ook meer van af weten.
Ik vrees telkens weer voor die noob warrior die denkt te tanken door mortal strike te spammen op 1 mob 1 renew tick en de vrienden van de "getankte" mob rennen meteen op mij af...
[..]

Nee de Pala taunt is een taunt die je cast op een party member die aggro heeft.
Vamp embrace HEALT en doet er GEEN mana bij!!


en vamp touch geeft misschien heel iets mana erbij wat eigenlijk geen flikkerd uit maakt nog
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:14:35 #263
158732 magge
dát is even geleden!
pi_45688212
Ik heb niets te maken met die "verlaging" van de prijs. Ik betaalde 900g voor mijn mount. Helemaal zelf verdiend. Niemand voornodig gehad. Behalve dan de randdebielen die mijn shit koopte voor ziekelijke prijzen. Over het zeiken tegen een 11jarig paladin. Dat deed ik toch net? Of ben je 12? Anyway, ik vind 't sowiso onzin dat hun die shit gratis krijgen. Achja, sommige "aparte" klassen krijgen dingen omdat ze het al moeilijk genoeg hebben.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_45688215
Nee, stranger. Met de quest krijg je 150 riding skill.

WARLOCKS KRIJGEN OOK GRATIS MOUNT ZOMG ZOMG NERFZZZZ!!!!! Ow en warlocks kunnen ook tanken en rogues ook. Eigenlijk alles behalve mages
pi_45688226
mages kunnen ook tanken
Welkom op FOK!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:16:45 #266
158732 magge
dát is even geleden!
pi_45688266
Mages met eeuwig mana + manashield en Frostshield kunnen wel..

..nee.. Mages kunnen ook echt niet tanken. Mages hoeven ook niet te tanken, omdat alle mages zich lekker bij neerleggen dat ze Frost of Fireball lekker moeten spammen, soms wat CoC soms wat vast zetten en dood gaan als ze mobs moeten AOE-en. Leer je klas kennen <3
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_45688360
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:14 schreef muhahaha het volgende:
Nee, stranger. Met de quest krijg je 150 riding skill.
Dank je voor het normale antwoord muhahaha, dat wist ik niet.
pi_45688497
Je kunt dit ook nachecken door je skills pane te openen, als je riding 150 ziet staan kun je epic mounts berijden .

Ik aoe gewoon die elites in rampart, boom headshot . Af en toe doodgaan hoort erbij.
pi_45688527
!Google video mage tanks (...naam kwijt......die boss in mc die je eerst killt, en dan op die plek baron geddon / shazzrah pulled...)

He's done it..
Dussss.... ?
pi_45688534
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:14 schreef magge het volgende:
Ik heb niets te maken met die "verlaging" van de prijs. Ik betaalde 900g voor mijn mount. Helemaal zelf verdiend. Niemand voornodig gehad.
Nou geweldig meid, ga maar een stickertje halen bij de juffrouw.
quote:
Behalve dan de randdebielen die mijn shit koopte voor ziekelijke prijzen.
Ok, leker dat stickertje maar weer in.
quote:
Over het zeiken tegen een 11jarig paladin. Dat deed ik toch net? Of ben je 12? Anyway, ik vind 't sowiso onzin dat hun die shit gratis krijgen. Achja, sommige "aparte" klassen krijgen dingen omdat ze het al moeilijk genoeg hebben.
Ach ja, wow is gebalanced genoeg dus voor die 'gratis' mount zouden we wel wat anders moeten inleveren.
pi_45688554
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:13 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Vamp embrace HEALT en doet er GEEN mana bij!!


en vamp touch geeft misschien heel iets mana erbij wat eigenlijk geen flikkerd uit maakt nog
Priests hebben een nieuwe dot, als de priest vervolgens dmg doet krijgt iedereen mana gelijk aan 10% van de dmg. Hail to the sct spam!
pi_45688556
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:25 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt dit ook nachecken door je skills pane te openen, als je riding 150 ziet staan kun je epic mounts berijden .

Ik aoe gewoon die elites in rampart, boom headshot . Af en toe doodgaan hoort erbij.
Ja, ik zit momenteel niet ingame en vroeg dat me net zomaar ineens af
pi_45688631
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:27 schreef Stranger het volgende:
Ach ja, wow is gebalanced genoeg dus voor die 'gratis' mount zouden we wel wat anders moeten inleveren.
Laat je niet zo fokken

Paladins en warlocks krijgen gratis mounts omdat blizzard vind dat zei al genoeg geld kwijt zijn aan het kopen van spells voor zowel hunzelf en hun pets (lock only).

Beats me, ik was 180g totaal kwijt aan mijn dreadsteed maar ik rij nu non-stop mijn pvp wolf mount die ik zelf heb gehaald middels rank11 te behalen in de goeie oude tijd dat je nog trots kon zijn op een mount van een andere faction.
pi_45688657
owned by blizzard
Dussss.... ?
pi_45688666
de goede oude tijd voor die kut pvp patch dat je alles in 1 dag kon halen
Welkom op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')