GT is een C20NE, oftewel 2.0i-8v, oftewel EXACT hetzelfde blok als in zijn Calibra nuquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:37 schreef Fugie het volgende:
op marktplaats staat een schadevectra met 2.0gt blok erin te koop, miss wel leuk
De slopel heeft de geest gegevenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef Maikalo het volgende:
Dus dit heeft ook een dood gestorven?
en waar heb jij het over?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef Maikalo het volgende:
Dus dit heeft ook een dood gestorven?
Een goede oude m3 moet je wel goed zoeken helaas. Ondertussen flink aan het sparen voor m'n droomauto, een E30 M3quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:06 schreef 1299 het volgende:
Gewicht is wel zo belangrijk. Gewicht besparen heeft een positieve uitwerking op zoveel factoren:
Acceleratie
Belasting van de remmen
Brandstofvebruik
Slijtage van allerei delen vd ophanging
Betere wegligging
enz
Ik vind het persoonlijk ook bezopen om als doestelling een snelle wagen te hebben (relatief goedkope auto opwaarderen met perfomance onderdelen om duurdere tegenhangers te overtreffen) en er dan vervolgens vele kilo's aan entertainment crap in te mikken.
Koop dan voor dat geld een oude M3 ofzo..![]()
Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef Asmooh het volgende:
sorry mensen, zit in hongarije... heb t ff druk
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:24 schreef DeeCruise het volgende:
Zonde....Lees enorm veel info (kloppende ook nog!) m.b.t. het blok ombouw-gebeuren, maar ts slaat alle raad de wind in. Ik heb zo'n voorgevoel dat dit topic (net als de plannen) een roemloze dood gaat sterven
Je kon er inderdaad op wachtenquote:Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Dorpels en spatschermen, viel te verwachten.Opel.
Toyota Celica 2.0 GTiquote:
Ah, das altijd beter dan een Opelquote:
met de koplampen enzo ja.quote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ah, das altijd beter dan een Opel
Maareh...
GTi? Model van voor 94 dus? Met klapkoplampen en 3s-ge motor?
Pics, specs etc?
398kquote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef MikeyMan het volgende:
Wat noem je heel veel?
Carina van de club rijdt met dezelfde motor al 350k km...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |