quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:12 schreef nipeng het volgende:
Topic opgenomen in MUZ Bands & Artiesten
quote:
geen dank, welke SY cd is het geworden?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:13 schreef Clyde_Frog het volgende:
1 van de weinige jaren '80 muziek dat ik kan waarderen , met dank aan graig![]()
( beetje offtopic:Hey graig, ik luister je cd'tje nog zo af en toe, en hoewel ik het in het begin maar mwah mwah vond, wordt hij hoe vaker ik er naar luister erg goedRecent geleden zelfs nog een cd en dvd van sonic youth en pixies aangeschaft. Nogmaals bedankt voor het overzichtje!)
Uiteraard.quote:
aanvankelijk wilde ik voor dirty gaan, maar ging naar buiten met washing machine.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:19 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
geen dank, welke SY cd is het geworden?
Als je een goede Sonic Youth cd wil horen, moet je "Daydream Nation" kopen, echt een knallerquote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
aanvankelijk wilde ik voor dirty gaan, maar ging naar buiten met washing machine.
quote:
Die staat wel op mn pc. Mja, mss dat ik die uiteindelijk ook wel zal aanschaffen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Als je een goede Sonic Youth cd wil horen, moet je "Daydream Nation" kopen, echt een knaller![]()
Washing Machine vind ik maar zo zo.
pardon?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Als je een goede Sonic Youth cd wil horen, moet je "Daydream Nation" kopen, echt een knaller![]()
Washing Machine vind ik maar zo zo.
Misschien een idee om de laatste 8 posts daar naartoe te plaatsen, jij bent modje.quote:
Uit de film High Fidelity (2000):quote:Op zondag 4 februari 2007 14:41 schreef KillingMoon het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Ik denk dat de meeste mensen die JAMC goed vinden Echo and the Bunnymen ook wel weten te appreciėren.
* = Psychocandyquote:Barry: How about the Jesus and Mary Chain?
Barry's Customer: They always seemed...
Barry: They always seemed what? They always seemed really great is what they always seemed. They picked up where your precious Echo left off, and you're sitting around complaining about no more Echo albums. I can't believe you don't own this fucking record. (tosses the record* to the customer and walks away) That's insane. Jesus.
quote:Op zondag 4 februari 2007 09:47 schreef nipeng het volgende:
Zie het "geweldige" er niet van. Dat heb ik ook met London Calling van the Clash maar die vind ik niet eens aardig (echt een zuig zuig zuigplaat).
De Wilde Wereld...!quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:49 schreef Brahimov het volgende:
The Jesus and Mary Chain! Mijn favoriete band halverwege de jarig 80. Ontdekt via John Peel en VPRO's Wilde Wereld middels Upside Down. (...)
Smaken verschillen...quote:Op zondag 4 februari 2007 09:47 schreef nipeng het volgende:
(...)Zie het "geweldige" er niet van. Dat heb ik ook met London Calling van the Clash maar die vind ik niet eens aardig (echt een zuig zuig zuigplaat).
zat Just like honey niet in Lost in translation?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:25 schreef rebel6 het volgende:
[..]
beetje nutteloze kick, maar zo vaak hoor je ze niet he.
ik ken die film niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:55 schreef superbam het volgende:
[..]
zat Just like honey niet in Lost in translation?
tof!quote:Ik heb ze ten tijde van Psychocandy gezien in Vera, Groningen...
quote:Als ze nog steeds alleen maar 20 minuten concerten doen, dan laat maar![]()
Zat veel shit tussen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef ranja het volgende:
Zeker, de hele shoegaze (slowdive, adorable, lush, etc) en madchester (primal scream, charlantans, inspiral carpets etc) beweging had waarschijnlijk niet bestaan of anders geklonken zonder tJ&MC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |