Wallonië ....... .........quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Dan doe ik het toch maar. Aanpassen gaat even duren, dus even geduld...
Wel een vraag:
Een wal is een rand. In de germaanse talen werd dit woord ook gebruikt om grensgebieden te benoemen. Noem drie streken in Europa, op de grens van Germaanstalige gebieden, waarvan de naam is afgeleid van wal.
Dit is makkelijker dan het lijkt
wallonie, walcheren,quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Dan doe ik het toch maar. Aanpassen gaat even duren, dus even geduld...
Wel een vraag:
Een wal is een rand. In de germaanse talen werd dit woord ook gebruikt om grensgebieden te benoemen. Noem drie streken in Europa, op de grens van Germaanstalige gebieden, waarvan de naam is afgeleid van wal.
Dit is makkelijker dan het lijkt
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef jpg97 het volgende:
De Wallen?
maak daar eens een streek/cantonnaam van???quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:10 schreef erkel het volgende:
Walische Alpen ofzo?
Ik heb het gister nog op een poster van de Alpen zien staan, maar ik weet het niet meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:Ik dacht dat je het wist, maar je loopt gewoon goed (maar net niet goed genoeg) te gokken.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Eh, je vraag was hoe het gemaakt wordt, niet wat het is
Het is een restprodukt van de slacht van kalveren, het wordt dus niet gemaakt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Maar dat heeft hij daarvoor al gezegdquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Lijkt mij ook iets in die stijl, maar klinkt nogal dom...quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:35 schreef PhysicsRules het volgende:
om god(en) mee te zoeken?
Het wordt inderdaad in de bouw gebruikt om zeer zuiver hoeken en lijnen op te meten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:34 schreef Attitude het volgende:
Wordt vaak in bouw gebruit, kun je horizontaal en verticaal lijnen meten, de hoeken etc.
Pijpen in een auto?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:47 schreef Schorpioen het volgende:
Mag ik dan het punt, zoek anders auto-fellatio eens op in het woordenboek.
De vraag kan op twee manieren geīnterpreteerd worden. Ik geef voor beide opties een antwoord.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:57 schreef Attitude het volgende:
hee hee, 2 keer antwoord geven mag niet he![]()
Zal ik onthoudenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De vraag kan op twee manieren geīnterpreteerd worden. Ik geef voor beide opties een antwoord.![]()
Zoiets heet een plotselinge ingeving, lees de OP.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:57 schreef Attitude het volgende:
hee hee, 2 keer antwoord geven mag niet he![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:02 schreef Attitude het volgende:
dacht crusade ofzo
Indiana had gewoon geen zwaard?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Indiana had geen schijn van kans gehad in een zwaardgevecht?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:19 schreef Neleos het volgende:
Die woestijnfiguur disste Indiana z'n moeder?
Je komt aardig in de buurt... de reden wil ik weten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef erkel het volgende:
Omdat de regisseur naar huis wilde en het wel welletjes vond voor die dag, dus geen zin had in ellenlang en nutteloos zwaardgevecht?![]()
Of je geeft meer/betere hintsquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:32 schreef Attitude het volgende:
Ik wacht nog 10 minuten, dan bedenk ik een andere vraag ok?
En dat heb je niet opgezocht?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef Schorpioen het volgende:
De acteur van de nomaad had problemen met verplichtingen en contracten met andere werkgevers zodat zijn scene maar een bepaalde lengte mocht hebben, op straffe van een boete die voor de rekening van de regisseur zou komen.
Nee, ik zuig het volledig uit mijn duim. Je wil toch niet zeggen dat dit het goede antwoord is hequote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:38 schreef PhysicsRules het volgende:
De choreograaf die Indiana zou leren om met het zwaard te zwaaien was afwezig omdat deze een hartaanval had gekregen toen hij over een bruggetje naar de studio liep. Dit werd veroorzaakt door de schok die hij kreeg toen hij in het water dan onder hem stroomde zijn broer zag drijven, die eerder op de dag, 10 kilometer verderop uit een boeing 747 was gevallen. Dit had kunnen gebeuren doordat de nooduitgang was opengeschoten; deze zat niet goed dicht omdat een onverlaat er per ongeluk met een zwaard voorbij was gekomen. Toevallig was dit net het zwaard waarmee de nomade aan het zwaaien was. Indiana herkende dit en schoot in blinde woede de nomade dood.
Nu jij weer
Weet ik veelquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:38 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Nee, ik zuig het volledig uit mijn duim. Je wil toch niet zeggen dat dit het goede antwoord is he
142quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:42 schreef Attitude het volgende:
Okee.. tijd voorbij.. leuk gehad hier
andere vraag:
Wat is het IQ van Sylvester Stallone, eentje meer of minder maakt niet uit.
Ik ga ff antwoord typen over Indiana Jones.
Du hast rechtquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Hadden we niet afgesproken dat we geen gokvragen meer zouden doen?
en neej heb niets opgezocht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:45 schreef Attitude het volgende:
B_Boy+ 1
Ronde 567
Its-Jojo-4you 1
RoofingBurner 1
Attitude 2
Schorpioen 1
PhysicsRules 1
B_Boy 1
Maar als hij dat puntje heeft verdiend met opzoeken...heeft 'ie dus geen puntjequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef Attitude het volgende:
B_Boy is een nieuw gezicht hier.. Zn eerste puntje
als dat zo zou zijn heb ik het nog verkeerd opgezocht ook, net even nagekeken en hij schijnt een iq te hebben van 141.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als hij dat puntje heeft verdiend met opzoeken...heeft 'ie dus geen puntje
correct dit is het meeste voorkomend, je hebt er echter ook met meer of minder snaren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef Attitude het volgende:
46
complete lijst? kun jij het anders doen ik ben enigszins n00bie op dit gebiedje van fok!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:51 schreef PhysicsRules het volgende:
ja,
gewoon copy pasten en nieuwe punt toevoegen.
nee hoor, dat heb jij bij deze al gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:51 schreef Attitude het volgende:
Gaan jullie nog ff je bek opentrekken dat gokvragen niet meer mogen![]()
Shauniequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
erika elineak(spelling?)
dan heb je heel wat gemist jongenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:00 schreef B_BOY het volgende:
ken ook alleen pamela, is voor mijn tijd he.
je noemde er 3, wilde er 5 zien, dus geen aanvulling erop ofzo...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:02 schreef erkel het volgende:
Maakte ik de 5 niet compleet??
een nederlandse in baywatch?? dan heb ik ook wat gemistquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef Neleos het volgende:
Angela Visser is sowieso ook goed.
Dan moet je dat melden in de vraag. Anders krijgt degene die het antwoord compleet maakt het punt, maar goed vragensteller beslist.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef Attitude het volgende:
[..]
je noemde er 3, wilde er 5 zien, dus geen aanvulling erop ofzo...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef Neleos het volgende:
Die had 1 of ander miezerig bijrolletje eens geloof ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef Neleos het volgende:
en had ze lekker memmen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Volgens mij was dat maar voor 1 aflevering..maar dat boeit niet
Dat was één aflevering waarbij ze haar enkel verstuikt had of zoiets lomps. En dan moest ze in het Nederlands om hulp gaan vragen. Stond destijds in alle bladen omdat het zo bijzonder wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:04 schreef Attitude het volgende:
[..]
een nederlandse in baywatch?? dan heb ik ook wat gemist
Ze heeft 1 keer meegespeeld. Ik kan het me niet meer helemaal herinneren, maar volgens mij was het een vrij belachelijke aflevering.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:04 schreef Attitude het volgende:
[..]
een nederlandse in baywatch?? dan heb ik ook wat gemist
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:01 schreef Attitude het volgende:
tiffany amber thiessen is van 'saved by the bell'
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ken haar van Beverly Hills kan dat ?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ken haar van Beverly Hills kan dat ?
Nee, maar wordt nogal gehyped. Is dat terecht?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef sativa het volgende:
Heeft iemand Dreamgirls gezien?
Ja het wordt gehyped, het is bij Oprah geweest en nu denkt de hele wereld dat het supergeweldig is, dat zal wel...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, maar wordt nogal gehyped. Is dat terecht?
Editten is Vorbitten!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:16 schreef B_BOY het volgende:
Lara cox
Anita Scheppers
het moest dus in de serie zijn en niet der eigen naam
ik heb inderdaad de herhalingen gezien in 2003, niet allemaal hoor, maarja dat kwam 's middags nadat ik terugkwam uit school geen zin om hw te maken en dan de tv dus maar aan. en ja zoveel komt ersmiddags niet op tv.quote:
Edit je post niet, ook al heb je een spelfout. Post dan gewoon een nieuw bericht waarin je je eerdere antwoord aanvult. Anders kunnen mensen denken dat je een bericht ge-edit hebt na het zien van een ander antwoord. Doe dat dus niet!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:22 schreef Attitude het volgende:
Ja.... antwoord gegeven door B-Boy is goed maar hij heeft ge-edit.... zijn er regels hiervoor??
Ja, het mag niet! Maar ja niemand anders wist het, dus geef hem de punten maar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:22 schreef Attitude het volgende:
Ja.... antwoord gegeven door B-Boy is goed maar hij heeft ge-edit.... zijn er regels hiervoor??
is idd australischquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:27 schreef Yestuuur het volgende:
ik heb het volgens mij ook een paar keer gekeken.. is dat die australische serie? (schijt aan dat ge edite trouwens...als nu iemand anders het antwoord kort erna had gegeven zou die van mijn part de punten mogen hebben maar dat is niet zo..)
ow okej, tis allemaal niet goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:34 schreef Attitude het volgende:
B_Boy, reageer af en toe,door te zeggen of het goed is of niet, we mogen geen 2 reacties plaatsen
(dacht ik)
yester zit goed te denken, het zit inderdaad in de categorie muziek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:37 schreef Yestuuur het volgende:
een ritmeaanduiding
ja ik ken je hobbiesquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
yester zit goed te denken, het zit inderdaad in de categorie muziek.
neen,quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:39 schreef SaskiaR het volgende:
Een aanduiding dat de muziek droevig moet worden gespeeld?
neen,quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:42 schreef Yestuuur het volgende:
is het net zoiets als de term forte?
1 antwoord is genoeg hč ..quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:43 schreef Attitude het volgende:
ok ff denken... instrument maar toch niet helemaal, geen aanduiding wel muziiek, het is iets wat er bij hoort....
speciale snoeren, geleiding, blaadjes, dempers, stokken, opstellingsmechanisme...
ik ga voor dempers, weet nog dat ze bij mythbuster zo eentje opbliezen... zo;n ding dat je in een ding moet schuiven maar waarvoor het is..?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:43 schreef Attitude het volgende:
ok ff denken... instrument maar toch niet helemaal, geen aanduiding wel muziiek, het is iets wat er bij hoort....
speciale snoeren, geleiding, blaadjes, dempers, stokken, opstellingsmechanisme...
ik ga voor dempers, weet nog dat ze bij mythbuster zo eentje opbliezen... zo;n ding dat je in een ding moet schuiven maar waarvoor het is..?
ze = hijquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het laatste kiest ze als antwoord en is correct.
Je bedoelt: alle 10 in één postquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:48 schreef Attitude het volgende:
Noem 10 figuren uit Looney Tunes
voor erkel: alle tien opnoemen dus geen aanvulling ofzo:)
Daarboven geeft hij nog tig mogelijkheden. Als 1 van die nou goed was geweest, wat had je dan gedaan??quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het laatste kiest ze als antwoord en is correct.
jij snapt het tenminstequote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt: alle 10 in één post
bugs bunny, daffy duck, tweety, sylvester, roadrunner, porky, coyote, tezmanian devil, marvin, grannyquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:48 schreef Attitude het volgende:
Noem 10 figuren uit Looney Tunes
voor erkel: alle tien opnoemen dus geen aanvulling ofzo:)
Californication erbijquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:57 schreef Attitude het volgende:
By the way, Stadium Aracadium. Red Hot Chili Peppers
8 bedoel je...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:56 schreef B_BOY het volgende:
noem 8 titels van cd's van de red hot chili peppers. (geen singles)
voor iedereen: alle tien opnoemen dus geen aanvulling ofzo:)
Tis niksquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:02 schreef Attitude het volgende:
soory voor spellingsfouten
correct :quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:01 schreef Attitude het volgende:
Blood, Sugar Sex, Magik
Stadium Arcaduim
Californiaction
By the way
What Hits
Mother Milk
greatest hits
red hot chili peppers
Marshall matters IIquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:05 schreef Attitude het volgende:
Wat is de echte naam van Eminem?
compleet graag
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:09 schreef Attitude het volgende:
kut, ik dacht david letterman is er niet.. komt ie doodleuk opdagen
kut te laat die wist ik. verdomme (van de reclamequote:Op woensdag 24 januari 2007 17:11 schreef David Letterman het volgende:
[..]![]()
Onder welke naam is Shawn Corey Carter beter bekend?
Attitude +1quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:11 schreef Attitude het volgende:
Jay-Z
kevin dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:24 schreef Attitude het volgende:
3 x nee, eindelijk weet david niet, valt tegen van hem
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:24 schreef Attitude het volgende:
3 x nee, eindelijk weet david niet, valt tegen van hem
Ik de3nk ff verder....quote:
de laatste ken ik niet. als je mij kunt bewijzen dat het een band is vind ik het prima.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:34 schreef erkel het volgende:
Blink182,
36 crazyfists,
123-trio,
cassius 2000,
Brand 2000
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:31 schreef Attitude het volgende:
Erkel +1
Ronde 567
Its-Jojo-4you 1
RoofingBurner 1
Attitude 7
Schorpioen 1
PhysicsRules 1
B_Boy 4
sativa 1
David Letterman 1
Erkel 1 ???(klopt dit?)
je hebt toch www.allmusic.com?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
de laatste ken ik niet. als je mij kunt bewijzen dat het een band is vind ik het prima.
Staat niet op http://www.allmusic.com voorzover ik kan zien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
de laatste ken ik niet. als je mij kunt bewijzen dat het een band is vind ik het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |