daar ben ik dus al bang voor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:45 schreef Misstique het volgende:
Gewoon opbiechten, hebben ze vast wel begrip voor.
en een leuk verhaal voor in de lerarenkamer
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
was het maar zoen ik ben nog wel zo goed in presenteren
![]()
Oversekste dochterquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
Je was helemaal afgegaan als mijn dochter daar had gezeten en dit bemerkt had.![]()
hoe durf je???quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:05 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
[..]
Oversekste dochter![]()
Hoe oud is ze? En wat is haar msn adres?![]()
Dat bepaal ik zelf wel of dat ik dat doequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:10 schreef Crazy-M het volgende:
Sorry maar wij vallen hier bijna van onze stoelen van het lachen.![]()
ja bedoelde op kantoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel of dat ik dat doe
Wil je haar schoenmaat ook nog weten? Ohnee, niet belangrijk want je hebt je hersens in de verkeerde kop.......quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:05 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
[..]
Oversekste dochter![]()
Hoe oud is ze? En wat is haar msn adres?![]()
Ik zou het verhaal met naam en toenaam op A3 formaat uitprinten en bij de koffie-automaat hangen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef PeRi het volgende:
Maar de lerarenkamer is idd een ander verhaal. Al zal ie je naam wel niet verder vetellen, mits ie een goed docent is.
zie jet het voor je;quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:!!
Achos, arme TS![]()
Gewoon melden idd..![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef jogy het volgende:
Ik heb ook wel last van een penis met een eigen leven, dus zet ik em gewoon alvast in de 'groeistand' als ik iets moet doen waardoor er veel aandacht op mijn persoontje is gevestigd. Ach ja, je bent tenminste niet impotent.
Lol, groeistand.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef jogy het volgende:
Ik heb ook wel last van een penis met een eigen leven, dus zet ik em gewoon alvast in de 'groeistand' als ik iets moet doen waardoor er veel aandacht op mijn persoontje is gevestigd. Ach ja, je bent tenminste niet impotent.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:26 schreef yosander het volgende:
Hahahaha, maar dat mij best wel kutlullig ja.
Hahahahhahahahahhahaa...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie jet het voor je;
ja ik had een paal en wou niet voor paal staan dus ik hield mijn hand maar in mijn broek
heb jij geen voorhuid?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Maar doordat de pantalon schuurde tegen mijn penis kreeg ik een erectie.
quote:
Hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |