jij hebt toch ook je motorrijbewijs niet? dit is voor motor dus, niet voor autoquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik heb dat soort dingen echt nooit gehad
. Wat houdt de bok precies in dan?
Oh.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jij hebt toch ook je motorrijbewijs niet? dit is voor motor dus, niet voor auto
Ik bedoelde meer: sturen, gas geven, remmen, schakelen enzovoortsquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]Ehmz, Snelle slalon, kleine slalon, snelle stop, nog iets met pionnen, schakelen
, bok, lopen met motor etc
![]()
rotonde enzo.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: sturen, gas geven, remmen, schakelen enzovoorts![]()
jij hebt dus ook niet door dat dit geen auto-rijles was maar motorrijles?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: sturen, gas geven, remmen, schakelen enzovoorts![]()
owquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jij hebt dus ook niet door dat dit geen auto-rijles was maar motorrijles?
Ik had het ook niet doorquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jij hebt dus ook niet door dat dit geen auto-rijles was maar motorrijles?
lijkt me toch vrij duidelijk dan zo toch?quote:Ehmz, Snelle slalon, kleine slalon, snelle stop, nog iets met pionnen, schakelen , bok, lopen met motor etc
Ik snapte bok ook al niet, dus niets verbaasde mij nogquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lijkt me toch vrij duidelijk dan zo toch?
nogmaals good luckquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:43 schreef Sjengdanny het volgende:
* Sjengdanny gaat nog een half uurtje muziek luisteren en dan naar bed.
Jullie zien me morgen wel verschijnen met eenof een
![]()
succes morgen, en verblijd ons !quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:43 schreef Sjengdanny het volgende:
![]()
Succesquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:43 schreef Sjengdanny het volgende:
![]()
Bedankt allemaalquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:59 schreef Me_Wesley het volgende:
FELICITEEERD!![]()
Hoe ging de les vooraf en de rit?
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:04 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Bedankt allemaal, de rit ervoor ging uitstekend! In het examen zelf reedt ik goed, maar op sommige punten reed ik 40 waar je 30 mag
en ik had een voetganger over het hoofd gezien bij een zebrapad, die stond daar met 2 hondjes, maar ze liep gelukkig niet over
![]()
Maar dit voelt echt goed hoor, geen rijles meer![]()
![]()
Ja, als die voetganger over had gelopen had ik een groot probleem gehadquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
gefeliciteerd!gelijk naar het gemeentehuis
wat kleine dingetjes dus, die voetganger had je eventueel op genaaid kunnen worden
maar mooi dat je geslaagd bent
Ahh, oké. Kijk ik zo ff op de site van gemeente Maastricht tot hoelaat het loket open is!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:50 schreef sandertjuh het volgende:
je kan ook aan het einde van de middag gaan, dan is het meestal al wel verwerkten dan gewoon gelijk dinsdag bellen of ie al klaar ligt
![]()
jij heb ook precies het weekend ertussen, net zoals ik had
ik heb um nu precies een week en ik ga dat ding noooit kwijt rijke:D
dat heb ik ook nog hoor, ben ik net te vroeg met gas geven, terwijl de koppeling nog niet bij het aangrijpingspunt is en dan klink je net zo opa'tje, veel gas geven maar niet vooruit komen :pquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:59 schreef pkeijsers het volgende:
pfff.. toch ff wennen zo'n benzine auto..heb de auto hier voor het stoplicht gewoon 3 keer achter elkaar af laten slaan om daarna als volleerd sjonnie met veel te veel toeren weg te rijden...
![]()
wel relaxt zo zonder instructeur, zat op een weggetje achteraf ineens op de 100 terwijl je daar 80 mag![]()
Mijn Punto staat nu ook bij de garagequote:Op donderdag 25 januari 2007 16:32 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Morgen met de Fiat Punto even een bezoekje brengen aan Lauwersoog, ff de auto verkennen. Benzine is erg wennen.
Hij is nu bij de garage, einddemper naar de klote.![]()
![]()
En nee, ik heb hem niet gemold.![]()
Edit: Gefeliciteerd, Sjengdanny!![]()
![]()
Redelijk redelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:55 schreef sandertjuh het volgende:
Hoe beviel de eerste les bij jullie Renesite en Turbo_Diesel?
in zijn 2 beter als in zijn 1???quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Redelijk redelijk.
Optrekken in de 2e gaat beter dan de eersteEn dat sturen? Valt wel mee
Relekst wel
huh? vaagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Redelijk redelijk.
Optrekken in de 2e gaat beter dan de eerste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |