als je nou even goed kijkt, dan zie je dat ik dat allang heb gedaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:40 schreef Luco het volgende:
Ewaldus, doe die meid een plezier en voeg haar toe... Alleen jammer dat ik dus NIET in de OP sta, terwijl ik mezelf tijdens het vorige deeltje in de Wiki had gezet..
zelfde plek, daar op dat hoekje onder die Japanse tent..quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef Joppy het volgende:
[..]
Wat zit daar nu dan?
Er stond Maandag wel een busje van een of ander geluid en licht bedrijf voor de deur daar, en die kreeg net een parkeerbon aangesmeerd. Smeris vond het kennelijk niet goed dat het busje op de stoep stond![]()
Misschien dat iemand anders 'em tegelijk met jou aan het bewerken wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:40 schreef Luco het volgende:
Ewaldus, doe die meid een plezier en voeg haar toe... Alleen jammer dat ik dus NIET in de OP sta, terwijl ik mezelf tijdens het vorige deeltje in de Wiki had gezet..
niet naar data gekekenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Misschien dat iemand anders 'em tegelijk met jou aan het bewerken was
Ik weet wel waar het zitquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
als je nou even goed kijkt, dan zie je dat ik dat allang heb gedaan![]()
[..]
zelfde plek, daar op dat hoekje onder die Japanse tent..
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:17 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het zitanders had ik toch niet kunnen melden dat een smeris daar een busje op de bon slingerde
Ik vroeg me af wat er nu op die plek kwam.
Dan hoop ik voor ze dat ze een beetje van het imago van clubprive af kunnen komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:21 schreef Luco het volgende:
Soortgelijke tent als in R'dam zit... Vanavond gratis bier enzo.. Moet dus een "hippe" tent worden...
Aha dat verklaart die hippe lamp buiten... Na Club Prive is het toch nog wat anders geweest?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:21 schreef Luco het volgende:
Soortgelijke tent als in R'dam zit... Vanavond gratis bier enzo.. Moet dus een "hippe" tent worden...
Ja, club Noir, dat was dacht ik van die mensen achter club pepper. Maar dat liep nou niet echt. Wat er nu zit lijkt me gewoon een feestcafé , waar we er al genoeg van hebben, maar dan nu met een 'beach' aankleding ipv apres-ski.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:01 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Aha dat verklaart die hippe lamp buiten... Na Club Prive is het toch nog wat anders geweest?
Lijkt me een soort kopie van shooters.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:04 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ja, club Noir, dat was dacht ik van die mensen achter club pepper. Maar dat liep nou niet echt. Wat er nu zit lijkt me gewoon een feestcafé , waar we er al genoeg van hebben, maar dan nu met een 'beach' aankleding ipv apres-ski.
Die site ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:51 schreef manou het volgende:
wat een walgelijke tent is dat beachbar ding!!! straks kan al dat jonge grut van de 3 gezusters lekker afwisselen ff naar de overkant en weer terug de kindersoos in....hippe tent wordt het nooit...
Wehehe, allemaal met de handen op de rug van de glazen op de bar drinkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:02 schreef maok het volgende:
Heb je die regels gezien?
15. U mag onze eigendommen niet mee naar buiten nemen of verplaatsen. Dit geldt ook voor flessen of glazen. Wie beschadiging veroorzaakt, draait op voor de kosten .
Hier staat dus dat je je glas niet mag verplaatsen![]()
Ik ga ook naar de 3quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:51 schreef manou het volgende:
wat een walgelijke tent is dat beachbar ding!!! straks kan al dat jonge grut van de 3 gezusters lekker afwisselen ff naar de overkant en weer terug de kindersoos in....hippe tent wordt het nooit...
We kunnen wel samen veel geld inleggen en onze eigen bar/kroeg beginnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:07 schreef manou het volgende:
echt walgelijk! wanneer komt er nou gewoon een leuke tent voor 21+ publiek wat niet wordt verneukt door jonge kids of bralstudenten?....not in grunn city!
Misschien wil er iemand langs de kust gaan lopenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
We kunnen wel samen veel geld inleggen en onze eigen bar/kroeg beginnen![]()
tsja,studenten vormen nou eenmaal de grootste groep in Groningen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:07 schreef manou het volgende:
echt walgelijk! wanneer komt er nou gewoon een leuke tent voor 21+ publiek wat niet wordt verneukt door jonge kids of bralstudenten?....not in grunn city!
Een kilometertje of 100?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:10 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Misschien wil er iemand langs de kust gaan lopen
Dat is mij nog maar 4 keer overkomenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef clauwheee het volgende:
Ze hebben afgelopen weekend mijn jas gejat in de stad tijdens het stappenBoehoe!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef Pjetr het volgende:
ik was echt verrast toen ik gistermorgen rond 9uur sneeuw zag..
't Is duidelijk waar jij op focustquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:46 schreef Pjetr het volgende:
sneeuw!!
Soms wel eens, maar niet atmquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[..]
't Is duidelijk waar jij op focust
Zitten er atm nog mensen in de computerruimte van de ub?
Och, dat vast wel. Maar ik heb een aantal malen geleerd in de UB en ik het niet het idee dat ik er nou zo veel meer leer. Ik heb meestal om het uur wel ff wat afleiding nodig in de vorm van pc/eten enzo, en dat vind ik thuis dan gewoon relaxterquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is altijd nog wel érgens een plekje, en als je die hebt, dan is het toch goed?
Niet in de UB, maar wel dicht in de buurtquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[..]
't Is duidelijk waar jij op focust
Zitten er atm nog mensen in de computerruimte van de ub?
In de ub is ook wel afleiding hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Och, dat vast wel. Maar ik heb een aantal malen geleerd in de UB en ik het niet het idee dat ik er nou zo veel meer leer. Ik heb meestal om het uur wel ff wat afleiding nodig in de vorm van pc/eten enzo, en dat vind ik thuis dan gewoon relaxter.
das ook niet erg maar ze hoeven niet over al met dat gebrrrral te zittenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:11 schreef Joppy het volgende:
[..]
tsja,studenten vormen nou eenmaal de grootste groep in Groningen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef manou het volgende:
[..]
das ook niet erg maar ze hoeven niet over al met dat gebrrrral te zitten![]()
Prutsers? Watan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef Loki.Nya het volgende:
Iemand al een keuze gemaakt voor de grote markt?![]()
http://grotemarkt.groningen.nl/
Prutsers![]()
Ja man, naast iets ouds moet je juíst iets bizars en moderns neerplempen, kijk hoe goed het museum het doet met die oude woningen ernaast. (En dan die moderne zooi ernaast bij het busstation even wegdenken, dát is pas lelijk. De huidige oostwand is al een gedrocht, dus het kan alleen maar beter worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef Loki.Nya het volgende:
Wil je mij dan vertellen dat die zooi mooi staat naast d' Olle Grieze![]()
Waar gaan die Vindicatters eigenlijk heen? Worden die weer ondergebracht in het nieuwe gebeuren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja man, naast iets ouds moet je juíst iets bizars en moderns neerplempen, kijk hoe goed het museum het doet met die oude woningen ernaast. (En dan die moderne zooi ernaast bij het busstation even wegdenken, dát is pas lelijk. De huidige oostwand is al een gedrocht, dus het kan alleen maar beter worden..)
Ik vind er echt hele stoere ontwerpen tussen zitten, ik kan eigenlijk niet zo goed kiezen..
Zeeheldenbuurtquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:40 schreef Luco het volgende:
Ja denk dat het zeker wel mooi kan worden. Het is niet direct naast de d'Olle Grieze ofzo. En alles is beter dan die ouwe zooi die er nu staat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef Loki.Nya het volgende:
Wil je mij dan vertellen dat die zooi mooi staat naast d' Olle Grieze![]()
Hou het een beetje in een oude stijl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |