Kan er ook niet tegen, maarja dat word wel mijn toekomstige clientelequote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef worldpimber het volgende:
Aarrrgh... hier kan ik niet tegen.
Kansloze mensen in de maatschappij, willen dat problemen voor hun opgelost worden![]()
Maar tnx Bazzie for wasting my night time
Ze had het zeker ook niet over oliequote:Op woensdag 24 januari 2007 01:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er lagen geen stukken van motorblokken verspreid door de buurt dus denk het niet
Nu wil ik het ook zienquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef worldpimber het volgende:
Aarrrgh... hier kan ik niet tegen.
Kansloze mensen in de maatschappij, willen dat problemen voor hun opgelost worden![]()
Maar tnx Bazzie for wasting my night time
Ze kreeg een shirt met flamoes ofzo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze had het zeker ook niet over olie
Had ze ook geen t-shirt met een opdruk van Worldbeater aan
Das topique. Je had em snel geplaatst.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Je moer man![]()
zeroquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:47 schreef Rib-i het volgende:
Ik kijk morgen straks wel, nu eerst pitten![]()
Plaats de url even zodat ik morgen gelijk kan kijken
Jah, das toch alleen url wiki aanklikken, nieuw topic aanklikken en fipo plaatsenquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:48 schreef BazzieK het volgende:
Das topique. Je had em snel geplaatst.![]()
Blijkbaar is dat niet voor iedereen zo makkelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, das toch alleen url wiki aanklikken, nieuw topic aanklikken en fipo plaatsen
Link werkt nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:48 schreef BazzieK het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3838100&md5=bb2b104a83eb88a5fd0f0583e55d4e4f
In firefox welquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Link werkt niet
Susan de actrice is het toch?
Ga ik het toch nog kijkenCommentaar geef ik morgen wel
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:03 schreef Rib-i het volgende:
Het is triest
Commercieel model met acteer ervaring
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:06 schreef worldpimber het volgende:
Mooi einde, de docu had moeten stoppen bij het pizza gedeelte![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:12 schreef Rib-i het volgende:
Ik zit op dezelfde lijn als BazzieK...
Oh god, please make the DB crash
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:14 schreef worldpimber het volgende:
Ok BazzieK moet dus echt dood
Nurtquote:, ga nu maar nog ff Counter Striken. Ff kijken of ik nog wat mensen met de AWP in 1 schot kan TK'en![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:41 schreef Rib-i het volgende:
Triest hoor
Ik ga morgen een script voor haar schrijven
Werktitel: Paris Hilton, maar dan anders![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:16 schreef worldpimber het volgende:
Zo, toen de admin kwam ff hem ook nog twee keer geTK'd en nou rustig slapen![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:58 schreef Worldbeater het volgende:
En ik heb trouwens ook nog geen wintervoering in mijn jas . Denk dat hij niet dicht kan met.
Hier ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:16 schreef worldpimber het volgende:Wat zijn we weeer eensgezind vandaaag
Ook ik heb hetzelfde probleem met wintervoering.
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:16 schreef hicham het volgende:
BazzieK-typetje
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:16 schreef worldpimber het volgende:
dikke BazzieK ogen
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:21 schreef hicham het volgende:
net zo dik zijn als Bazziek
Klikquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:48 schreef worldpimber het volgende:
Sjah, a ls ik een vriendinzou hebben....![]()
quote:
Jij danst ook al langer dan dat ik leefquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:40 schreef bvvt het volgende:
Ben ik dan echt de enige die MET wintervoering de boel zonder problemen dicht kan krijgen????
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:20 schreef -XX- het volgende:
Wattevak is dit![]()
Uitnodiging ‘PERSOONLIJKE’ Casting
Beste Lotte,
We hebben je geselecteerd om je te komen voorstellen tijdens een persoonlijke casting.
bladie bla bla bla
bla bla
bla...
TE ANTWERPEN!![]()
![]()
Welke smiecht
Ik vertrek nu naar Brussel ga je mee?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:20 schreef -XX- het volgende:
Wattevak is dit![]()
Uitnodiging ‘PERSOONLIJKE’ Casting
Beste Lotte,
We hebben je geselecteerd om je te komen voorstellen tijdens een persoonlijke casting.
bladie bla bla bla
bla bla
bla...
TE ANTWERPEN!![]()
![]()
Welke smiecht
Is goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vertrek nu naar Brussel ga je mee?
nee, jij was al zeker 1 toen ik begonquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij danst ook al langer dan dat ik leef
Dat zijn idd - voor mij - moeilijke vragenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
WRAAAapp!
[afbeelding]
Meéennnnnn!!
Wie weet hoe die clip heet waar beyonce roze haarpunten heeft?![]()
Of vraag ik dat hier aan de verkeerde kenners![]()
jah half 3, kzit in de lamballenklas hequote:Op woensdag 24 januari 2007 11:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had toch een tentamenOf in de middag pas
-XX-, motor voor jou?
Jij had om te beginnen al waarschijnlijk geen maat M gekocht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:40 schreef bvvt het volgende:
Ben ik dan echt de enige die MET wintervoering de boel zonder problemen dicht kan krijgen????
Ikke wel - maatje L is mij duidelijk te groot.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Vlot startende XJmet zomerolie, waarna de reis aanving om via Barendrecht van Den Haag naar Hoogvliet te rijden. 45 snelwegkilometers in spijkerbroekie en zomerhandschoenen, maar zonder dichtgevroren neus.![]()
Ging weer lekker.![]()
Heb net wel gelijk -in need for hot things-een paar hamburgers voor in de magnetron gekocht,
en koffie gezet.![]()
[..]
Jij had om te beginnen al waarschijnlijk geen maat M gekocht.[/Latinlover]
L en M zijn uiteraard te smal voor mijn schoudersquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef bvvt het volgende:
Ikke wel - maatje L is mij duidelijk te groot.
![]()
idd, solide basis.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
L en M zijn uiteraard te smal voor mijn schouders![]()
, maar het dichtkrijgen is een nieuw probleem.
![]()
Zijn er al gezamelijke vakantieplannen in huize BVVT?![]()
Ik ga pas weer met de herfstvakantie dit jaar.![]()
Vriendinnetje gaat gewoon vier keer weg, eind deze maand, in april en in juni.
Volgende maand is het alweer een jaar geleden dat ik haar voor het eerst ontmoet heb.
Al hadden we al cybercontact in 2005.![]()
Jij kent haar al langer. Ook een goede basis.![]()
Hehe..carnaval Limburg.. daar was ik nooit op gekomen als vakantie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:57 schreef bvvt het volgende:
idd, solide basis.
Vakantie plannen???
ehhhhh, ja, die zijn er ja
om te beginnen de carnaval in limburg
Ah, olie topic dus...!!...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hehe..carnaval Limburg.. daar was ik nooit op gekomen als vakantie.![]()
![]()
Engeland, Duitsland, Turkije en Italie voor haar.
Italie voor mij.
Misschien nog China in december. Samen. En haar broer en vriendin dan.![]()
Maarre, even serieus, nog niet over gehad dus daar.![]()
Ben gewoon nieuwsgierig, that's all.![]()
Ondertussen weer druk met ... mijn fetish.. zo premiere @ MF.![]()
Welke olie moeten we hebben?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, weer een uur weg, en net klaar met mijn staatje testresultaten.
Helaas Amerikaans, maar ik moest even wat zieltjes winnen.![]()
Heb fokking nog wel wat beters te doen (2 sollicitaties, 1 nabellen, huis opruimen, XJ op zijn plek zetten, verder met de achterremklauw van de GS), maar ja, sommige mensen maken van demonsteren hun levenstijl en denken daar wat mee te bereiken. A way of life.![]()
Amsoil heH.quote:
Die moet ik dus even nabellen om mijn belangstelling nog even te benadrukken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:57 schreef hicham het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die ene sollicitatie afgelopen waar je zo'n goed gesprek mee had
Maar zonder bordje voor mijn kop.. in tegenstelling tot deze topicstarter.quote:Oliefetish
quote:In addition, we all recognize that, for some reason, motor oil and filtration can tend to be a volatile subject. It's like a religion to some and debates can easily become heated. Please remember that everyone on this forum is simply trying to take the best care of their vehicle they can and are trying to help others do the same. Whether you agree with their maintenance methods or oil/filter of choice is irrelevant. We are all here to improve our vehicle maintenance practices, so let's keep the discussion on topic and free of accusatory or negative posts and flames.
Dat was omdat jij alleen maar zo keek ->quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:14 schreef BazzieK het volgende:
Net ff de stad in geweest, is nog net draagelijk overdag doordeweeksSchoenen, ondergoed en treinabbo gekocht
Maandelijkse kilometervergoeding: ¤147,- Trajectabbo DB Oost - Eindhoven CS + 2zone abbo bus = ¤200-
![]()
Ook lekker veel gelopen dus, is gezondDus om dat te compenseren maar een broodje doner met 2 liter knoflooksaus naar binnen gewerkt. Dit was overigens voor het schoenen kopen, meisje in de schoenenzaak keek bedenkelijk
![]()
damnquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:14 schreef BazzieK het volgende:
Net ff de stad in geweest, is nog net draagelijk overdag doordeweeksSchoenen, ondergoed en treinabbo gekocht
Maandelijkse kilometervergoeding: ¤147,- Trajectabbo DB Oost - Eindhoven CS + 2zone abbo bus = ¤200-
![]()
Kan zijn dat die bedenkelijke blik niks met de saus te maken had hequote:Ook lekker veel gelopen dus, is gezondDus om dat te compenseren maar een broodje doner met 2 liter knoflooksaus naar binnen gewerkt. Dit was overigens voor het schoenen kopen, meisje in de schoenenzaak keek bedenkelijk
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was omdat jij alleen maar zo keek -><- en er geen geluid uitkwam.
![]()
Geen idee, misschien maar eens kijken als het weer ietsje warmer wordtquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
Is een Honda NTV650 niets voor je om te woon-werken.Of een 250 cc motorscoot. Speel je nog meer dan quitte.
(hoe schrijf je dat ook alweer..)
NS is achterlijk duurquote:
quote:[..]
Kan zijn dat die bedenkelijke blik niks met de saus te maken had he
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zelfs met korting zijn ze te duur![]()
1.500 tot 2.000 euro. Onderhoudquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:22 schreef BazzieK het volgende:
Geen idee, misschien maar eens kijken als het weer ietsje warmer wordtHoe duur zou zo'n scootertje zijn in redelijke staat en hoeveel kost dat aan onderhoud ed
Goed beveiligd piccie, zelfs via de broncode copy pasten lukte het niet.quote:
Ah ok dat is idd goedkoop. Olie verversen moet ik denk ik ook maar eens bij mijn ZXR doen, altijd alleen bijgegotenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1.500 tot 2.000 euro. Onderhoudelke 3.000 kilometer 1.2 liter olie
verversen.
Ik reed 17.500 kilometer in 5 maanden, kon mijn lol op met die intervallen.![]()
![]()
En gemiddeld reed ik 1:25, met uitschieters van 1:22~1:28.![]()
Bandjes zaten er bij aankoop met de kilometerstand van 19.000 al tweedehands op,
en met 17.500 erbij waren ze nog niet versleten.![]()
[afbeelding]
‘If you've got a problem and no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...The IT-Team' Starring: Rib-I as Sergeant Bosco Albert Baracus aka B.A. and BVVT as H.M. ‘Howlin Mad’ Murdock.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed beveiligd piccie, zelfs via de broncode copy pasten lukte het niet.![]()
Bijgieten is het misverstand dat dit ook wel goed is en de conditie van de olie verfrist. Vaak verbrand de oude meuk (steeds sneller) en verstopt zo je motorblokkie intern, waarna het alleen maar erger wordt. [/preek]quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:30 schreef BazzieK het volgende:
Ah ok dat is idd goedkoop. Olie verversen moet ik denk ik ook maar eens bij mijn ZXR doen, altijd alleen bijgegotenMaarja daar moet wel wat meer aan gebeuren
![]()
Pics?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef BazzieK het volgende:
‘If you've got a problem and no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...The IT-Team' Starring: Rib-I as Sergeant Bosco Albert Baracus aka B.A. and BVVT as H.M. ‘Howlin Mad’ Murdock.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
‘If you've got a problem and no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...The IT-Team' Starring: Rib-I as Sergeant Bosco Albert Baracus aka B.A. and BVVT as H.M. ‘Howlin Mad’ Murdock.
Kudtquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bijgieten is het misverstand dat dit ook wel goed is en de conditie van de olie verfrist. Vaak verbrand de oude meuk (steeds sneller) en verstopt zo je motorblokkie intern, waarna het alleen maar erger wordt. [/preek]![]()
Even zitten pielen met paint maar gaat niet lukkenquote:[..]
Pics?![]()
Misschien kan je nog ..elders carriere maken.. ja toch..quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb echt een consentratie van .... van ...... van..... .... . .... van iets dat totaal geen consentratie heeft
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien kan je nog ..elders carriere maken.. ja toch..
[afbeelding]
Jah ik had die advertentie ook al zien staan op advertentiezoeker!quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had toch een tentamenOf in de middag pas
-XX-, motor voor jou?
Net met dezelfde werkdrift even gebeld naar de werkgever, en direct weer een uitnodiging voor een gesprek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb echt een consentratie van .... van ...... van..... .... . .... van iets dat totaal geen consentratie heeft
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jah ik had die advertentie ook al zien staan op advertentiezoeker!!! Wilde bijna een bot doen
![]()
Maar omdat ik niet weet hoeveel ik uit moet geven met lessen afrijden zakken etcniet gedaan.
Mennn net eerste les gehad van 2 uur
Haha, dik te ownen met de grote en kleine slalonnen enzo.....H
Het enigste wat niet lukte was het op de bok zetten van de motor!
terwilj het nog wel een cb250 wasD ,e n dan in feb een 500! NOHh
!!!!!!!
![]()
![]()
Mijn poezelige armpjes!!!! NOhHHhh Maar mijn schoenzool is zo zacht als een pakkie boter!, dus die vouwde er zo omheen
!!!!!!
worldp! hast du noch die schoehoenen?>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Jah ik had die advertentie ook al zien staan op advertentiezoeker!!! Wilde bijna een bot doen
![]()
Maar omdat ik niet weet hoeveel ik uit moet geven met lessen afrijden zakken etcniet gedaan.
!!!!!!!
![]()
![]()
Mijn poezelige armpjes!!!! NOhHHhh Maar mijn schoenzool is zo zacht als een pakkie boter!, dus die vouwde er zo omheen
!!!!!!
[..]
![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
!!!!!!
Moet je wel om enig gewicht beschikken om op de bok te drukkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:33 schreef Worldbeater het volgende:
Aangezien de motor omhoog moet, is het dus een samenspel van je voet bij de hefboom onderaan, en je rechterhand.
In het kort kunnen we dit als volgt forummuleren:
Het intrappen van de hefboom dient gepaard te gaan met gelijktijdig trekje met de rechterhand aan de motor.
Rechtshandige mannen zijn hierbij in het voordeel met oefenen.
[afbeelding]
Op de foto is vetgedrukt de juiste eindpositie van de hand te zien.
[/smiley vrije post BVVT]
Naaldhakken, massacentralisatiequote:Op woensdag 24 januari 2007 16:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet je wel om enig gewicht beschikken om op de bok te drukken
U vergeet het samenspel en de hefboomwerking. En u moet er in geloven.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:35 schreef BazzieK het volgende:
Dan nogquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
U vergeet het samenspel en de hefboomwerking. En u moet er in geloven.
[afbeelding]
Ik kan het zonder schoenen.. dus.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Naaldhakken, massacentralisatie![]()
Ik weeg het dubbele. Maar het kost dan ook geen kracht. Ervaring imho. Veel doen. Makkelijk praten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:39 schreef BazzieK het volgende:
Dan nogEn jij weegt wss wat meer dan -XX-, bij mij leverde opbokken ook niet teveel op
Verstandig...quote:
Maarja de pet past iedereen iigquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:53 schreef Worldbeater het volgende:
Korte kontjes dit jaar!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij Honda althans.![]()
Ik heb geen overgewichtquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt al een afgetrainde motor.![]()
![]()
![]()
![]()
.. ga je er met 20 kilo overgewicht op rijden..![]()
![]()
![]()
I like itquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:53 schreef Worldbeater het volgende:
Korte kontjes dit jaar!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij Honda althans.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
U vergeet het samenspel en de hefboomwerking. En u moet er in geloven.
[afbeelding]
Ik kan het zonder schoenen.. dus.![]()
![]()
Eindelijk een normaal iemand.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:01 schreef Snelwagen het volgende:
Ik heb geen overgewicht![]()
ik ben aant gamen :W
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, de rappers zijn normaal bassist, drummer en de lead gitaar in de band.
De zanger speelt de drums.
Met komkommers op de ogen.quote:![]()
![]()
![]()
ik heb ook examen gedaan met een persoonlijk gewicht van 60 KG - geen probleemquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:[message=6465235,noline]Boos B schreef op 24 januari 2007 @ 16:13[/message]:
Worldbeater: Je bent geweldig met je reactie hierSucces TS met de afwikkeling!
quote:[message=6465535,noline]Fladder schreef op 24 januari 2007 @ 17:03[/message]:
:^
dat je zomaar ff desbetreffend wetsartikel vind is echt![]()
quote:[message=6465598,noline]Hybride schreef op 24 januari 2007 @ 17:11[/message]:
Goed zeg, Worldbeater beats them all...!
Ongelooflijk, het lef dat dat die verzekeraars hebben...![]()
Succes Yourie !
quote:
Jammer inderdaad dat de SV een budget motor is, en er daarom geen middenbok opzit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik heb ook examen gedaan met een persoonlijk gewicht van 60 KG - geen probleem
't is echt techniek van het op bokken
Vol op de voetsteunvan de middenbok staan en licht naar achter gaan hellen, en een beetje het handvat licht diagonaal naar achter/omhoog trekken.
Zo is het in mijn geheugen - maar dat is al weer zo lang geledan dat ik dat ooit gedaan heb........
Damn alleen mijn eerste motor had een middenbok. daarna paar keer chopper en mijn huidige bike. (nu al 7 jaar)
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx voor de mailtjes
heb een bod gedaan bij V&A
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eindelijk een normaal iemand.![]()
Overall feeling of the day.
That was you!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, de rappers zijn normaal bassist, drummer en de lead gitaar in de band.
De zanger speelt de drums.![]()
[..]
Met komkommers op de ogen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
En ik loop maar te sjorren aan die achterkant, en te stouwen met me voetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik heb ook examen gedaan met een persoonlijk gewicht van 60 KG - geen probleem
't is echt techniek van het op bokken
Vol op de voetsteunvan de middenbok staan en licht naar achter gaan hellen, en een beetje het handvat licht diagonaal naar achter/omhoog trekken.
Zo is het in mijn geheugen - maar dat is al weer zo lang geledan dat ik dat ooit gedaan heb........
Damn alleen mijn eerste motor had een middenbok. daarna paar keer chopper en mijn huidige bike. (nu al 7 jaar)
bo00h wat een p0rn fietsjequote:Op woensdag 24 januari 2007 17:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ahen
en [afbeelding] en
![]()
En afwassen.![]()
jah niet normaal he, vooral 's ochtends lijken het net zombies die luiquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:33 schreef kratjuh het volgende:
[sub]Helaas zit ik ook in een koekblik dus kan ik er niet voorbij ..
Precies, rijd je 's morgens over een mooi schoon stuk asfalt ook wel A5 genoemd waar je lekker met 120 door mag knallen, gaan ze last minute spelen en voor je neus met 90 een andere auto voorbij ..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah niet normaal he, vooral 's ochtends lijken het net zombies die lui.
Ik kom altijd chagerijnig op school omdat er niet door wordt gereden![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien kan je nog ..elders carriere maken.. ja toch..
[afbeelding]
Jah heel apartquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Precies, rijd je 's morgens over een mooi schoon stuk asfalt ook wel A5 genoemd waar je lekker met 120 door mag knallen, gaan ze last minute spelen en voor je neus met 90 een andere auto voorbij ..![]()
![]()
Of een Smart met imagoproblemen die denkt dat hij niet zo lang nodig heeft om de auto 3 km verderop in te halen met 105km/u ..
Een BMW ziet er vast heel klein uit in een Smart-spiegel ..
quote:Totdat ik beroemd ben
Komt die quote uit je dagboek?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Triest
![]()
Goedemiddag motor makkers![]()
![]()
Nee ik heb een halloboekquote:
Het is idd een ongelooflijke ho!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:31 schreef kratjuh het volgende:
OK, vanaf nu heb ik écht een gruwlijke teringhekel aan Jan Smit ..
Die kenkeraap jat alle lekkere wijven ..
!quote:
He! als de slagers praten houden de worsten hun mond!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
!NoOhhh!
Ik een doegboek!
Dat is veel sjieker dan die 2![]()
EEN DOEGBOEK WORD BEROEMD!![]()
Hondquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
He! als de slagers praten houden de worsten hun mond!!!![]()
![]()
quote:
Dat kan iedereen zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef -XX- het volgende:
Filmpje van vanmiddag !
http://video.tinypic.com/player.php?v=34g0adc
Wel wat pixelig!
Chek me big ass jas!![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
He! als de slagers praten houden de worsten hun mond!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef -XX- het volgende:
Filmpje van vanmiddag !
Wel wat pixelig!
![]()
Thee of cocacolaquote:
Doet me denken aan dit filmpje.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef -XX- het volgende:
Filmpje van vanmiddag !
Wel wat pixelig!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gooi je maar los, laat je gaan!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:56 schreef -XX- het volgende:
Ik beweeg met me heupenDie zijn zo soepel dat me bovenstuk stil blijft staan!
Beide hor.quote:
Ja mennnnnn!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
De functie is vervuld, maar een open sollicitatie is natuurlijk altijd mogelijk.![]()
[..]
Gooi je maar los, laat je gaan!![]()
[..]
Beide hor.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nekspieren post.![]()
Waarom staat dit filmpje er meteen naast en waarom sta je zo raar te springen ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef -XX- het volgende:
Filmpje van vanmiddag !
Wel wat pixelig!
![]()
auw.... spiertje verrektquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nekspieren post.![]()
Dat ben ik nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waarom staat dit filmpje er meteen naast en waarom sta je zo raar te springen ?
Gaat t nogquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
Helemaal te gek he! [afbeelding]
Ik ben er blij mee!
Ja toch!
Ja!
Eten! [afbeelding]
Jaaaaaaaaaaaaaaa mennn!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
Helemaal te gek he! [afbeelding]
Ik ben er blij mee!
Ja toch!
Ja!
Eten! [afbeelding]
Doet me denken aan dit filmpjequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef -XX- het volgende:
Filmpje van vanmiddag !
Wel wat pixelig!
![]()
Niet op lage snelheden n00bquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sturen doe je meer met je lichaam dan met het stuur trouwens. Swingen met die handel.![]()
Het is net dansen. [/latinlover]
Hoi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!1!quote:
PANDA PINDAKAASquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Arachibutyrofobie; angst voor pindakaas die aan het gehemelte blijft plakken
Ik ben een natuurtalentquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
PANDA PINDAKAASJAhahaaaaaaa
![]()
JIJ doet dat vet smooth! dat was vast je eerste les niet![]()
![]()
quote:Ryphofobie
Een persoon die lijdt aan Ryphofobie (ook wel poepangst genoemd) heeft een extreme angst om te ontlasten in het openbaar. Bij deze fobie krijgt de patiënt bijna geen paniekaanvallen (of dergelijke soorten aanvallen), maar denkt wel de hele dag aan het ontlasten. Zelfs thuis kan de patiënt last ondervinden door rondlopende huisgenoten en hij zal er alles aandoen om zijn huisgenoten zo snel mogelijk buiten te krijgen om rustig te kunnen ontlasten. Wanneer de patiënt een film kijkt, een boek leest, ... denkt hij steeds hoe die mensen in die situaties (personages van van de films, boeken, ...) kunnen ontlasten en vergelijkt het met zijn eigen probleem. Ook wanneer de patiënt met vrienden of familie op reis gaat, zal hij altijd denken over hoe en waar hij kan ontlasten zonder dat iemand hem kan storen of uitlachen. Wanneer de patiënt niet de kans krijgt om te ontlasten zal hij het proberen om het op te houden oftewel zal hij manueel zijn uitwerpselen proberen te verwijderen. Als hij meerderenmalen niet kan ontlasten zal hij in een depressie geraken.
Meestal krijgt de patiënt deze fobie wanneer mensen de wc deuren opentrekken wanneer de patiënt aan het ontlasten is, of wanneer mensen grapjes maken over het ontlasten. Ook woorden zoals 'schijten, poepen, drol, keutel, ...' en dergelijke woorden zal hij als onverantwoord beschouwen.
Deze fobie is zeldzaam, maar komt veel meer voor dan men denkt.
OMGsadff! !!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Doorgaans noemen ze dat een allergie voor varkensvlees ..
In ieder geval levert het een verontrustend beeld op ..quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
OMGsadff! !!
varkensvlees
daar krijg ik geheid een paar puisten van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
In ieder geval levert het een verontrustend beeld op ..
Goed voorbeeld hoe mensen hun brein verkeerd programmeren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef hicham het volgende:
Ryphofobie
Kipfiletje mevrouw?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:01 schreef -XX- het volgende:
OMGsadff! !!
varkensvlees
daar krijg ik geheid een paar puisten van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Pig!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:06 schreef -XX- het volgende:
Mennnnnnnnnnn dit zit toch niet confortabel
[afbeelding]
Doet me denken aan de reclame over "Vast Vet" ..quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Mennnnnnnnnnn dit zit toch niet confortabel
[afbeelding]
KIPPPPPPPPPP! KIP KIP!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed voorbeeld hoe mensen hun brein verkeerd programmeren.
Het kon net zo goed een artikel over boerka's zijn.![]()
![]()
[..]
Kipfiletje mevrouw?![]()
De XJ uit de woonkamer halen en in de gang zetten, poetsen
, een was opruimen, en drie
weken kranten doorlezen op vacatures. Het zou eens tijd worden vandaag.![]()
Nodig jij Kratjuh uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef -XX- het volgende:
Kratjuh: Pak me anaal, maak me achterkantje schraal.
Wa mo je nou weer...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
En BVVT maar denken dat zijn maat M zo lekker stoer staat.![]()
Vertel, hoe was je eerste rijlesquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:24 schreef -XX- het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffff! NIET ZO!
mennnnnnnnn![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:31 schreef Rib-i het volgende:
1e motorrijles
http://www.youtube.com/watch?v=0Z8XL3Ipn0g
Tssssquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat meer eten zou je ook goed doen ..
Nee, alleen dat het voor jou een stuk makkelijker is om tussen de file door te rijden ..quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tssss![]()
Jaloers op me slanke lijntje?
![]()
Knap stukje werkquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:18 schreef bvvt het volgende:
Hey Rib.
Leuk stukje gitaar werk?
Of moeet je nog ff oefenen?
zomfgquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Knap stukje werk
Hier is BazzieK in Six Fags Flags
http://www.youtube.com/watch?v=5sgQYDJ3tQo
Huh das Bazziek togquote:
En dat wijf maar lachenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Knap stukje werk
Hier is BazzieK in Six Fags Flags
http://www.youtube.com/watch?v=5sgQYDJ3tQo
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
Vanavond de dag weer bijna helemaal goedgemaakt qua werkzaamheden.![]()
Ook de XJ even helemaal lichtjes in de WD40 gezet. En mijn bril ook. [afbeelding]
Ik dacht eerst dat het mistig in huis was. [afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
Vanavond de dag weer bijna helemaal goedgemaakt qua werkzaamheden.![]()
Ook de XJ even helemaal lichtjes in de WD40 gezet. En mijn bril ook.
Ik dacht eerst dat het mistig in huis was.![]()
![]()
Pinn lockquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
helpt dat een beetje?
Vandaag was mn hele vizier bevroren, kzag egt alleen hele vage dingen, kwilde er al vaseline ofzo op spuiten....
Tegen vliegroest.quote:
Niet ademen.quote:Vandaag was mn hele vizier bevroren, kzag egt alleen hele vage dingen, kwilde er al vaseline ofzo op spuiten....
Zomfgquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pinn lock
Werkt altijd, vaseline moet je ergens anders voor gebruiken
Oh crossbrillquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zomfg
pinn lock op een crossbril.
Maaruh vaseline helpt daar volgens mij wel voor hoor, gaat de regen er ook snel af![]()
Goed man, tv aan en geluid uit en op youtube filmpjes kijkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit al het grootste gedeelte van de dag dwangmatig Radio538 te luisteren. [afbeelding]
Hopelijk noemen ze een keer mijn naam voor de "wij betalen je rekening actie".
Dan moet ik namelijk binnen 15 minuten bellen.![]()
Ik wordt er gek van [afbeelding] net zelfs de tv aan, met 538 er overheen.![]()
![]()
Das langer dan jij heb doen voorkomen, u kent haar waarvan dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
Volgende maand is het alweer een jaar geleden dat ik haar voor het eerst ontmoet heb.
Al hadden we al cybercontact in 2005.![]()
Jij kent haar al langer. Ook een goede basis.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Waarom heeft pimber trouwens geen pics ed in de OP gezet
De OP is nu zo niet pimber![]()
Dude, zeg NEE tegen OVquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:14 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Ook lekker veel gelopen dus, is gezondDus om dat te compenseren maar een broodje doner met 2 liter knoflooksaus naar binnen gewerkt. Dit was overigens voor het schoenen kopen, meisje in de schoenenzaak keek bedenkelijk
![]()
Pwnedquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
Dat was omdat jij alleen maar zo keek -><- en er geen geluid uitkwam.
![]()
Pimber!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:21 schreef worldpimber het volgende:
Das langer dan jij heb doen voorkomen, u kent haar waarvan dan?
En ge had ook niet allez wat vrouwkes (x6) gebonkt alvorens haar te beminnen, allez.. allezz....![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, je gaat toch niet voor je lol elke dag dan wel met enige regelmaat tussen de stinkende bosnegers en de rest van de jungle dat zich de ochtendspits in het OV durft te noemen
Je blijft een sexueel gefrustreerde nep lim hequote:Op woensdag 24 januari 2007 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah slet, tuurlijk... kom ze dan ff snel halen, voor wat hoort wat![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pimber!![]()
Ik had haar gewoon in de moskee ontmoet, maar vanaf 27 december mailden we wat, om elkaar voor het eerst in februari te ontmoeten. Om precies te zijn, de avond na de ochtend dat er een ander bleef slapen. Hierna daten we pas weer in mei omdat ik bij ex' je terug was. En vanaf de tweede date was het vast.![]()
Enough info.![]()
![]()
Eigenlijk best slecht plan hequote:Op woensdag 24 januari 2007 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dude, zeg NEE tegen OV![]()
Damn, je gaat toch niet voor je lol elke dag dan wel met enige regelmaat tussen de stinkende bosnegers en de rest van de jungle dat zich de ochtendspits in het OV durft te noemen
Misschien moet je gewoon de moederhaard gaan verlaten en een echte man worden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:31 schreef BazzieK het volgende:
Eigenlijk best slecht plan heBeter regel ik snel de algemene ambtenaren voorwaarde dat ik volledig vergoed 1e klas mag reizen, nog niet alles maar al heul wat beter
Tja of natuurlijk auto met chauffer he
![]()
![]()
![]()
Leuke is dat ik er gewoon domme grappen over maak, maar dat anderen werkelijk zulke kromme kronkels erop nahouden en elk moment aangrijpen om hun tongetje los te laten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je blijft een sexueel gefrustreerde nep lim he
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef worldpimber het volgende:
Is het aardig om 50 euro te vragen voor mijn 2 oude schijven? Ze zijn op het minimum = 4 mm, maar in principe kan je ze oprijden tot 2 ofzo. Het is dat ik wave schijven had gekocht, anders bleef ik er ook nog wel een paar jaar op door stoppieën
Wilde ze eerst weggeven, maar het persoontje dat ze graag wil heeft geen grote status op MF dus er kleeft geen voordeel voor mij aan![]()
![]()
Hoeveel gigabyte.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef worldpimber het volgende:
Is het aardig om 50 euro te vragen voor mijn 2 oude schijven?
Ow.. motorschijven.quote:Ze zijn op het minimum = 4 mm, maar in principe kan je ze oprijden tot 2 ofzo. Het is dat ik wave schijven had gekocht, anders bleef ik er ook nog wel een paar jaar op door stoppieën
Wilde ze eerst weggeven, maar het persoontje dat ze graag wil heeft geen grote status op MF dus er kleeft geen voordeel voor mij aan![]()
![]()
Ik zag van de week nog tweedehands remblokken voor 40 euro. En er was serieuze intresse.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:40 schreef Rib-i het volgende:
Als er gekken zijn die dat ervoor willen geven
Ik wil een eerlijke prijs voor die schijven, ben geen afzetter a la Rietvaerder en alle andere hyporieten op MF die de schijnheil uithangen en vervolgens elke tegenslag met de motor of crash verzwijgen en in het geheim verhullen om vervolgens de motor als nieuw te verkopenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:40 schreef Rib-i het volgende:
Als er gekken zijn die dat ervoor willen geven
Ga je mijn topic nu F5enquote:
Tweedehands remblokkkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag van de week nog tweedehands remblokken voor 40 euro. En er was serieuze intresse.![]()
![]()
Klik!![]()
Fuck datquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon de moederhaard gaan verlaten en een echte man worden.![]()
Je kan zo de politiek in, alles meteen afzwakken achterafquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuke is dat ik er gewoon domme grappen over maak, maar dat anderen werkelijk zulke kromme kronkels erop nahouden en elk moment aangrijpen om hun tongetje los te laten. [afbeelding]
Beetje dit idee: Gamende wijven.....![]()
Je hebt gelijk dat de marge voor de schijven ruim genomen zijn en 50 euro is een goeie prijsquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wil een eerlijke prijs voor die schijven, ben geen afzetter a la Rietvaerder en alle andere hyporieten op MF die de schijnheil uithangen en vervolgens elke tegenslag met de motor of crash verzwijgen en in het geheim verhullen om vervolgens de motor als nieuw te verkopen![]()
Maar remschijven zijn duur en ik weet zelf ook dat je met mijn schijven nog best 2 jaar kunt rijden als je geen cijferjosti bent. Dus dan vind ik 50 euro goedkoop?![]()
![]()
Houd je muil dikkequote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je kan zo de politiek in, alles meteen afzwakken achteraf
Meen je dat nouquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:50 schreef Rib-i het volgende:
Je hebt gelijk dat de marge voor de schijven ruim genomen zijn en 50 euro is een goeie prijs
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Rib-i het volgende:
Heeft BazzieK nog een linkje die ik moet zien of ga ik naar bed
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=porno+voor+rib-i&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Rib-i het volgende:
Heeft BazzieK nog een linkje die ik moet zien of ga ik naar bed
Dat meen ik serieus, ik weet ook dat er voor 2e hands schijven meer dan 50 euro gevraagd wordtquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=porno+voor+rib-i&btnG=Google+zoeken&meta=
Don't be afraightquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alles voor de lol. Wel samen lachen dan.Anders blijven we....
[afbeelding]
![]()
Ik zat trouwens ook te luisteren, jammer dat je niet doorkwam dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit al het grootste gedeelte van de dag dwangmatig Radio538 te luisteren.
Hopelijk noemen ze een keer mijn naam voor de "wij betalen je rekening actie".
Dan moet ik namelijk binnen 15 minuten bellen.![]()
Ik wordt er gek vannet zelfs de tv aan, met 538 er overheen.
![]()
![]()
Ehh, heb alleen integraals gehadquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
BVVT weet misschien nog meer tips als doorrijder.![]()
Edit. Pinlock is natuurlijk wel voor integraalpro's.![]()
![]()
Nouja ik kijk wel ffquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehh, heb alleen integraals gehad
en darin werkt de pinlock he tbeste
Cros helm weet ik geen reet vanaf
Die heb ik al vaker gezienquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nouja ik kijk wel ff
Maar t kwam vandaag ook niet door de adem uit mn mond, het kwam door de dichte mist, die direct bevroor
http://www.mafiablog.net/mafiamedia/2007/01/roltrap.html
![]()
Slechts 65 euro.. voor die parkeerboete voor het overschrijven van de GS.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:27 schreef worldpimber het volgende:
Ik zat trouwens ook te luisteren, jammer dat je niet doorkwam dusWelke rekening had je ingediend?
En heeft die Peter Klaassen oid nog die 350 euro geclaimed voor zijn bordeelbezoek of was ie er met de staart van tussendoor![]()
Eigen schuld. En wij houden hier geen rekening met crossbril gekken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:52 schreef Snelwagen het volgende:
Nouja ik kijk wel ff
Maar t kwam vandaag ook niet door de adem uit mn mond, het kwam door de dichte mist, die direct bevroor
http://www.mafiablog.net/mafiamedia/2007/01/roltrap.html
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Slechts 65 euro.. voor die parkeerboete voor het overschrijven van de GS.![]()
Maar waarom zou ik eigenlijk niet de rekening voor de auto indienen.![]()
![]()
Kan ik gelijk die YZF750 halen.![]()
![]()
Neem aan dat ze nog wel even uitsmijten deze week. Maar goed, ik kan niet altijd luisteren.
Moet nog twee keer live solliciteren, en ook nog een keertje hardlopen en fitnessen.![]()
En die bordeelganger was een praatjesmaker die al lang naar bed was denk ik.![]()
[..]
Eigen schuld. En wij houden hier geen rekening met crossbril gekken.![]()
Precies, kijk naar je grote voorbeeld. Rib-i weet precies wat er voor nodig is om een echte man te zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:47 schreef BazzieK het volgende:
Fuck datBeetje zelf koken en wassen enzo
![]()
![]()
Niet lullen, maar pics posten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:17 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Nieuwe vista skinn is egt te mooi![]()
quote:
Crosshelm weet je tog wel hoe die eruit zietquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:54 schreef Worldbeater het volgende:
Ow, ik dacht dat het over een cross helm ging.![]()
Erg mooi ja.![]()
![]()
Doe eens meer dan die paar foto's van dat brugdagje posten... je bent een nu nog een achtergrondFokMC'erquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:57 schreef Snelwagen het volgende:
Crosshelm weet je tog wel hoe die eruit ziet![]()
http://members.home.nl/stevenvanwort/motor/supermoto/DSC03675.JPG
Volgens mij heb ik dr al wel een paar keer pics van gepostquote:Op donderdag 25 januari 2007 02:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doe eens meer dan die paar foto's van dat brugdagje posten... je bent een nu nog een achtergrondFokMC'er![]()
Of heb ik een slecht geheugen?
Wheely's lukken me niet egt, 400ccquote:Op donderdag 25 januari 2007 02:06 schreef worldpimber het volgende:
Neh, meer van belevenissen Pepijnstyl0 2.0 waarbij je logt hoe je naar het postkantoor toe rijdt ofzoen anders pimberstyl0 9.2.1.x versie 2 popping pow pow powerwh00lies on ya six.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:10 schreef worldpimber het volgende:
Het is toch een EIINZNZZZzweidrei cilinder?
Ah well, ik kan nix lezen, me lenzen heb ik al uitgedaan, ga maar nokkie
zomgquote:Op donderdag 25 januari 2007 02:10 schreef worldpimber het volgende:
Het is toch een EIINZNZZZzweidrei cilinder?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah slet, tuurlijk... kom ze dan ff snel halen, voor wat hoort wat![]()
![]()
Crosshelmen vind ik veel toffer er uit zien dan intergrale!quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Crosshelm weet je tog wel hoe die eruit ziet![]()
http://members.home.nl/stevenvanwort/motor/supermoto/DSC03675.JPG
Verslapenquote:
NooOOOoOOOHH!!!!1!!!1quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
VerslapenDus ga niet binne hoppelen in eerste 2 uur, dan verstoor ik de les
![]()
![]()
De eerste X in me leven dat het me overkomt!quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NooOOOoOOOHH!!!!1!!!1
Hatseflatsssss
MaSTeRDaMquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Where doohooo you live then mennn!1!!!!1
Neejoh, dat is nieuwquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
ja mennnn al vet lang jaaaa nu kan je me vet mailen! [afbeelding]
Zit er al een weekje ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neejoh, dat is nieuw
[afbeelding]
Het bestond al, dat weet ik maar niet op deze plek toch
Zit er idd al een ruime week of zo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neejoh, dat is nieuw
[afbeelding]
WIL je wel slagen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:53 schreef hicham het volgende:
Hmmmzzz.. kdenk dat ik dat tentamen van vanmiddag maar niet ga doen. Boek van 400 pagina's, beetje laat om daar nu aan te beginnen
Ik wil het liefst eind juni afstuderen, maar dammmnn... leren is echt niks meer voor mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
WIL je wel slagen?
Lijkt er op dat je een eeuwige student wilt blijven......
![]()
Dat staat ook naast de afslag Slotermeer. Ik dacht een persoonlijk grapje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:34 schreef hicham het volgende:
MaSTeRDaM[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
250 cc 2 takt, zo fel als de neten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:20 schreef hicham het volgende:
MogguhKwalitatief hoogwaardige posts
Maar ik heb het gevoel dat bvvt soms bewust posts ontwijkt
En ik dacht dat je met een 250'er al bolliewhollies kon trekken op een 1-cilinder
Fok! is vernieuwd had ik al gemerkt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:38 schreef Rib-i het volgende:
Neejoh, dat is nieuw
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:53 schreef hicham het volgende:
Hmmmzzz.. kdenk dat ik dat tentamen van vanmiddag maar niet ga doen. Boek van 400 pagina's, beetje laat om daar nu aan te beginnen
Was ooit een project waar de naam vandaan komt. Daarna deed Amersfoort ons na en werd Masterfoortquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat staat ook naast de afslag Slotermeer. Ik dacht een persoonlijk grapje.![]()
Hahaha, gelijk aan een 40-urige werkweekbaan beginnen... kom zeg... ik heb wel betere dingen te doen dan gelijk mijn leven te verknallen na de studiequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zonde man, anders had je in juli een vetbetaalde baan incl. leaseauto
/kratjuh
Zeer vrouwelijke Leaseautoquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zonde man, anders had je in juli een vetbetaalde baan incl. leaseauto
/kratjuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |