Lekker boeiend waarom ze op hem valt; Hij neukt haar.quote:Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef BettyR het volgende:
Ik vind Jan ook niet lelijk hoor. Maar ik denk niet dat een vrouw als Yolanthe valt op zijn uiterlijk, want knap vind ik hem gewoon niet.
zij blijkbaar wel, hè, of lopen jouw vriendinnen altijd weg met de kerels waar jij op valt en vice versa?quote:Op zondag 15 april 2007 19:00 schreef BettyR het volgende:
Ik vind Jan ook niet lelijk hoor. Maar ik denk niet dat een vrouw als Yolanthe valt op zijn uiterlijk, want knap vind ik hem gewoon niet.
hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..quote:Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef milagro het volgende:
[..]
zij blijkbaar wel, hè, of lopen jouw vriendinnen altijd weg met de kerels waar jij op valt en vice versa?
Wat maakt 't nou uit wáár ze op valt bij hem.. Kennelijk valt ze op iets van hem..quote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hoe weet je dat? ze kan toch ook vallen op aandacht vd media, zijn geld (lees: nieuwe huisje/villa), of zijn succes…. Dan valt het 'uiterlijk' grotendeels weg hoor..
hahahahahaquote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jan een topper
Sorry maar ze mag mij ook wel gebruiken. Don't care.quote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hahahahahasorry....
![]()
ik vind yolanthe trouwens ook helemaal niet zo knap eigenlijk, rare haargrens en lelijke bek.
maar volgens mij is dit geen lang leven beschoren, yolanthe gebruikt jan![]()
Afgunst.quote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hahahahahasorry....
![]()
ik vind yolanthe trouwens ook helemaal niet zo knap eigenlijk, rare haargrens en lelijke bek.
Tja, Jan is gewoon een leuke vent. Niet als in: lekker ding, leuke muziek, maar als in: gezellige gozer. Hij wist prima z'n mondje te roeren bij Paul de Leeuw laatst en dat kan ik wel waarderenquote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hahahahahasorry....
![]()
quote:
niet iedereen heeft dezelfde smaak stinkerdquote:Op maandag 16 april 2007 16:24 schreef BVO het volgende:
Altijd leuk, vrouwen die Yolanthe 'eigenlijk helemaal niet zo knap vinden'. Jaloerse biggen
.
Eigenlijk ben je gewoon een erg matige kloon.quote:Op maandag 16 april 2007 16:41 schreef roze-meisje het volgende:
[..]scherp!!!
eigenlijk ben ik heeeel erg verliefd op jan smit en dan pikt yolanthe hem in![]()
![]()
![]()
kijk helga van leur dat is wel een knappe vrouw en intelligent bovendien![]()
precies, kinderachtige lui hierquote:Op maandag 16 april 2007 16:43 schreef PLAE@ het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat ze lomp is op een bepaalde manier?
En niet zo knap als men hier denkt
Oke, maar daar noem je ook iemand, als ik kon kiezen tussen Yolanthe en Helga zou ik natuurlijk ook voor Helga gaan. Zowel mét als zonder bril!quote:Op maandag 16 april 2007 16:41 schreef roze-meisje het volgende:
[..]scherp!!!
eigenlijk ben ik heeeel erg verliefd op jan smit en dan pikt yolanthe hem in![]()
![]()
![]()
kijk helga van leur dat is wel een knappe vrouw en intelligent bovendien![]()
Denk je niet dat dat is omdat ze het best leuk vinden om het bekend te maken en om van het gezeik af te zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 12:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Gezien de foto's en het interview hierboven hebben ze daar niet echt problemen mee
Inderdaad, en de jongens hier vinden Jan Smit natuurlijk unaniem een lelijkerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
En ik lach me kapot hier om die krengerige types die roepen dat Yolanthe een lelijke bek heeft en een rare haargrens, dat soort dingenKom op zeg, je mocht willen dat je er zo uit zag
Ik zou in elk geval tekenen voor die 'rare haargrens' van haar, als ik er die prachtige kop haar bij kreeg!
Dat dekt de lading voor nog geen 10 %quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Inderdaad, en de jongens hier vinden Jan Smit natuurlijk unaniem een lelijkerd![]()
Prachtige kop? Tja, als je van een konijnenbekkie houd wel jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat is omdat ze het best leuk vinden om het bekend te maken en om van het gezeik af te zijn?Ze weten nu zeker dat ze verliefd zijn en willen het nu wel van de daken schreeuwen. Dan snap ik best dat ze een keer een interview met foto's geven
Maar dan toch willen ze heus nog wel wat privacy om lekker saampjes te zijn af en toe, kan ik me zo voorstellen
En ik lach me kapot hier om die krengerige types die roepen dat Yolanthe een lelijke bek heeft en een rare haargrens, dat soort dingenKom op zeg, je mocht willen dat je er zo uit zag
Ik zou in elk geval tekenen voor die 'rare haargrens' van haar, als ik er die prachtige kop haar bij kreeg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |