Al een hele week vrijquote:
ik moet nog een uurtje..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier nog geen weekeinde. Nog wat werkzaamheden.
hier motregent het ook geloof ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:13 schreef addie het volgende:
[..]
ik moet nog een uurtje..
flutweer hier
Gelukkig dat wij nog echte sneeuw krijgenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:45 schreef IedeK. het volgende:
Waterig zonnetje hier.
Waterkoud zekerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier lekker droogwel brrrrrrrr koud!!!!!!!!
Door de wind ja, 24km/h gustquote:
25.1 nuquote:
Yup hier net ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:06 schreef Hi_flyer het volgende:
Net bij de Brienenoord een enorme hagelbui over me heen gehad. Heel de snelweg was in no time wit.
Mooi gezicht!![]()
quote:
Het waait amperquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Windmaster 2 binnen![]()
[afbeelding]
Vanmiddag even uit testen
Had je net die dikke shelf gezien richting het zuiden?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:39 schreef Adelante het volgende:
saai grijs weer in arnhem, niet koud, dat wel...
De strooizoutindustrie nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Zoveel sneeuw heb je ook niets aan, loopt heel de economie vast
WHO CARES?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Zoveel sneeuw heb je ook niets aan, loopt heel de economie vast
Hier staat toch wel wat wind hoorquote:
Dat ding is mega gevoelig, hij pakt iig de laagste windvlaagjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meteen ff kijken hoe nauwkeurig die meter is.
Mag ook wel voor ¤ 59quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier staat toch wel wat wind hoorstraks even weg
[..]
Dat ding is mega gevoelig, hij pakt iig de laagste windvlaagjes![]()
nope, kijk vanuit het raam en niet vanaf dakterras, wat het zicht ernstig beperktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Had je net die dikke shelf gezien richting het zuiden?
Klopt, hij is wel duurder dan de andere dingen die je persee in de juiste windrichting moet houden, is wel goedkoper maar een windstoot uit een andere richting kun je missenquote:
Dat komt omdat jij alleen in de 'lepeltjes' blaast. Bij een echte storm blaast de wind ook tegen de achterkanten van de lepeltjes en zal dus een veel lagere (de werkelijke dus) waarde geven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, hij is wel duurder dan de andere dingen die je persee in de juiste windrichting moet houden, is wel goedkoper maar een windstoot uit een andere richting kun je missenmaar ach, loon had ik toch al binnen
wat dat aan gaat is het geen probleem. De batterij is afhankelijk hoevaak je em gebruikt, maar hij kan zo'n 10 jaar mee, toch wist ik niet dat er een batterij bij inbegrepen zat
dus had er 1 bij bestelt
ach is nooit weg natuurlijk
morgen ga ik testen, vandaag niet echt meer aan toe gekomen, of vanaaf misschien nog even snel
Edit:
Oja: De gegevens op i-net klopt niet, even als het boekje.
In het boekje staat:
Meetbereik
81KT
2.5 tot 150km/h
0.7 tot 42m/s
Ik meet met mijn mond geblazen.
86KT
2.0 tot momenteel 160 km/h!
44m/s
99mph!
2de poging: (MAX)
107kt