volgens mij niet, maar ik loop nog niet zo lang mee hierquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Is deze al geweest anders?
quote:[b]Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef EnGCatjuh het volgende: -knip-
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Basturk werd door Edmilson bestempeld tot man of de match
Happens to the bestquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:49 schreef waterreus23 het volgende:
Laten we dan toch maar deze foto doen, vanavond om 18:00 de uitslag.
Sorry dat ik trouwens er laat reageer, had een verjaardag
quote:gebruikersnaam
Paal!!!!
quote:Mr._T-Rex
Fikse ruzie in Braziliaanse elftal, maar Basturk springt er met gevaar voor eigen leven tussen
quote:vrolijke-frits
Edmilson:"Wat nou lachen om de impotentie van Pelé!!"
-2ptquote:AirRaid
Basturk "Joling" trekt inmiddels volle zalen in Turkije.
Was nog net op tijd om tenminste 1 puntje mee te pikken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef toma het volgende:
sjezus wat een vroege uitslag
heb nog niet eens een onderschrift geplaatst
ja net als ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vond behalve de #1 geeneen podiumplek grappig. Maar zal wel ander gevoel voor humor hebben.
die derde plekquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vond behalve de #1 geeneen podiumplek grappig. Maar zal wel ander gevoel voor humor hebben.
Dank je wel!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Had ik ook, wel leuk hoe het gevoel voor humor zo kan verschillen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gvd, die had ik net ook verzonnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
ruud: "ik kruip er bij van basten al niet in, en bij jou dus zeker niet"
Bratt Friedelquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef toma het volgende:
wie is die keeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |