quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:33 schreef dndiek het volgende:
rubbereend, waarom staat er in je OP onze?
boeiend, gaat om de puntenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wel gewonnen, maar in de tweede helft zijn ze 1x op de helft van Ajax geweest. Laat dat net die goal zijn.
Verder was het waardeloos van 010
Ik hoop iig niet tot en met zaterdagquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:10 schreef M0NTANA het volgende:
Raakt de wedstrijd aan Feyenoord-zijde uitverkocht?
Jawelquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:10 schreef M0NTANA het volgende:
Raakt de wedstrijd aan Feyenoord-zijde uitverkocht?
Ik heb nog eens een oranje schoen overgehouden aan zo'n rookbom die ik expres richting de ME moest schoppenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
Dat opwachten stelt ook niets meer voor, de laatste jaren. Mag van mij wel iets pittiger: zónder ME en mét vuurpijlen ofzo, lekker de vlam in de pan alvast.
Niks mis mee, toch? Laatste tijd is gewoon veel te braaf, veel te georganiseerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:06 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een oranje schoen overgehouden aan zo'n rookbom die ik expres richting de ME moest schoppen. jaaaaaren terug hoor
Dat was in 2005, voorafgaand aan Feyenoord - Ajax.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:31 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer was dat gedonder met die treinen ook alweer in 2005 of al eerder.
duh, wat mij betreft is het elke week choas en gaan mensen zich eens op andere dingen dan mooie plaatjes richtenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch? Laatste tijd is gewoon veel te braaf, veel te georganiseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |