all the timequote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef sararaats het volgende:
smeekt een poes ook voor seks?
dat wist ik niet hoor
quote:Op donderdag 25 januari 2007 06:44 schreef Mirage het volgende:
Rijbewijs met hoed en schmink. #2
OS op verschillende plaatsen in het nieuws
dat mag dus niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Geweldig
![]()
![]()
Mijn foto, voor mijn ID en rijbewijs werd geweigerd, ik was in de traditionele kleding van mijn familie, werd gezien als carnavals kleding![]()
Waarom niet? als ze aannemelijk kan maken dat het levensbeschouwelijk is zou dat moeten kunnen.quote:
Jippie en de Jeequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:08 schreef draculettetje het volgende:
meldt even, ben op het werk....
heb afspraak over anderhalve week met revalidatie arts.....
beterschap voor zieke kindjes voor de zoessié
en ga nu snel even op zoek naar OS in het nieuws.....
ik stak ze er niet helemaal inquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Je verveelt je dus steek je een pen in je neus?![]()
Je had dood kunnen zijn
Waarom in je neus?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik stak ze er niet helemaal in
was m'n pen (zo 1 van BIC) open en dicht aan het doen en blijkbaar had ik iets te ver gestoken
[afbeelding]
het dopje sprong in m'n neus
Nou, die had m van mij wel in zn hersenen terug mogen vindenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad maar die jongen die tikte niet helemaal. Die maakte ook altijd een passer vast aan zijn schoenen en dan trapte hij met de passer richting iemand die voor hem zat. Met die scherpe pin van de passer tegen het been van iemand voor hem trappen.
Harde manier van pesten.
Lijkt me zeer verstandigquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:05 schreef sararaats het volgende:
ik was aan het schrijven
maar goed, de eerste en laatste keer dat ik m'n pen in m'n neus gestoken heb
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Dan heb je toch geluk als je niet dood gaat, die heeft dan toch ook vrij weg naar de hersenen?
Wel meerquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:18 schreef Dromenvanger het volgende:
2 bibliotheken dus?
Ben net terug van de supermarkt, geen paniek-aanval gehad. Vaak heb ik wanneer veel mensen los lopen in een gebouw het idee dat ik in paniek raak door al die loslopende mensen, overal loslopend wild om je heen. En nu hield ik even de omgeving nauwlettend in de gaten zodat niet alles op me afkomt.
Mensen die loslopen hebben nogal eens de neiging om vreemde bewegingen te maken. Maar door alles in de gaten te houden valt het reuze mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |