quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:54 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
LOL... dat was juist het geweldige aan die LP![]()
Ik voeg toe aan het rijtje:
Cocteau Twins - Garlands![]()
Cabaret Voltaire - Red Mecca en wat later The Crackdown![]()
The Fall - Perverted by Language![]()
Swans - Childeren of God![]()
The Gunclub - The Las Vegas Story![]()
Wire - 154![]()
Maar de melodieën zijn nog steeds werelds. Kopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:23 schreef Kolkus het volgende:
Daar moest ik best aan wennen; Psycho Candy.
Maar eenmaal gewend aan het geluid gewend, openbaart zich de simpele genialiteit van de nummers en blijkt juist het geluid het unieke te benadrukken.
Ik heb verder eigenlijk niks van ze, maar heb wel vaak met de opvolger van Psycho Candy, Darklands, in mijn handen gestaan, is dat nou een aanrader?
Daar is het stofzuiger-geluid toch verdwenen??
Kijk, dat is duidelijkheidquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de melodieën zijn nog steeds werelds. Kopen.
Rare tekst voor een homoquote:
Ik moet geloof ik toch maar weer eens Darklands gaan draaien vanavondquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Ik loop nog steeds helemaal in het zwart
Je zit in het verkeerde André Hazes top-icquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:35 schreef SCH het volgende:
Gatverdamme, ze komen toch niet weer bij elkaar
Nooit gedacht dat ik dat nog zou meemaken, maar hier zegt Tong echt iets zinnigsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:50 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dat nog zou meemaken, maar hier zegt Tong echt iets zinnigs
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:12 schreef nipeng het volgende:
Topic opgenomen in MUZ Bands & Artiesten
quote:
geen dank, welke SY cd is het geworden?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:13 schreef Clyde_Frog het volgende:
1 van de weinige jaren '80 muziek dat ik kan waarderen , met dank aan graig![]()
( beetje offtopic:Hey graig, ik luister je cd'tje nog zo af en toe, en hoewel ik het in het begin maar mwah mwah vond, wordt hij hoe vaker ik er naar luister erg goedRecent geleden zelfs nog een cd en dvd van sonic youth en pixies aangeschaft. Nogmaals bedankt voor het overzichtje!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |