abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:38:37 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45694016
Ideaal zou zijn als alles op tijd rijdt Wanneer alles op elkaar aansluit en wanneer er genoeg tijd en ruimte en mogelijkheden zijn om je als mens te ontplooien. Geen enkele beperking, alleen maar mogelijkheden.

Iedere wens van ieder individu krijgt een antwoord. Geen enkel tekort en geen enkel overschot.

Iedere wens wordt ingewilligd. Voor ieder wat wils.

Zou dat leven ideaal zijn of zou dat leven saai zijn omdat je toch alles krijgt wat je wilt? Zou dan misschien de uitdaging weg zijn uit het bestaan?

Misschien is het juist de uitdaging om met gebrekkige middelen het beste eruit te halen

Heb je niets in eerste instantie en haal je maximale voldoening eruit dan heb je meer bereikt dan wanneer alles open ligt en wanneer je alles kunt krijgen dat je maar wenst te krijgen. Kansen zelf kweken dus ook. Zijn er geen kansen dan maak je maar kansen

En is het niet zo dat er voor ieder mens wel kansen zijn in deze Westerse wereld?

Over ontplooiing even, stel je hebt onbeperkte middelen ter beschikking, is het dan niet zo dat ontplooiing nog steeds aan grenzen verbonden is? Onbeperkte middelen bestaat toch niet of wel? Er is toch altijd een beperking en een schaarste aanwezig?

Hoe ziet een wereld eruit zonder beperking? Is de wereld niet van dien aard dat er beperking is en beperking zal zijn tot het einde van alles?

En als je dan veel middelen hebt, is het dan niet zo dat je ook grote beperking kunt ervaren? Stel je hebt alles, dan is het toch moeilijker om meer te krijgen dan wanneer je niets hebt of niet soms?

Als je alles al eens hebt gedaan, is dat geen beperking? Als je alles al eens hebt gedaan en als je alles al hebt gekocht en als je alles al bezit. Ben je dan niet beperkt in je leven omdat je alles al hebt?

Dan kun je misschien maar beter minder hebben

Heb je minder dan kun je nog naar meer toewerken.

Iemand die altijd Fiat Panda gereden heeft die springt in de lucht bij een VW Golf, iemand die een mercedes van 1 miljoen gereden heeft die kan zich nergens meer op verheugen. Iemand met 10 huizen hetzelfde. Iemand met een top baan kan niet hoger dan de top van de top, iemand lager kan promotie maken.

Heb je succes dan heb je tevens verloren?

Of klinkt dit erg zwart wit?

Een topsporter die alle toernooien gewonnen heeft en succes heeft geboekt en vervolgens geen zin meer heeft omdat hij alles bereikt heeft. Is dat niet een verliezend individu vergeleken met iemand die nog moet beginnen en dromen heeft?

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-01-2007 13:45:48 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:49:56 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45694355
Dus is ideaal wel ideaal als het ideaal is?

Stel de treinen rijden op tijd en ze wijken geen seconde af. Wat is dan nog bijzonder wanneer een trein op tijd rijdt? Als alles aan je verwachtingen voldoet in het bestaan. Wat is dan nog ideaal?

De treinen rijden nu niet op tijd, dus nu lijkt het ideaal wanneer ze op tijd zouden rijden. Zouden de treinen 50 jaar lang op tijd rijden, dan zou het op tijd rijden van die treinen normaal zijn.

Is een normale situatie dus wel ideaal? Zou het altijd duisternis zijn dan zou een dag met licht ideaal kunnen worden gezien. Nu het is + 100,000 jaar lang licht geworden , dan is dat toch ook niet ideaal meer? We zien het opkomen van de zon toch niet in als ideaal maar toch als normaal?

Vinden wij het ideaal wanneer de zon opkomt? Er zullen vele mensen zijn die zeggen, een weekje complete duiternis zou pas ideaal zijn.

Als het ideale normaal wordt, dan is het toch niet ideaal meer

Stel je bent gewend om alleen maar succes te boeken in je leven en te winnen. Dan is succes boeken toch niet meer ideaal? Wie weet zie je dan verliezen wel als ideaal in omdat je niet weet hoe het voelt om te verliezen.

Zelfde geldt voor goed en slecht voelen. Altijd goed voelen als ideaal zien, voel je je altijd goed en heb je je nog nooit slecht gevoeld dan ben je misschien nieuwsgierig hoe het voelt om je slecht te voelen.

Dan is slecht voelen ideaal en goed voelen juist niet ideaal

Bestaat ideaal wel

Keerzijde van de medaille verhaal
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:02:43 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45694726
Even verder

Stel nou ik was niet ingestort in 2000 en ik was gewoon doorgegaan op de oude manier, dan was ik nu werkzaam bij een accountants-kantoor en was ik nu nog bezig met af en toe een joint roken en stappen erbij en nog meer. Ik zou dat stappen nog doen omdat mijn vrienden van toen nog steeds stappen ieder weekend. In principe was het toen een wekelijks terug kerend ritueel dat amper afwisseling kende, er zat vrij weinig nieuws tussen. Ondanks het stappen, maar ook het stappen was in principe altijd hetzelfde verhaal waar mensen elkaar staan aan te koekeloeren met bier in de handen met muziek die ik liever niet hoor. ( qua muziek is het natuurlijk de kroeg die je uitzoekt, niet iedere kroeg draait dezelfde muziek maar dan ben je alsnog afhankelijk van de groep waarmee je uitgaat welke kroeg je bezoekt)

Zou ik gelukkiger zijn ?

Ik leefde toen niet echt dat je zegt vol besef over wat het leven nu precies betekend. Ik wist niets af van een burn out en depressie en de negatieve kanten van het verhaal, ik wist niet hoe het was om anders te leven en leefde 24 jaar op dezelfde manier op hetzelfde levenspad, alsof dat levenspad van toen stond voor het enige pad dat ik kon bewandelen. Ik kon toen ook minder genieten van kleine dingen als een goed boek of een film.

Ik leefde wel met hoge verwachtingen wat betreft carriere en stappen maar ik genoot dus minder. Het was allemaal vanzelfsprekend. Iedere dag opstaan en iedere dag richting een loopbaan leven in de financiele sector, iedere week richting het weekend leven om daar door te zakken met bier, iedere dag opstaan in een zelfde soort leven, het leven was niet dat je zegt veelzijdiger op dat moment, ik prent mezelf vaker in dat het leven toen oh zo veelzijdig was, maar wie weet is het leven nu wel veelzijdiger omdat het nu juist niet zo vanzelfsprekend is allemaal, wat de toekomst gaat brengen voor mij is op dit moment een groot raadsel, voor 2000 kon ik het leven tot mijn 65ste voorspellen op een aantal gebieden. Op dit moment is de dag van morgen niet zomaar opstaan om te beginnen richting een loopbaan. Wat morgen gebeurt is nu een groter mysterie dan toen ik op een vast pad leefde.

Dus is het nu wel zo'n slechtere situatie als toen? Ik verheugde me vroeger ook niet op de lente en de zomer en ik kon niet genieten van kleine zaken nogmaals.

Heb ik misschien door de depressie het leven meer waarde weten te geven? Is het misschien goed geweest dat het gebeurt is? Dat ik nu ook meer waarde hecht aan goede gesprekken? Dat ik meer geef om kwaliteit nu?

Heeft het nadeel misschien ook een voordeel gehad? Dat ik het voordeel moet inzien om het zo leuker te maken voor mezelf?

Afgelopen maanden en zeker gedurende de afgelopen jaren heb ik alleen maar de nadelen ingezien. Wie weet moet ik ook eens naar de voordelen kijken. Dat het wellicht een nieuw leven is met nieuwe kansen op nieuw geluk?

Wie weet was de opleiding niet juist gekozen en was de manier van leven niet juist, dat het gebeurt is om juist op het rechte pad te komen Inplaats van dat ik denk dat het staat voor instorting van 2 torens.

Wie weet is het juist opruiming van puinhoop geweest inplaats van dat het staat voor ontstaan van puinhoop.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-01-2007 14:09:14 ]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:13:38 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45695054
Wie weet ben ik nu wel een gelukkiger mens En dan is dit het laatste dat ik erover zeg.

Je kunt een slecht gevoel jezelf aanpraten. Voordat je het weet ben je depressief omdat je vroeger zag als ultiem en dan denk je dat het heden waardeloos is terwijl het misschien juist omgekeerd is. Als je alleen maar naar de nadelen kijkt van de huidige situatie dan ga je vanzelf depressief door het leven en heb je nog maar amper zin om iets nieuws op te pakken.

Als ik nu ga leven met het motto dat het nu veelzijdiger is op een aantal gebieden en dat het vroeger zeker niet ideaal was. Dan geeft dat nieuwe energie

Het heeft geen zin om nu terug te kijken naar toen en toen als mooi aan te zien, het heden degraderen tot waardeloos Is makkelijk gedaan maar waarde hechten aan is ook zo gepiept, waarde hechten aan je bestaan is dus zo gepiept wanneer je achter je manier van denken staat. Als je niet achter je woorden staat wanneer je beweerd dat het heden zeker okey is, dan blijft het heden waardeloos. Dus echt zo gepiept is het niet, je moet wel net even beseffen dat je gelijk hebt wanneer je beweert dat het zo slecht nog niet is. En dan kun je door 1 klein ding toe te voegen meteen waarde toekennen eraan, 1 klein positief punt in het geheel kan zorgen voor veel toegevoegde waarde. En zo bouw je dus die toren op waar ik het eerder over had. Je begint met 1 steen die positieve kracht heeft, en je gaat omhoog tot de sky. ( en dan niet te snel want dan is het weer manisch, ik moet nu oppassen dat ik niet te hard van stapel loop, vorige keer toen ik mezelf uit de depressie had gepraat ging ik van 0 naar 100 in 10 seconde, ik begon met 1 positief aspect en voegde 100 tegelijk toe waardoor het leven te positief werd, niet reeël positief, te positief en optimistisch is ook ongezond )

Een klein beetje waarde hechten aan het huidige bestaan en vanzelf gaat het leven een stuk makkelijker. Vanzelf sta je eerder fluitend op omdat je tevreden bent met je leven in het heden. Dus dan ben ik Marietje even dankbaar dat ze toch even een spiegel heeft voorgehouden en dan ben ik mezelf dankbaar dat ik mezelf even doe aanvullen.

Het heden waarde toekennen dus De mooie kanten inzien van het verhaal. En zodoende richting de toekomst verder gaan met goede zin. Blijf ik negatief kijken naar de huidige situatie dan kan ik jaren lang passief blijven janken hoe klote het is vergeleken met toen.

Maar ik ben niet dom en gek Ben sowieso constant bezig om weer op het juiste spoor te komen. Daarom mijn aanwezigheid.

Het leven is wat je ervan maakt en hoe je ertegen aankijkt. Als je alles als klote ziet dan voelt het klote aan.

Zie mijn topic ...." wat je denkt ga je zien/ het zit tussen de oren".

Alleen nu op ander opzicht

Dit was de therapie-sessie van vandaag

* dromenvanger is klaar met therapie en de school is uit
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:39:05 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45695940
Belastinggeld staat op de rekening Kreeg net een blauwe envelop en toen keek ik via internetbankieren en zag ik een bijna positief saldo, heb nu genoeg speling maar ik hou me in en zal niet snel roekeloos kopen. Niet zomaar kopen om te kopen zoals ik vroeger vaker deed. Weet niet eens wat ik moet kopen, ik ga wel even naar de bibliotheek zometeen om cd's te lenen maar dat kost geen kapitalen

Dat maakt het leven nog mooier

En dan over een paar maanden vakantie-geld en dan sta ik eindelijk weer goed bij de bank. Ben nu al bijna uit het negatieve saldo en dat wil ik zo houden ook.

Een negatief saldo

Zo'n beetje extra geld doet ook deugd
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:55:44 #206
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45696522
was ff weg, maar ik lees dat je nog even verder hardop hebt nagedacht

Lekker dat je je belastinggeld terug hebt! Zelf wacht ik nog op mijn teruggave van 2005, 2006 moet ik nog indienen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:58:47 #207
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45696622
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:13 schreef Dromenvanger het volgende:
.......
Het leven is wat je ervan maakt en hoe je ertegen aankijkt. Als je alles als klote ziet dan voelt het klote aan.

...

vooral hoe je er tegenaan kijkt, denk ik Verder mooie en alweer hele wijze woorden
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:11:14 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45697029
Het mooie valt niet op als je alleen maar naar het slechte kijkt, alsof er maar een bepaalde hoeveelheid aandacht mogelijk is, gebruik je 100 procent van je aandacht voor het slechte, hoeveel ruimte hou je dan over voor het mooie? Dan vul ik liever mijn bestaan op met 100 % mooie zaken inplaats van alles te richten op het slechte. Ook qua herinneringen van vroeger, ook daar kun je je richten op het mooie en ook hoe je die herinneringen beleeft, je kunt er naar terug kijken met een lach en genieten van de herinnering of je gaat verlangen ernaar zodat je weer depressief wordt omdat het voorbij is.

Als ik constant naar het slechte aspect kijk van het leven dan richt ik mijn hele focus op het slechte aspect. Wanneer er helemaal geen ruimte meer is voor het mooie dan zie je het mooie toch ook niet? Dan is het leven toch vanzelf klote en waardeloos en ga je toch met kop onder de schouders ten onder?

Maar dat is dus ook typerend voor een depressie Het is dus een depressie die ik in kaart breng en hoe het in mijn geval eraan toe gaat. Ik mis tijdens een depressie oog voor de mooie kanten omdat ik me alleen maar richt op de slechte kanten.

En dat is dus geen bestaan hebben, en dan is het weer zo dat je een depressie zeker zelf in de hand hebt. Als je je op het slechte richt dan is het vanzelf zo dat je ook op het positieve kunt richten. Negeren van het slechte en aandacht voor het goede.

Mijn depressie ziet er vaak hetzelfde uit. Iedere depressie hecht ik waarde aan negatieve zaken, alsof die negatieve zaken een aantrekkingskracht hebben op mijn denken. Alsof die negatieve zaken van doorslaggevende aard zijn ook.

En dan is opstaan een hel. Vandaag was het opstaan ook een hel. In bed blijven liggen is een hel omdat ik dan ga tobben en denken en malen, en opstaan is een opgave omdat ik geen zin heb om op te staan.

Dan sta ik om 10:00 op en zet ik de verwarming aan en dan is het niet wetende wat ik onder doe, dan is het rondlopen onder zonder dat ik een doel heb. Het doel is weg omdat het allemaal nutteloos lijkt omdat het toch allemaal waardeloos is omdat ik bezig ben met waardeloze zaken. En dan is een doel hebben niet eens nodig, als de dag waarde kent is het opstaan beter, als de dag een betekenis heeft dus ook, en dan kan zo'n betekenis klein zijn, alleen maar een kleine fijne gedachte maakt de dag al okey. Een hoger doel is niet eens nodig of een gewoon doel niet. Alleen al de waarde aan het bestaan, en dat kan al zonder inhoud. Een leeg bestaan kan al waadevol zijn Een bestaan zonder inhoud kan mooi zijn. Als je een leeg bestaan waardevol vindt dan is een leeg bestaan toch waardevol?

Zo kan een vol bestaan waardeloos zijn omdat je ieder klein iets van dat volle bestaan waardeloos vindt. Een boekenkast vol super goede boeken en ieder boek waardeloos vinden, of een lege kast geweldig vinden omdat er ruimte is om nieuwe boeken in te zetten Of je laat de kast leeg omdat je niet van inhoud houdt in de kast, het aanzien van een lege kast als waardevol zien. Een lege kast mooier zien. Net zoals in het bestaan. Genoeg mensen uit het Oosten die een leeg bestaan prefereren. Mensen die alles opzij zetten en alsnog iedere minuut genieten. Mensen die in een klooster gaan zitten die koud en leeg is en die mensen zul je niet horen klagen. Normaal klooster of boeddistisch klooster. Mensen die zonder invulling optimaal genieten, ook zonder klooster. Mensen die uren lang kunnen zitten zonder wat te doen, zonder verveling. Mensen die hun hele leven leegte om zich heen hebben. Wat is dat met die mensen? En waarom zijn er mensen die alles hebben en nooit tevreden zijn? Mensen met niets die optimaal tevreden zijn en mensen met veel die niet tevreden zijn? Gewenning aan?

Waarom aandacht schenken aan waardeloze zaken als die zaken toch waardeloos zijn? Een waardeloos iets is toch de moeite van de aandacht niet waard? Zou het de moeite van aandacht waard zijn dan zou het niet waardeloos maar waardevol zijn.

Belastinggeld is even mooi inderdaad, tis geen kapitaal maar ik ben tevreden ermee, zo kom ik uit de rode cijfers en met een beetje inhouden in het koopgedrag blijf ik uit de rode cijfers. Vaker de hand op de knip houden dus ook wel. Vooral bij aankopen waarvan ik niet zeker weet of ik ze wel gebruik

Een vrije gedachte Als ik op dreef ben dan blijf ik schrijven

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-01-2007 15:22:36 ]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:18:53 #209
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45697291
mijn belastinggeld valt ook in een groot gat maarja dan is het gat toch weer wat minder groot. Ik zit me hier geestelijk voor te bereiden op een tochtje naar de supermarkt, want het is koud en grijs buiten en het regent.

Maar ik heb niks meer in huis, en daar hou ik niet van Ik wil altijd eten en drinken en lekkers in huis hebben.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:24:36 #210
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45697490
Ik wil altijd mijn biertje in huis hebben

Dus ik moet ook nog de deur uit. In de kou. Maar dan kijk ik gewoon naar het moment dat ik weer thuis kom en in de warmte kom. Voor het de deur uitgaan al kijken op de terugkomst.

Als je 3000 euro negatief staat en je krijgt 800 euro terug dan is dat ook meegenomen. Zelfs al krijg je maar 50 euro terug. Ligt er maar net aan wat je ermee doet. Als je het geld zomaar over de balk gooit dan kun je het net zo goed in de fik steken. En dan bedoel ik met over de balk gooien iets kopen waar je totaal niets mee doet.
pi_45697792
Mirage, jij had een tijdje geleden zo'n energiebeweging, was dit em?
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:57:36 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45698642
Is dat de hoela hop

Positie 6 ziet er wel krachtig uit. Alsof je daar kern-energie van krijgt

Radiohead staat op nu, biertjes zijn binnen. Verwarming staat op 22 graden dus wat heb ik nu te klagen in mijn leven

Lekker muziek en biertje en slap ouwehoeren hier en daar. Games in overvloed en 2012 ligt kant en klaar
pi_45700212
hallo

m'n studiootje is weer netjes

natuurlijk kruip ik lekker vroeg in bed

en nu maar hopen dat m'n sensor blijft hangen anders klopt de buitentemperatuur niet meer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:49:20 #214
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45700487
Heb je lopen opruimen ?

Mijn bureau is ook netjes, ondanks de troep die erop ligt, ik let niet erop dus waarom zou ik opruimen. Ruim ik nu het bureau op dan is het overmogen toch weer rotzooi. Sommige plekken kun je maar beter niet opruimen Ik bedoel dus ook op plekken waar geleefd wordt, een huis mag er best uitzien dat erin geleefd wordt. Neurotisch alles op de plek blijven zetten dat is ook geen manier van een huis bewonen.

Af en toe grote schoonmaak is wat anders. Toch keert rotzooi altijd terug. Stoffen heb ik het dus niet over. Ik heb het over spullen die rondslingeren. En of het rondslingeren is?

Hier liggen verschillende post-its waar op geschreven is en nicotine gum en bier viltjes en nog veel meer, is dat rotzooi of is dat nodig om te kunnen funcioneren achter deze computer?
pi_45700928
ja ik heb opgeruimd
Werewolf
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:14:35 #216
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45700947
En hoe voelt dat?

Geeft het voldoening dat opgeruimde huis? Krijg je een kick ervan en heb je zin om piano te spelen ineens?
pi_45700961
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Joa. 30/40 zoiets .
Oudere mensen?
you little b...
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:15:07 #218
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45700962
Ich brauche Zeit, kein Heroin
kein Alkohol, kein Nikotin
Brauch keine Hilfe, kein Koffein
doch Dynamit und Terpentin
Ich brauche Öl für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Brauch keinen Freund, kein Kokain
Brauch weder Arzt noch Medizin
Brauch keine Frau, nur Vaselin
etwas Nitroglyzerin
Ich brauche Geld für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Gib mir Benzin

Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren

Benzin

Willst du dich von etwas trennen
dann musst du es verbrennen
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin

Ich brauch Benzin

Gib mir Benzin
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:17:18 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45701029
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Oudere mensen?
you little b...
2e jeugd of niet soms?

Wat stelt een eerste jeugd voor met al die ellende die erbij komt kijken?

Jij bent een jonge Godin der jacht

Wees trots op je leeftijd Nok!!!! Levenservaring en scheten laten zonder strafwerk

Scheten laten is flauw, maar zie ook de voordelen in van een middelbare leeftijd. Je hoeft tenminste niet meer door de jonge jaren van kind heen te gaan waar je meer regels hebt waar je je aan moet houden, en je hoeft je niet meer zo druk te maken om jonge leeftijdsgenoten en je hebt een berg ervaring die je met je meedraagt.

Als "ouder" mens kies je meer uit met wie je omgaat dus Als jong mens heb je al snel te maken met mensen die je noodgedwongen ziet. Collega's zie je dan wel maar ook daar kun je meer afstand van nemen.

En je bent wijs

Je hebt wijsheid in pacht die je 15 jaar geleden niet had. Alleen maar voordelen

Straks ben je 50 en zul je nog trotser zijn op jezelf ( ondanks de grijze haren en rimpeltjes )

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-01-2007 17:33:05 ]
pi_45701294
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:14 schreef Dromenvanger het volgende:
En hoe voelt dat?

Geeft het voldoening dat opgeruimde huis? Krijg je een kick ervan en heb je zin om piano te spelen ineens?
ik heb nog geen piano in huis

maar ben blij dat m'n studiootje opgeruimd is

speel nu patience
Werewolf
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:29:27 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45701435
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik heb nog geen piano in huis

maar ben blij dat m'n studiootje opgeruimd is

speel nu patience
Wel een keyboard of ook niet?

Studio hoezo is het een studio? Maak je daar kunst of is het een gebouw met veel ruiten erin? Of heeft een studio niet veel ruiten?

Ik zie wel eens gebouwen met veel glaswerk waar altijd kunst in staat en schildersspullen, is dat een studio? Een glazen huisje?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:31:23 #222
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45701503
Ik doe die beweging altijd andersom
Ik zocht trouwens nogsteeds die video waarin mirage die beweging doet omdat ik em ook wilde kunnen, maar denk dat ik nu ook wel weet hoe die moet.

Oh trouwens, dit moeten jullie echt lezen om bij te lachen zeg, moet je zien hoe ik word neergezet als een 'meelifter' van oversights 'glorie' en dan vooral de post dat oversight niks tegen mij zou zeggen in het topic omdat hij bang zou zijn dat ik me anders 'van kant zou maken'
Hoi ik vind......

Geweldig die onwetendheid! !
Ik vind mezelf goed beheerst in mijn reacties overigens.

Groetjes aan de rest hier trouwens.
mailen mag
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:33:02 #223
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45701550
Marietje heeft nog steeds geen boodschappen gedaan
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:33:21 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45701559
Marietje toch
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:34:03 #225
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45701578
Maar wel opgeruimd, net als Sara
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:36:22 #226
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45701642
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef Daniel.J het volgende:
Ik doe die beweging altijd andersom
Ik zocht trouwens nogsteeds die video waarin mirage die beweging doet omdat ik em ook wilde kunnen, maar denk dat ik nu ook wel weet hoe die moet.

Oh trouwens, dit moeten jullie echt lezen om bij te lachen zeg, moet je zien hoe ik word neergezet als een 'meelifter' van oversights 'glorie' en dan vooral de post dat oversight niks tegen mij zou zeggen in het topic omdat hij bang zou zijn dat ik me anders 'van kant zou maken'
Hoi ik vind......

Geweldig die onwetendheid! !
Ik vind mezelf goed beheerst in mijn reacties overigens.

Groetjes aan de rest hier trouwens.
mailen mag
gewoon laten lullen Zou ik tenminste doen.
pi_45701668
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:29 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Wel een keyboard of ook niet?

Studio hoezo is het een studio? Maak je daar kunst of is het een gebouw met veel ruiten erin? Of heeft een studio niet veel ruiten?

Ik zie wel eens gebouwen met veel glaswerk waar altijd kunst in staat en schildersspullen, is dat een studio? Een glazen huisje?
ik heb wel een synthesizer maar een echte piano klinkt erotischer

het huisje waar ik woon is een duplex-studio

you see?

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinnenmutske op 26-01-2007 17:44:16 ]
Werewolf
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:38:12 #228
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45701694
Ziet er gezellig uit hoor Sara
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:39:07 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45701731
Niet alles zo serieus nemen hier Daniel.J. Het is maar fok! en het is hier een speeltuin Kan serieus eraan toe gaan maar het is niet het echte leven hier. Het is virtueel. In ieder geval is het niet zoals in het echt, vandaar dat je topics opend hier en topics open je alleen hier en dan opent de een andere topics als de ander en dan heeft de een al sneller commentaar dan de ander.

De een heeft nooit commentaar en de ander heeft continu commentaar hier.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:39:39 #230
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45701752
Zier er inderdaad netjes en verzorgd uit Sara

Mooi opgeruimd ook. Alleen erg kleine verwarming of zie ik dat fout? Of is dat een turbo verwarming die alles tot 23 graden verwarmt of is de verwarming kleiner dan het beeld laat zien?

Of heeft je woning minder verwarming nodig omdat het goed geisolleerd is?

Of heb je meerdere verwarmingen.

Of of of of of
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:39:50 #231
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45701756
Ik heb ook een duplex woning, gezellig ook met geluid

A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 17:42:44 #232
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45701854
Hallo Allemaal,

Hoe gaat het hier met iedereen?
Ik ben zooo moe, ik zou wel kunnen slapen.
Ik heb weer veel te lang liggen lezen in bed gisteravond.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:44:27 #233
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45701911
Welk boek ben je aan het lezen Senesta

Hallo overigens

Ik wilde gisteren met mobiel beginnen van Stephen King, maar ik kon het geduld niet opbrengen. In bed lezen kan zorgen dat het laat kan worden inderdaad.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:44:40 #234
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45701917
spannend boek zeker dan Senesta wat ben je aan het lezen?

Hier alles ok maar beetje brak nog, buikgriepje gehad deze week.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:46:23 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45701971
Ik ben aan de kriek dus hier zit het wel okey.

Kriek is iets anders dan al dat normale bier. Kriek zit tenminste smaak aan, alsof je een wijn-biertje aan het drinken bent. Ik ben al die normale biertjes moe, het smaakt allemaal naar paarden-pis. Dit biertje smaakt lekker zoet en krachtig en heeft iets weg van wijn

Sara je hebt wat weg van Kim Clijsters op het eerste gezicht Toevallig is dat ook een Belgische dame, en dan zie ik een tennis racket hangen ook nog

Tweeling zus van
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 17:48:03 #236
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45702034
Hmm het valt op zich wel mee, het is De reiziger van Diana Gabaldon, gewoon een leuke fantasy roman, geen zware kost.
Ik had verder niets meer te lezen in huis, dus greep maar weer terug op deze serie die ik eigenlijk al gelezen heb.

Buikgriep heerst volgens mij, ik hoor een hoop mensen erover, hopelijk slaat het ons eens over.
Mijn mannetje is een chineesje aan het halen, wat gaan jullie eten?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:51:20 #237
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45702129
Voordat ik ook maar iets kan eten moet ik eerst boodshappen doen, dus dat ga ik nu maar echt doen anders blijf ik hier maar rondhangen

tot later mensen
pi_45702135
@Dromenvanger (heb even geen zin om op de quote-knop te duwen)

ik heb meerdere verwarmingen hoor

ik heb benenden 2 verwarmingen, 1 in de badkamer en 1 op de slaapkamer

de verwarming van de slaapkamer staat nooit op, alle warmte gaat toch naar boven

die foto is genomen met zicht op m'n keukentje
Werewolf
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 17:51:59 #239
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45702152
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef Marietje_34 het volgende:
Voordat ik ook maar iets kan eten moet ik eerst boodshappen doen, dus dat ga ik nu maar echt doen anders blijf ik hier maar rondhangen

tot later mensen
Tot later marietje
pi_45702192
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:48 schreef senesta het volgende:
Hmm het valt op zich wel mee, het is De reiziger van Diana Gabaldon, gewoon een leuke fantasy roman, geen zware kost.
Ik had verder niets meer te lezen in huis, dus greep maar weer terug op deze serie die ik eigenlijk al gelezen heb.

Buikgriep heerst volgens mij, ik hoor een hoop mensen erover, hopelijk slaat het ons eens over.
Ben verslaaaaafd aan die serie. Jamie...Claire...zwijmel
Kan niet wachten tot no. 6 uitkomt.
En haar John Grey serie is ook leuk.
En in het Engels zijn ze stukken beter.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 17:55:51 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45702277
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ben verslaaaaafd aan die serie. Jamie...Claire...zwijmel
Kan niet wachten tot no. 6 uitkomt.
En haar John Grey serie is ook leuk.
En in het Engels zijn ze stukken beter.

Ik zwijmel met je mee
John Grey ken ik niet *noteert*
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:57:01 #242
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45702318
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:48 schreef senesta het volgende:

Hapjes

Brie, Camambert, zalm salade, tonijn salade en een frisse salade en dat op rogge brood. Vult ook maar ik denk dat ik alsnog iets van de afhaal laat komen.

Ben aan het denken om een pizza te laten bezorgen straks. Een pizza of lasagna. Hoewel lasanga ook in de vriezer ligt is het bij de Italiaan toch lekkerder.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:57:35 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45702332
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef Marietje_34 het volgende:

tot later mensen
Tot later

Neem mij 4 halve liters gladiator mee als je toch de kou gaat trotseren

Heb zin in speciaal bier.

Nog 5 kriek en nog 6 kleine brandjes. Maar ik wil die 6 brandjes niet drinken, ik wil bier met aparte smaak en geen paardenpis
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:59:40 #244
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45702389
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef sararaats het volgende:
@Dromenvanger (heb even geen zin om op de quote-knop te duwen)

ik heb meerdere verwarmingen hoor

ik heb benenden 2 verwarmingen, 1 in de badkamer en 1 op de slaapkamer

de verwarming van de slaapkamer staat nooit op, alle warmte gaat toch naar boven

die foto is genomen met zicht op m'n keukentje
Waar in Belgie woon je ook alweer? Ik ben nu bier uit Brussel aan het drinken
pi_45702480
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waar in Belgie woon je ook alweer? Ik ben nu bier uit Brussel aan het drinken
in Gooreind-Wuustwezel

daar dus
Werewolf
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:03:19 #246
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45702491
Pet shop boys staat op

Slaap muziek maar wel trip-muziek Aparte muziek uit de jaren 80-90.

Vandaag proberen om niet op de bank te liggen en film te gaan kijken, als ik op de bank ga liggen om film te kijken val ik altijd in slaap Dan lig ik op de bank te kijken en ondertussen draai ik me om op de zij om vervolgens in slaap te vallen.

Kortom: Hele avond naar de klote door op de bank te gaan liggen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:04:08 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45702523
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:02 schreef sararaats het volgende:

[..]

in Gooreind-Wuustwezel

[afbeelding]

daar dus
Nog nooit van gehoord, hoeveel mensen wonen daar ongeveer? Stad of gehucht of dorp? Achterbroek zie ik op de kaart staan Hier heet dat achterhoek

En overbroek

Wat hebben jullie belgen met broeken

pi_45702541
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik zwijmel met je mee
John Grey ken ik niet *noteert*
Lees vooral ook de achtergrond infi in Through the stones.
Staat zelfs een horoscoop berekening in die een fan heeft gemaakt van Jamie en Claire op basis van door Diana aangedragen info

Alleen gaat die achtergrond info maar tot aan Drums of autumn.

Lichte kost ja, dat wel. Maar wel heel veel info over de jacobitische opstand. Ben na het lezen van de eerste delen ook eens in Schotland geweest en op een aantal plekken die beschreven staan in de boeken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:06:13 #249
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45702587
hallooo poppejtes van me!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:07:37 #250
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45702631
zow..goedeavond dan maar he..

wie heb er planne? ik ga niet slapen..eerst ga ik koken..in de keuke..(erwtensnert mit pannekeuke)

ben zow gek als een deur vandaag..

wel "goed" gek iig dus beware

zow waar is die keiharde porno..! Het is vrijdag mensen..!
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')