abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2007 @ 18:46:48 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48355065
Ik vind Jan een topper (op z'n muziek na dan), maar ik vind Yolanthe te exotisch voor hem. Ik weet niet, het klopt gewoon niet.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 april 2007 @ 19:00:26 #202
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48355536
Ik vind Jan ook niet lelijk hoor. Maar ik denk niet dat een vrouw als Yolanthe valt op zijn uiterlijk, want knap vind ik hem gewoon niet.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_48358405
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef BettyR het volgende:
Ik vind Jan ook niet lelijk hoor. Maar ik denk niet dat een vrouw als Yolanthe valt op zijn uiterlijk, want knap vind ik hem gewoon niet.
Lekker boeiend waarom ze op hem valt; Hij neukt haar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48372559
Het ziet er beter uit als met Ellemieke.

pi_48372633
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef BettyR het volgende:
zij blijkbaar wel, hè, of lopen jouw vriendinnen altijd weg met de kerels waar jij op valt en vice versa?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48373114
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef milagro het volgende:

[..]

zij blijkbaar wel, hè, of lopen jouw vriendinnen altijd weg met de kerels waar jij op valt en vice versa?
hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..
Haleloeja
  maandag 16 april 2007 @ 10:36:19 #207
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_48374000
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef Gelderland het volgende:

[..]

hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..
Wat maakt 't nou uit wáár ze op valt bij hem.. Kennelijk valt ze op iets van hem.. Onzinnige discussie.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_48384318
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jan een topper
hahahahaha sorry....
ik vind yolanthe trouwens ook helemaal niet zo knap eigenlijk, rare haargrens en lelijke bek.
maar volgens mij is dit geen lang leven beschoren, yolanthe gebruikt jan
pi_48384443
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

hahahahaha sorry....
ik vind yolanthe trouwens ook helemaal niet zo knap eigenlijk, rare haargrens en lelijke bek.
Sorry maar ze mag mij ook wel gebruiken. Don't care.
JOHNNY HEITINGA
pi_48384586
quote:

[..]

hahahahaha sorry....
Afgunst.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 16 april 2007 @ 16:24:56 #211
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48384648
Altijd leuk, vrouwen die Yolanthe 'eigenlijk helemaal niet zo knap vinden' . Jaloerse biggen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 16 april 2007 @ 16:28:07 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48384722
quote:

[..]

hahahahaha sorry....
Tja, Jan is gewoon een leuke vent. Niet als in: lekker ding, leuke muziek, maar als in: gezellige gozer. Hij wist prima z'n mondje te roeren bij Paul de Leeuw laatst en dat kan ik wel waarderen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48384823
Die afgunst hier

Jan
pi_48385113
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Afgunst.
scherp!!!
eigenlijk ben ik heeeel erg verliefd op jan smit en dan pikt yolanthe hem in

kijk helga van leur dat is wel een knappe vrouw en intelligent bovendien
pi_48385158
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:24 schreef BVO het volgende:
Altijd leuk, vrouwen die Yolanthe 'eigenlijk helemaal niet zo knap vinden' . Jaloerse biggen .
niet iedereen heeft dezelfde smaak stinkerd
pi_48385166
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:41 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

scherp!!!

Eigenlijk ben je gewoon een erg matige kloon.
  maandag 16 april 2007 @ 16:43:53 #217
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48385213
Ben ik gek als ik zeg dat ze lomp is op een bepaalde manier?

En niet zo knap als men hier denkt
pi_48385243
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:43 schreef PLAE@ het volgende:

Ben ik gek als ik zeg dat ze lomp is op een bepaalde manier?

En niet zo knap als men hier denkt
precies, kinderachtige lui hier
  maandag 16 april 2007 @ 17:10:24 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48385947
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:41 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

scherp!!!

Oke, maar daar noem je ook iemand, als ik kon kiezen tussen Yolanthe en Helga zou ik natuurlijk ook voor Helga gaan. Zowel mét als zonder bril!
pi_48389348
Grappig dat niemand ziet hoe het echt zit in dit geval. En het ligt er zoooo dik bovenop. Jan Smit heeft al een hele tijd geen vriendin. Hij is onderhand 21 of zo? Dus het wordt wel tijd. Als rechtgeaarde jongen en in een Volendam vol met (inteelt) meiden is het dan niet echt moeilijk om je slag te slaan. Maar nee, Jan houd daar blijkbaar niet zo van. Dan ineens komt die Ellemieke op de proppen. Dat is wel een mooi plaatje en goed voor de publiciteit. Maar ja, op de lange termijn kan dat niet doorgaan natuurlijk want uiteindelijk wordt t in t echie toch niks. Dan maar ff niks en een volgende kandidaat. Jolanthe-ordi-Kabau-van-Kasbergen. Mooie naam, maar nog nooit zo'n ordinair type gezien. Het zijn natuurlijk mensen die voor geen meter bij elkaar passen. Dat ziet iedereen direct en reageert ook zo verbaasd. Dus, gewoon de volgende media stunt om Jan toch maar als vrouwgerichte jongen in de markt te houden.... het gaat tenslotte om zn carriere op dit moment. Het is nu de tijd van incasseren.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 16 april 2007 @ 21:37:41 #221
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48395679
Ik vind ze juist wel bij elkaar passen. Vind ze allebei wel iets kamperigs hebben. Op een niet negatieve manier dan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 april 2007 @ 14:21:12 #222
163650 Greys
pi_48417853
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:15 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Gezien de foto's en het interview hierboven hebben ze daar niet echt problemen mee
Denk je niet dat dat is omdat ze het best leuk vinden om het bekend te maken en om van het gezeik af te zijn? Ze weten nu zeker dat ze verliefd zijn en willen het nu wel van de daken schreeuwen. Dan snap ik best dat ze een keer een interview met foto's geven Maar dan toch willen ze heus nog wel wat privacy om lekker saampjes te zijn af en toe, kan ik me zo voorstellen

En ik lach me kapot hier om die krengerige types die roepen dat Yolanthe een lelijke bek heeft en een rare haargrens, dat soort dingen Kom op zeg, je mocht willen dat je er zo uit zag
Ik zou in elk geval tekenen voor die 'rare haargrens' van haar, als ik er die prachtige kop haar bij kreeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:13:18 #223
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_48428172
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef Greys het volgende:

En ik lach me kapot hier om die krengerige types die roepen dat Yolanthe een lelijke bek heeft en een rare haargrens, dat soort dingen Kom op zeg, je mocht willen dat je er zo uit zag
Ik zou in elk geval tekenen voor die 'rare haargrens' van haar, als ik er die prachtige kop haar bij kreeg!
Inderdaad, en de jongens hier vinden Jan Smit natuurlijk unaniem een lelijkerd
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:16:16 #224
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48428275
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Inderdaad, en de jongens hier vinden Jan Smit natuurlijk unaniem een lelijkerd
Dat dekt de lading voor nog geen 10 %
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48429660
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk je niet dat dat is omdat ze het best leuk vinden om het bekend te maken en om van het gezeik af te zijn? Ze weten nu zeker dat ze verliefd zijn en willen het nu wel van de daken schreeuwen. Dan snap ik best dat ze een keer een interview met foto's geven Maar dan toch willen ze heus nog wel wat privacy om lekker saampjes te zijn af en toe, kan ik me zo voorstellen

Prachtige kop? Tja, als je van een konijnenbekkie houd wel ja
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')