quote:Op zondag 4 februari 2007 09:47 schreef nipeng het volgende:
Zie het "geweldige" er niet van. Dat heb ik ook met London Calling van the Clash maar die vind ik niet eens aardig (echt een zuig zuig zuigplaat).
De Wilde Wereld...!quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:49 schreef Brahimov het volgende:
The Jesus and Mary Chain! Mijn favoriete band halverwege de jarig 80. Ontdekt via John Peel en VPRO's Wilde Wereld middels Upside Down. (...)
Smaken verschillen...quote:Op zondag 4 februari 2007 09:47 schreef nipeng het volgende:
(...)Zie het "geweldige" er niet van. Dat heb ik ook met London Calling van the Clash maar die vind ik niet eens aardig (echt een zuig zuig zuigplaat).
zat Just like honey niet in Lost in translation?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:25 schreef rebel6 het volgende:
[..]
beetje nutteloze kick, maar zo vaak hoor je ze niet he.
ik ken die film niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:55 schreef superbam het volgende:
[..]
zat Just like honey niet in Lost in translation?
tof!quote:Ik heb ze ten tijde van Psychocandy gezien in Vera, Groningen...
quote:Als ze nog steeds alleen maar 20 minuten concerten doen, dan laat maar![]()
Zat veel shit tussen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef ranja het volgende:
Zeker, de hele shoegaze (slowdive, adorable, lush, etc) en madchester (primal scream, charlantans, inspiral carpets etc) beweging had waarschijnlijk niet bestaan of anders geklonken zonder tJ&MC.
Dat bedoel ik ook met dit topic.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:35 schreef ranja het volgende:
Soms zou ik wel willen dat ik bepaalde dingen nog weer eens voor het eerst zou kunnen horen
Psychocandy is daar wel één van.
Ja, een nieuw album voorzover ik weet. Geen titel, tracklist, datum of label..quote:Zijn er eigenlijk plannen voor nieuw materiaal?
vraag me af of die veel toevoegt als je Barbed Wire Kisses en The Sound of Speed al hebt, dan heb je al 40 b-kanten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:21 schreef Pantheon het volgende:
Vergeten jullie "The Power Of Negative Thinking" niet? Een maandje uit, vier CD's vol B-kantjes
Mja, dat is waar, maar die had ik nog niet. De eerste had ik wel op vinyl, net als Upside Down en de dubbelsingle van April Skies Some Candy Talking. Upside Down heb ik trouwens nog steedsquote:Op zondag 30 november 2008 @ 13:34 schreef ranja het volgende:
[..]
vraag me af of die veel toevoegt als je Barbed Wire Kisses en The Sound of Speed al hebt, dan heb je al 40 b-kanten.
Voor de heb zijn boxsets erg vaak de moeite waarde, een aangezien deze 81 liedjes heeft zitten er ongetwijfeld nummers bij die niet op de door jou genoemde albums staan. En aangezien ik die niet heb, voegt het voor mij wél een boel toe. Moet je dan dus maar even voor jezelf bepalen; een blik op de tracklist is dunkt me wel de moeite waard.quote:Op zondag 30 november 2008 13:34 schreef ranja het volgende:
[..]
vraag me af of die veel toevoegt als je Barbed Wire Kisses en The Sound of Speed al hebt, dan heb je al 40 b-kanten.
quote:Op zondag 7 december 2008 03:29 schreef Zeitgeist het volgende:
Psychocandy binnen en sinds gister toch zeker al 5x beluisterd.
Cool.quote:Op zondag 7 december 2008 03:29 schreef Zeitgeist het volgende:
Psychocandy binnen en sinds gister toch zeker al 5x beluisterd.
Gristus, dat is al bijna 25 jaar geleden. Ik word oudquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Kun je nagaan hoe ie meer dan 20 jaar geleden binnen viel
Dat gevoel heb ik de laatste tijd steeds meerquote:Op woensdag 10 december 2008 07:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Gristus, dat is al bijna 25 jaar geleden. Ik word oud
Dat gevoel heb ik ook.... toen rookte ik wel ongeveer alles wat los of vast zat.quote:Op woensdag 10 december 2008 07:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 10 december 2008 07:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mooiquote:Op vrijdag 12 december 2008 03:52 schreef Zeitgeist het volgende:
grr ik haat jullie. Psychocandy is verslavend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |