Dat is laten we zeggen een beetje een afknapperquote:Op maandag 5 februari 2007 13:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, ik heb een keer mn pols gebroken, dat is weliswaar niet zo heftig als je been in kruimels breken, maar mijn chirurg (chirugen doen botbreuken omdat dat onder trauma valt) zei dat de revalidatie even lang duurt als de tijd dat je ingegipst hebt gezeten. Flinke afknapper zeker?
Ik ken t probleem....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef Walter-Ego het volgende:
Het meest verschrikkelijke voor een vakidioot die van z'n werk houdt is het niet uit kunnen oefenen van z'n passie.
Een fruitmand besteld via www.fruitmanden.nlquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef Gurb het volgende:
heb je trouwens van de uitvoerder / aannemer nog wat gehoord? een bloemetje, belletje, kaartje ofzo?
In de electro wordt je ook meestal bestempeld als vakidiootquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef Walter-Ego het volgende:
Het meest verschrikkelijke voor een vakidioot die van z'n werk houdt is het niet uit kunnen oefenen van z'n passie.
Laat nog maar eens foto's maken van die plek.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Vandaag moet ik trouwens weer na het ziekenhuis omdat er "iets" in mijn gips om en rond mijn hak van de voet knelt.
Ik heb er al twee dagen last van en heb geen zin in drukplekken of andere narigheid onder het gips; misschien stelt het ook wel niets voor en is het toch normaal.
Ik denk maar zo beter safe than sorry(Dus misschien krijg ik nog een keer een gips behandeling
![]()
Woensdag in het ziekenhuis geweest - hebben ze mijn hak / hiel als het ware uit het gips gezaagd daar weer watten achtergedaan en weer dicht gegipst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef taxibabe het volgende:
hey vonkie, hoe ging het in het ziekenhuis?
Nieuw gips gekregen of was er niks aan de hand?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:08 schreef Gurb het volgende:
Hoe gaat het nu met jou?
Hoe gaat het nu met jouw been?
Hoe gaat het nu met de arbeidsinspectie?
![]()
Oefengips heb je dus gekregenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Om maar even een update te geven![]()
Afgelopen dinsdag heb ik loopgips gekregen; naja loopgips waar ik niet op lopen mag
Ik moet oefenen met "drukken" op een weegschaal en dat gewicht langzaam opbouwen tot dat ik het gevoel heb dat ik er op lopen mag![]()
Verder heeft mijn rechterknie er na 5 weken gips echt geen zin meer in en zit heel erg vast![]()
Dit gips nog drie weken + revalidatiequote:Op donderdag 1 maart 2007 11:57 schreef Marsepein het volgende:
Oei, das minder, van die knie dan. Wel prettig dat je nu gips hebt waar je straks op kunt lopen.
Heb je er al 5 weken opzitten... hoe lang nog? EN heb je van werkgever/ARBo oid nog iets gehoord?
Idd, loopgips kan ik het ook niet noemen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef tnimble het volgende:
[..]
Oefengips heb je dus gekregenNee leuk kun je eindelijk aan je mobiliteit werken en het moet een stuk lichter zijn aan je been nu.
![]()
idd, oefenen en oefenen en oefenen en nog meer pijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:05 schreef Solingjan het volgende:
Dat wordt dus oefenen en oefenen. Door die pijn heen. Die knie gaat dan "vanzelf" weer soepel.
Sterkte![]()
Ongetwijfeld degene die de watermeter kwam installerenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:53 schreef Et-Cetera het volgende:
weet je welke #$%&! dat luik open heeft laten liggen?
Zal vast wel zo'n achterlijke loodgieter geweest zijn![]()
Het was in ieder geval geen loodgieterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:53 schreef Et-Cetera het volgende:
Hey ik lees dit net pas..
Sterkte man!
Dit soort dingen hoop je nooit mee te maken natuurlijk.. weet je welke #$%&! dat luik open heeft laten liggen?
Zal vast wel zo'n achterlijke loodgieter geweest zijn![]()
De watermeter zit in de meterkast (niet in de kruipruimte)quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld degene die de watermeter kwam installeren
O weet ik veel. Ik doe niet aan nieuwbouwwoningenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:20 schreef Vonkenboer het volgende:
De watermeter zit in de meterkast (niet in de kruipruimte)
Het betrof een nieuwbouwwoning enzo![]()
Hoe herkenbaar op de wat grotere bouwprojecten tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Het was in ieder geval geen loodgieter; het was een niet nader bekend persoon van het bouwbedrijf die verantwoordelijk was voor het openen en afsluiten van de woningen en het terugleggen van het luik op de kruipruimte. (Achteraf bleek dat met het luik op z'n plaats de deur niet open of dicht kon dus vrijdagmiddag word het luik er uit gehaald; naast het luik gezet en de deur afgesloten)
Die lul die dus maandagmorgen de deur heeft geopend heeft dat luik niet teruggelegd![]()
![]()
Dat is ook tevens het grootste probleem op de bouw onderling; men denkt allemaal (bijna) zo als ze iets moeten maken dan maakt het niet uit hoe of wat als mjin werk maar klaar is en wie na die tijd nog daar wat bij moet maken die moet zichzelf maar redden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:45 schreef Gurb het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar op de wat grotere bouwprojecten tegenwoordig.
Er is niemand die ook nog maar een beetje nadenkt voor iemand anders, allemaal alleen datgene doen wat ze 's morgens is verteld, en ook niets meer.
(vorige week bij ons op de bouw, grondwerker rijd met trekker achteruit, en ziet een pallet met natuurstenen vernsterbanken over het hoofd. Loodgieter staat in de woning te kijken naar de trekker en waarschuwt de grondwerker niet, maar kijkt gewoon toe hoe voor 2000 euro aan vensterbanken kapot wordt gereden. Toen de uitvoerder vroeg waarom ie gewaarschuwd had, zei ie: ik ben loodgieter, waarom zou ik me druk maken om vensterbanken)
Het lijkt meer op strompelen vrees ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Dat zal een hele opluchting zijnLukt het lopen een beetje?
Sterkte bobbiequote:Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef sanger het volgende:
Hieronder het hele relaas van onze Vonkenboer die maandag in de ziektewet terechtkwam:
[..]
En hier dus een topic om onze vaste elektraexpert een hart onder de riem te steken!
Vonkie! Van harte beterschap! Ik hoop dat je niet alsnog geopereerd moet worden, en dat je snel weer je leidingkjes mag leggen.
We komen er vast wel; over een maand of 2 loopt Vonkie weer alsof hij nooit anders gedaan heeftquote:Op zondag 18 maart 2007 16:25 schreef Blur het volgende:
Succes in ieder geval bij de fysio en revalidatie. Heb zelf drie maanden revalidatie gehad na een auto-ongeluk. Geen pretje en was af en toe flink doorbijten. Succes Vonk!
Ja, vooral de onderkant van mijn voet en mijn hak en mijn hielquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:36 schreef Troel het volgende:
Ik lees het nu pas, da's niet mis Vonkenboer!
Heb je ook van die heerlijke schilfers aan je been hangen?
Het gaat vooruit; niet hard maar het gaat met de nodige fysiotherapie vooruitquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef sanger het volgende:
Let maar op hoe snel je weer beweging in je gewrichten krijgt nu het gips eraf is
Nou, laten we gewoon eerlijk zijn neequote:Op donderdag 26 april 2007 11:58 schreef Gurb het volgende:
Hoest nou?
Kun je met koninginnedag met 2 benen gaan hossen?
Loslatende stukjes huidquote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef daanski82 het volgende:
wat zijn dat voor schilvers ?
ik heb nooit wat gebroken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |