quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat minder fijn nieuws over mijn pa gehoord
Droom steeds vaker over mijn ex en mis dr nog steeds heel erg
En verder gewoon beetje niet lekker in mijn vel.
Ghehehe.... Lees je even in zou ik zeggen....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef draculettetje het volgende:
voor metro...
Ik heb trouwens via via gehoord dat gemeente hellevoetsluis de papieren van toestemming voor van Os willen terug trekken, omdat ze hem doordat het zo in de media is gebracht hem niet meer serieus nemen. iemand anders ook wat van gehoord toevallig?
En dan nog vind ik dat ie het punt heeft duidelijk gemaakt en vind ik he tnog steeds helemaal top!
ha ha je eknt me toch en bovendien had ik idd niet verder gezocht, normaal staat hier dan ook wat....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 06:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe.... Lees je even in zou ik zeggen....
Oftewel, zoessie..... je mist wat stukkies!
Jahaaa de opper aap komt weer even thuis kijken!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:58 schreef nokwanda het volgende:
jaaa, en de disclaimer... die maakt het gelijk een disclaimer voor de disclaimer.
Goeiemorgen allemaal.
Heb er vandaag zin in. Vanavond eerst de Daleslezing en daarna met kind naar een jamsessie. Gezamelijke stapavond dus![]()
Veel leuker dan discotheek/kroegstappen imo.
En dan morgen een aapjesmeet![]()
Wie is de opperaap?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Jahaaa de opper aap komt weer even thuis kijken!
Danke danke dankequote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:20 schreef deedeetee het volgende:
Schitterend dat gedicht in de OP !!!!
DV wat ben je toch een heerlijke kerel![]()
Mijn tas is er groot genoeg voorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
week nie had verwacht dat ie wel stiekem in je handtas zou springen ofzo...![]()
Sterkte voor je paquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat minder fijn nieuws over mijn pa gehoord
Droom steeds vaker over mijn ex en mis dr nog steeds heel erg
En verder gewoon beetje niet lekker in mijn vel.
En ben je weer beter of ben je nog steeds ziekjes?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Morgen dv en draakje en nok en iedereen
Alleen bij in-crowd (dus als ik scheten laat in je nabijheid hoor je der helemaal bijquote:
Nog een beetje gammel maar alweer een stuk beterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En ben je weer beter of ben je nog steeds ziekjes?
dan wacht ik maar vol spanning af....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn tas is er groot genoeg voor![]()
Of er ook nog ruimte is naast alle troep die ik doorgaans meesleep is alleen de vraag
Inderdaad Maria de Soesafariaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nog een beetje gammel maar alweer een stuk beterIk ben nog wel thuis.
Ik herken je heimwee naar vroeger!! Heb ik soms ook, en inderdaad als je er over droomt kan dat gevoel nog even bij je blijven hangen
een premidlifecrisis?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad Maria de Soesafaria
Vroeger leek het allemaal beter te zijn maar is dat wel waar? Hele simpele situaties van vroeger waar ik naar terug verlang, gesprekken met mensen die ik al jaren niet gezien heb die ik mis. Mensen die weg zijn uit mijn leven maar goed. Zo komen en gaan altijd wel mensen. Je kunt niet altijd de mensen in je leven houden van vroeger. Iedereen gaat op een gegeven moment een eigen weg op. Mensen verhuizen en mensen gaan samen wonen. Mensen gaan hun eigen weg op.
Eeuwig 18 blijven kan ook niet. Zit ik nu in een mid-life crisis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |