Heb ik al een paar topics terug gedaan. Vond t niet eerlijk dat jij niet bold was.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:20 schreef Sokolsky het volgende:
Hey, ik ben nu ook vet.
hoho, hij is nog lang niet zo vaak gevraagd als Asano (hoewel er natuurlijk overlap is).quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:31 schreef cwk het volgende:
Die komt weer voor de 10.000ste keer langs.
Bijna (t'is Survive), maar ik reken 'm goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Survivor Style 5+
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:36 schreef cwk het volgende:
Jezus PDOA, moet dat nou in je sig? Ik kende hem al maar het blijft schrikken.
Jep.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:52 schreef Sokolsky het volgende:
deed 'ie mee in het Japantournament?
PDOA strikes again.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef PDOA het volgende:
Nee. da's Boiling Point!
dat was The Matrix volgens mijquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:49 schreef Sokolsky het volgende:
Wat was het antwoord op de eerste vraag in FMT?
Dat zijn geen FMT-vragen, maar FMTT-vragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:49 schreef Sokolsky het volgende:
Wat was het antwoord op de eerste vraag in FMT?
die zijn ook leukquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat zijn geen FMT-vragen, maar FMTT-vragen.
Samuel +1quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bound?
dat was het ja !quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
close
Er werd gevraagd naar een eerdere film van de makers van The Matrix...
oké, dan gok ik een levend lijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:45 schreef 7eVeNL het volgende:
Een dood lijk?
Zombie?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
je zou het dood en levend kunnen noemenmaar wat specifieker wil ik het
Monster van Frankenstein?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Niet echt een zombie, maar het is wel van dood naar levend gegaan en zijn maker is wereldberoemd.
Welke film? (quote:I first saw "" many years ago at one of the special screenings in the small theater in Moscow. It was the first
film I ever saw. This picture is amazing in its emotional impact and in my opinion is one of
most optimistic, profound, and warm films.
"" provides sincere, intelligent, and emotional contemplations of life's disappointment, regrets, and losses. The main character, seventy-eight-year-old Professor
is forced to see his life in a true and painful light, but he also would learn that there is hope.
Sparkling cinematography byand superb acting of
regulars
,
,
,
and especially, the great silent film director,
as Professor
add to many delights of "
" which also include
's writing/directing with his famous mixing of conscious and unconscious, dreams and reality, the past and the present in the same scene.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:10 schreef Sokolsky het volgende:
Dus eigenlijk had ik het gewoon goed met mijn levend lijk
Inderdaad. Ik dacht dat het meer een 'grapje' was op het pleonasme dat je aanhaalde.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:10 schreef Sokolsky het volgende:
Dus eigenlijk had ik het gewoon goed met mijn levend lijk
cwk +1quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:33 schreef cwk het volgende:
Weer Wild Strawberries Gillingham?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef Flitspaal het volgende:
Helaas kan ik niet altijd een vraag stellen over de film die ik net gezien heb.![]()
Goed genoeg,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |