abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45626170
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:57 schreef Martuh het volgende:
De cd-doosjes lijkt mij het beste plan eerlijk gezegd.
wij hebben hier op de kast een lamp staan kat gaat op de kast liggen

weg lamp, kat blijft ongestoord liggen..
pi_45626344
Tsja ik heb je al een tip gegeven over sterke lucht maar als je daar niets mee wilt doen...zelf weten
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 12:35:09 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45626464
Koffiedik al geprobeerd? Vinden ze vreselijk aan de pootjes, gaat tussen de kussentjes zitten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:43:52 #54
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_45626748
SInaasappelschil doet echt wonderen......zo heb ik de dames van jongs af aan geleerd niet in de plantenbak te gaan zitten.

Hier springen ze ook op de kast, maar goed......van mij mogen ze zolang ze maar via de tafel springen.

Gister een mooi kussen (met tekst 'Diva') bij Intratuin gekocht, nu vechten ze erom en heb de vensterbank aardig leeg gehouden, want daar liggen ze ook graag......tsja, zou ik ook doen met deze kou........Zo voorkom je ook dat ze op ongewenste plekjes gaan liggen.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_45627001
Ballonnen, niet te groot opblazen en dan je hele kast er mee vol leggen zodat als hij springt in de ballonnen beland en dat ze dan knappen
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:52:27 #56
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_45627032
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:51 schreef Sorella het volgende:
Ballonnen, niet te groot opblazen en dan je hele kast er mee vol leggen zodat als hij springt in de ballonnen beland en dat ze dan knappen
Meen je dat echt? Heb je zelf katten??
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:54:36 #57
159067 NTCE
[Vietnam veteraan]
pi_45627091
gewoon en houten plaat op de kast zetten, die schuin zetten zodat hij er steeds afglijd, een week laten staan en klaar is kees.
long dark curly hair with a smooth face, crystal blue eyes and a stunning body, yep thats my girl.
pi_45628016
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Tsja ik heb je al een tip gegeven over sterke lucht maar als je daar niets mee wilt doen...zelf weten
Tsja en ik heb ook al gezegd dat ik dat al ging doen... dusss
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:35:41 #59
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_45628281
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:52 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat er best nog wat manieren te verzinnen zijn zonder stroom?
idd, en zonder flesjes deo of luchtverfrisser naar je kat te spuiten (heb je het wel eens bij jezelf geprobeerd ?)
Zet de planten ergens anders, of koop een waterpistooltje (TJE dus geen SuperSoaker ofzo ) en verstop je. Zet iets op de kast wat omvalt (maar niet de kat bezeerd ! en je kast niet beschadigd natuurlijk) en veel herrie maakt. Zoveel verschillende dingen om te doen, en waar komen ze mee, stroom en gassen

ook die knikkers lijken me een goed idee, een handje knikkers over een laminaatvloer is een kabaal, op plavuizen is dat nog veel erger, ik geloof nooit dat ze dan willen spelen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:38:33 #60
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45630084
Ik moest wel lachen tijdens het lezen van dit topic, volgens mij is het ijdele hoop allemaal want katten maken nu eenmaal zelf wel uit wat ze doen en of ze op kasten springen of niet

Die van mij probeer ik het niet eens af te leren, planten doe ik ook niet meer aan

Je kunt ze idd hooguit afleren -wat iemand anders ook al zei- dat ze niet op kasten springen waar jij bij bent. Maar toch succes gewenst
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_45631360
IK begrijp dat mensen het een raar idee vinden om de kat lichtje stroom schokjes te geven. Maar met veel andere methodes moet je er zelf bij zijn... roepen oid om de kat weer van de kast te halen. Dan werkt het lang zo goed niet, want je bent er niet altijd.

Knikkers op de kast, kan je zelf ook wel ergernis opleveren doordat die krengen van de kast vallen.

Ik snap het wanneer je de oplossing met stroom niet gebruikt omdat je het zielig/dierenmishandeling vindt, maar het is, denk ik de effectiefste methode. Een paar volt brengt de kat geen schade toe, maar schrikt alleen.

Mensen die zon elektrische vliegenmepper hebben, en tegen een lichte niet dodelijke lerende shock voor katten zijn, moeten eens gaan nadenken.
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_45632977
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:52 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Meen je dat echt? Heb je zelf katten??
IK heb er twee waarvan er 1 op de kast komt maar die blijft er niet, is meer een afstapje van de krabpaal en dan weer op de krabpaal een verdieping lager..
Heb een keer een ballon aan een box gebonden waar doeraq aan krabde (doet hij dus niet meer) maar die is makkelijk vast te maken.
Het is het proberen waard. Alleen om te zorgen dat de ballonnen blijven liggen is even piekeren geblazen.
Misschen vastplakken aan het eind ?
pi_45635445
ok, ik heb er een dagje over nagedacht, en ik heb 2 mogelijke oplossingen:

1) webcam op de kast richten, luidspreker ernaast en alles goed in de gaten houden. wellicht dat je dan kan zien waarom poes dit zo lollig vind (nuttig? geen idee.....) misschien kan je haar leren dat ze schrikt als ze je stem hoort

2) plantjes weghalen daar en er gewoon een mandje wegleggen. ik garandeer dat poes noit meer op de kast wil

overigens hebben wij ook zo'n mooie hoge kast. ik heb aan weerszijden een krabpaal gezet (tot aan het plafond) en mandjes op de kast. ze vinden het zowaar leuk, en gebruiken nu de krabpalen ook echt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:18:05 #64
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45635600
Ik lees hier over aluminiumfolie, maar dat vinden ze inderdaad leuk. Vershoudfolie (dat doorzichtige) zouden ze minder leuk moeten vinden, je zou dat eens kunnen proberen.

Eten ze echt aan je plant of gaan ze in de pot graven? Als ze in de pot graven: Panty over de aarde spannen of toch die peper op de aarde strooien.

Succes met je boefje! Ik weet hoe eigenwijs ze zijn

PS: dat met die balonnen is niet zo zielig, dat is de knal waar ze van schrikken. Wordt ook op sommige websites aangeraden wanneer je ze iets wilt leren.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:36:19 #65
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_45637956
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:35 schreef Rewimo het volgende:
Koffiedik al geprobeerd? Vinden ze vreselijk aan de pootjes, gaat tussen de kussentjes zitten.
vervolgens ook tussen de kussentjes van de bank
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_45638261
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:18 schreef whizzer2250 het volgende:
Maar toch zo grappig
- ..mux.. -
pi_45639919
Ik heb wel eens gewoon gemalen peper of beetje whiskey op de planten gedaan... dat vonden ze ook niet prettig.

Ons Nol springt hier via een kastje op de deur en dan op het terrarium... krijg het ook niet afgeleerd..
het enige wat ik kan doen is de deur wat meer open zetten , maar dan flikt hij het nog ooit
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_45641784
Iets op de kast neerzetten Doet mijn kat ook, maar die mag dat, want die kast is heel hoog, en slaapt daar dan Maar als er iets voor staat kan hij er niet op
pi_45653769
Okay, bijna was het probleem opgelost, alleen niet zo als gewenst!

Onze katten zijn ab-so-luut binnenkatten en komen nooit buiten. Tot vandaag. Meneer was zonder dat we het gemerkt hebben naar buiten geglipt. Pas na een 40min (denken we dan) kwamen we erachter. Nergens in huis, dus dan moest ie buiten zijn. Wij zoeken, roepen, zaklamp mee de vrieskou in. Straat op en af onder auto's kijken in het pikke donker. Bij een auto zag ik het niet goed, dus wat dichter bij om nog eens te kijken.

Hoor ik achter iets wat lijkt op een miauw, maar echt superzacht (en ik ben al zo doof) en niets te zien. Ik roepen en roepen, toen werd het wat luider en zag ik ook waar vandaan het kwam. Naast de kliko van de buren... maar hij is zo grijs dat je 'm echt niet kan zien. Het mauwen werd wel steeds luider en zieliger omdat hij mij hoorde. Maar de zaklamp had mijn vriend mee, ik zag echt geen steek! En maar mauwen! ZIt mijn te stoere kater daar te jammeren als een baby.
Uiteindelijk maar voorzichtig gepakt. Hij hield gelijk op. Hij voelde ijskoud!
Thuis weer neer gezet: hoppa! staart omhoog alsof er niets aan de hand was. De huichelaar

Echt.. Katten! Af en toe zou je ze....!!

(maar ik was wel onwijs geschrokken. )
pi_45654408
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik moest wel lachen tijdens het lezen van dit topic, volgens mij is het ijdele hoop allemaal want katten maken nu eenmaal zelf wel uit wat ze doen en of ze op kasten springen of niet

Die van mij probeer ik het niet eens af te leren, planten doe ik ook niet meer aan

Je kunt ze idd hooguit afleren -wat iemand anders ook al zei- dat ze niet op kasten springen waar jij bij bent. Maar toch succes gewenst
Af en toe werkt het wel.

Bij ons mogen de katten niet op de tv zitten (lekker warm enzo) en dat doen ze eigenlijk ook niet meer.
En dat hebben we gewoon afgeleerd door een duidelijke "nee" te zeggen en ze eraf te halen.

Maar goed, als je ze niet op heterdaad kan betrappen lijkt me dat inderdaad vrij lastig .
pi_45654695
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:32 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Af en toe werkt het wel.

Bij ons mogen de katten niet op de tv zitten (lekker warm enzo) en dat doen ze eigenlijk ook niet meer.
En dat hebben we gewoon afgeleerd door een duidelijke "nee" te zeggen en ze eraf te halen.

Maar goed, als je ze niet op heterdaad kan betrappen lijkt me dat inderdaad vrij lastig .
ik durf wel te wedden dat ze het gewoon wel doen als je niet thuis bent
pi_45654743
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef simmu het volgende:

[..]

ik durf wel te wedden dat ze het gewoon wel doen als je niet thuis bent
Zou kunnen, een paar jaar terug was dat inderdaad zo, toen hoorde en vaak zag je ze eraf springen, maar nou niet meer eigenlijk .
Mijn katten zijn niet zo snel Meestal zie je ze nog net iets doen wat niet mag, waarna ze wegrennen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:51:12 #73
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_45654745
Nee, want dan staat de tv uit, en issie nie warm
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_45654758
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:51 schreef RecomServ het volgende:
Nee, want dan staat de tv uit, en issie nie warm
Als ie net is uitgezet of nog aanstaat en je gaat even naar boven oid kan het wel .
pi_45666685
Mijn dove meneer lag gister bij thuiskomst lekker tussen de sinaasappelschillen op de bank te slapen.

*streept ook de laatste optie weg

iemand nog een andere (diervriendelijke) optie
Dulce de leche!
pi_45666801
Hebben jullie gekreukt aluminium foliepapier op de kast leggen ook al geprobeerd btw?

[ Bericht 1% gewijzigd door Anne op 25-01-2007 17:27:01 ]
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:07:35 #77
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45669818
En het vershoudfolie waar ik het over had....
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:13:18 #78
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_45670050
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:21 schreef ijsmeis het volgende:
Hebben jullie gekreukt aluminium foliepapier op de kast leggen ook al geprobeerd btw?
jij wil een kattenbak/speeltuin voor ze maken op de kast
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_45687772
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:13 schreef Nonneke het volgende:

[..]

jij wil een kattenbak/speeltuin voor ze maken op de kast
Nee, katten hebben toch een gruwelijke hekel aan aluminium folie?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:02:29 #80
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_45687973
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

de katten die ik ken niet (en niet alleen mijn eigen ), je kan er leuk mee spelen, en als het een 'velletje' is kan je er ook nog leuk overheen pissen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_45688116
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

mijn shinnie niet hoor; die is dol op alles wat zo leuk ritselt. plastic tasjes, folie, noem maar op (dus ja: we moeten hier goed uitkijken en geen tasjes laten slingeren, want ze gaat ermee spelen, kruipt erin enzo)

ze heeft ook aleens geprobeerd om in een lege chipszak te lruipen, die vervolgens vast zat op haar kopje--> paniek.......
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:35:09 #82
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45692117
Hier zijn ze ook gek op aluminiumfolie, vershoudfolie vinden ze eng!
Miauw
  zondag 4 februari 2007 @ 07:06:20 #83
167723 sanni
Acima de seu
pi_45963541
mischien wreed maar de meest effectieve manier om te zorgen dat die
kat uberhaupt niet meer kan springen en dan ook niet op de kast is
een loden kogel aan de halsband.
pi_45963712
Planten insmeren met tabasco, werkt gegarandeert en is niet schadelijk voor kat of plant.
  zondag 4 februari 2007 @ 17:54:22 #85
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45978147
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef dr.dunno het volgende:
peper strooien vinden ze trouwens ook niet leuk; goede manier om katten weg te jagen uit je tuin, maar natuurlijk ook van de kast af.
Ik dacht t niet. Ik heb vanmorgen mn peperstrooier leeggemaakt (plakte een beetje aan de binnenkant) en wie zat er met zn snufferd in het vaatje.... juist, een van mn katten.
Het is een myte dat een kat niet van peperlucht houdt, net als koffiedras. De enige reden waarom ze wegblijven als iemand zn tuin in koffiedras begraven heeft, is omdat ze het niet fijn vinden dat het aan hun poten plakt. Er helpt bijna niks om een kat ergens vanaf te houden of weg bij te houden. Behalve het object onbereikbaar maken óf heel erg veel tijd erin steken door de kat (proberen) te trainen. Belonen als ie iets goeds heeft gedaan en negeren of bestraffen op een vaste manier als ie wat fout heeft gedaan.

verder wens ik je veel succes. Ik weet hoe moedeloos je er van kunt worden.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 4 februari 2007 @ 17:56:14 #86
63411 Roeji
pi_45978214
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:20 schreef tass het volgende:
En over de ficus: das waarschijnlijk de enige plant waar katten niet aan vreten. Heb er nu inmiddels al 6 en ze laten ze allemaal gelukkig met rust.

Sterkte ermee :-D
hier eten ze er (bijna) niet meer aan, na een giga kots en diarree sessie. Ze plukken er nu alleen nog de blaadjes vanaf en gaan daar mee spelen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_45993327
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:56 schreef Roeji het volgende:

[..]

hier eten ze er (bijna) niet meer aan, na een giga kots en diarree sessie. Ze plukken er nu alleen nog de blaadjes vanaf en gaan daar mee spelen.
en vooral van die droge blaadjes ?? hier het favo speelgoed
bij ons zijn ze zo gehaaid dat ze de verse ficusbladeren van de plant aftrekken en die laten drogen ...
  maandag 5 februari 2007 @ 08:39:22 #88
63411 Roeji
pi_45998724
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:17 schreef prupke het volgende:

[..]

en vooral van die droge blaadjes ?? hier het favo speelgoed
bij ons zijn ze zo gehaaid dat ze de verse ficusbladeren van de plant aftrekken en die laten drogen ...
Ja idd, die droge die sjoelen lekker over de vloer. Maar ze plukken idd altijd de groene eraf en laten die spoorloos (voor mij althans) verdwijnen. Ik ben er nog niet helemaal achter of ze ze ergens laten drogen of misschien toch nog opvreten. Ze zijn wat hardleers soms
Ik ben zo blij, zo blij
pi_46012292
Om je kat af te leren dat hij op de kast springt is niet zo moeilijk, de vraag is alleen durf je het aan of vind je het zielig........
Je neemt een plaatje hout van zeg 20 cm breed, 18 mm dik en ongeveer de lengte die je kast breed is.
Als je kast 60 cm diep is dan neem je bv 55 cm.
Deze plaat komt plat op je kast te liggen, echter aan de zijkant dus in de 18 mm schroef je een kunststof glasplaatje vast van voldoende hoogte, het liefts minimaal 50 cm hoger.
Zorg er wel voor dat dit glasplaatje krasvrij is.
Dit geheel plaats je op de kast en als je op je bed ligt en de kat wil op de kast springen, dan springt deze tegen de glasplaat op en valt dus naar beneden, vaak is 1x al genoeg en ben je van de ellende af.
Voor de zekerheid kun je het natuurlijk nog enkele dagen laten staan.

De kat loopt hooguit een deuk in zijn ego op, en jij heb geen last meer van een kat op je kast.
pi_46024580
Wij hebben vier katten en heel wat geprobeerd om ze iets af te leren. Folie vinden ze leuk, sinaasappels eten ze op en in de planten speelden ze "me Tarzan, you Jane". Op een gegeven moment hebben we de moed opgegeven en vanaf dat moment zijn ze zo braaf als wat. Uuuh, misschien moet je dus niets doen, dan is de lol eraf??
pi_46025580
Mijn optie werkt veel beter.
pi_46025674
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:11 schreef klipper het volgende:
Om je kat af te leren dat hij op de kast springt is niet zo moeilijk, de vraag is alleen durf je het aan of vind je het zielig........
Je neemt een plaatje hout van zeg 20 cm breed, 18 mm dik en ongeveer de lengte die je kast breed is.
Als je kast 60 cm diep is dan neem je bv 55 cm.
Deze plaat komt plat op je kast te liggen, echter aan de zijkant dus in de 18 mm schroef je een kunststof glasplaatje vast van voldoende hoogte, het liefts minimaal 50 cm hoger.
Zorg er wel voor dat dit glasplaatje krasvrij is.
Dit geheel plaats je op de kast en als je op je bed ligt en de kat wil op de kast springen, dan springt deze tegen de glasplaat op en valt dus naar beneden, vaak is 1x al genoeg en ben je van de ellende af.
Voor de zekerheid kun je het natuurlijk nog enkele dagen laten staan.

De kat loopt hooguit een deuk in zijn ego op, en jij heb geen last meer van een kat op je kast.
dan heeft ons nol al heel wat deuken op moeten lopen
die is al zo vaak tegen een glasplaat aangesprongen....
dit heeft hij er aan over gehouden :

Katten doen gewoon weg waar ze zin in hebben en het lijken net kleine kinderen.. ze proberen alles uit maar dan wel als pa of ma in de buurt is ...zijn er die niet : dan is het niet leuk om te proberen
pi_46025858
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:07 schreef prupke het volgende:

[..]

dan heeft ons nol al heel wat deuken op moeten lopen
die is al zo vaak tegen een glasplaat aangesprongen....
dit heeft hij er aan over gehouden :
[afbeelding]

Katten doen gewoon weg waar ze zin in hebben en het lijken net kleine kinderen.. ze proberen alles uit maar dan wel als pa of ma in de buurt is ...zijn er die niet : dan is het niet leuk om te proberen
OK een slimme kat doe het daarna niet meer, maarja als je rocky heb, dan wilt ie er ook zo uitzien.
Maar ook bij die van jouw is het af te leren.
Je doet de volgorde die ik eerder beschreef, alleen en dit is voor jouw kat erg belangrijk.
Onderaan de kast plaats je zo`n grote zwarte speciekuip, half gevuld met water.

De kat komt aangelopen, springt met zijn kop tegen de glasplaat en valt naar beneden in de speciekuip gevuld met water.
Reken maar dat deze nu wel genezen is.

Een dier kun je alles leren, maar je moet er wel achter staan.
Honden of katten die na een week nog niet zindelijk zijn , dat laat je je toch niet gebeuren.
pi_46026031
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:11 schreef klipper het volgende:

[..]

OK een slimme kat doe het daarna niet meer, maarja als je rocky heb, dan wilt ie er ook zo uitzien.
Je doet de volgorde die ik eerder beschreef, alleen en dit is voor jouw kat erg belangrijk.

De kat komt aangelopen, springt met zijn kop tegen de glasplaat en valt naar beneden in de speciekuip gevuld met water.
Ons nol kan trappelen met de pootjes boven water

serieus.. dat beest van ons... (en gelukkig zijn die andere 3 niet zo als nol) die kan je onder de douche houden.
ok hij wil het liefst een washandje op zijn ogen hebben want anders word hij net zo panisch als een klein kind waarvan je de haren uitwast.

En ons nol kennende vind probeert hij dat na 1 keer nog een keer uit en daarna vind hij het alleen maar leuk
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 23:16:17 #95
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46026049
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:11 schreef klipper het volgende:

[..]

Een dier kun je alles leren, maar je moet er wel achter staan.
Honden of katten die na een week nog niet zindelijk zijn , dat laat je je toch niet gebeuren.
Kat springt verkeerd/te hard tegen het glasplaatje, gaat knockout en verdrinkt in de speciebak
Lijkt me geen fijn plan en volgens mij zijn er wel diervriendelijkere manieren te verzinnen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_46026080
miscchien moet je eens de deur van de kamer dicht doen als je er niet bent dan kunnen ze er ook niet bij....

zo moeilijk kan het niet zijn
bij mijn katten 2 stuks hoef ik maar in mijn vingers te knippen en ze luisteren al en ze zijn nog maar 4maanden.
voor de rest de plantenspuit echt een top uitvinding zo'n ding hahaha wat hebben ze daar een hekel aan .......
en voor de rest succes met je kast....
M.... the Most Powerful Letter in The World....
pi_46026185
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:16 schreef senesta het volgende:

[..]

Kat springt verkeerd/te hard tegen het glasplaatje, gaat knockout en verdrinkt in de speciebak
Lijkt me geen fijn plan en volgens mij zijn er wel diervriendelijkere manieren te verzinnen.
Een kat die knockout gaat
pi_46026222
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:19 schreef klipper het volgende:

[..]

Een kat die knockout gaat
euh ja

ook katten kunnen verkeerd terecht komen hoor....
pi_46026599
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:19 schreef guntherschneider het volgende:

[..]

Geprobeerd met verse peper uit een perpermolen! en had me nog niet omgedraaid of dat K*tbeest lag weer op de bank.
Werkt dus niet bij alle katten
Peper werkt inderdaad in de meeste gevallen niet. Maar vrijwel alle katten hebben de pest aan aluminiumfolie.
Leg dat een poos als behangplakken luchtig uitgestrekt in ruime mate bovenop de kast en het is al snel afgelopen. Dit helpt ook bij katten die uit een vorm van protest (bv. tegen de komst van kinderen) ergens achter in huis plassen.
pi_46026827

[ Bericht 100% gewijzigd door klipper op 06-02-2007 11:31:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')