Wel duur, maar volgens mij wel een grote kans tot slagen. Ik heb normale lessen genomen en ik ben nu al bijna 3000 euro kwijt en dat wordt dus nog een paar honderd meer. Gelukkig belde daarnet mn instructeur dat ik 22 februari voor poging 3 op mag.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:05 schreef Zosk het volgende:
voor de snelcursus moest ¤1940,- afgerekend worden, zit wel alles bij, TTT en examen. Maar nog best duur volgensmij![]()
Moest ook 1 week wachten, de langste week ooitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef Nee het volgende:
Ik heb vandaag mijn rijbewijs aangevraagd, volgende week dinsdag kan ik het pas ophalen.
En jij moet zeker alles zelf betalen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:57 schreef Xbox_360 het volgende:
Jou pappie en mammie betalen zeker alles![]()
Achja, vrijdag moet ik op dus we zullen zien, het is het geld waard hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:41 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Wel duur, maar volgens mij wel een grote kans tot slagen. Ik heb normale lessen genomen en ik ben nu al bijna 3000 euro kwijt en dat wordt dus nog een paar honderd meer. Gelukkig belde daarnet mn instructeur dat ik 22 februari voor poging 3 op mag.
Inderdaad ja. En nee, dat is voor mij niet zo vanzelfsprekend als voor de verwende rotkindjes om me heenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:57 schreef Xbox_360 het volgende:
Jou pappie en mammie betalen zeker alles![]()
Nog maar 1 dagje te gaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:01 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Moest ook 1 week wachten, de langste week ooit![]()
Maar ik kan hem gelukkig donderdag ophalen![]()
hou die mening voor jezelf, pauper.quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En nee, dat is voor mij niet zo vanzelfsprekend als voor de verwende rotkindjes om me heen![]()
(die trouwens al op hun 18e hun rijbewijs hebben gehaald, hem vervolgens in een kast hebben gegooid en nu alweer niet meer kunnen rijden...)
Er zijn ook genoeg mensen die het zelf bij elkaar verdienen, en die noemen jou waarschijnlijk verwend.quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En nee, dat is voor mij niet zo vanzelfsprekend als voor de verwende rotkindjes om me heen![]()
(die trouwens al op hun 18e hun rijbewijs hebben gehaald, hem vervolgens in een kast hebben gegooid en nu alweer niet meer kunnen rijden...)
Ik heb hem ook gehad, en ik mag gelukkig ook vrolijk in mams auto rondrijde, je kan hem wel halen en dan daarna een jaar niet rijden maar ik denk dat je dan opnieuw kan beginnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:38 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die het zelf bij elkaar verdienen, en die noemen jou waarschijnlijk verwend.![]()
Dat snap ik. Vergeleken met die mensen ben ik ook verwend. Maar vergeleken met de mensen in mijn omgeving (die dus zo ongeveer worden gedwongen hun rijbewijs te halen op kosten van hun ouders, en er vervolgens niets mee doen) ben ik weer niet verwend. Ik krijg nu mijn rijbewijs, terwijl dat eerst helemaal niet het plan was. Maar omdat ik binnenkort afstudeer (en mijn broer ook..) zagen mijn ouders aankomen dat we dan toch wel een rijbewijs nodig zouden hebben, en ze weten dat we dat zelf nooit kunnen betalen. Dus toen op een mooie verjaardag...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:38 schreef -Beer- het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die het zelf bij elkaar verdienen, en die noemen jou waarschijnlijk verwend.![]()
Yey!quote:
Ja, dat is idd niet iets waar je je druk over hoeft te maken. Ik reed mijn les voor het examen nog een eenrichtingsstraat in (van de verkeerde kant dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag 31e rijles gehad. Rijd in een VW Touran rond in Amsterdam, wel okay. Het enige is dat het nog ontbreekt aan verkeersinzicht, maar dat komt vanzelf wel.Oh, en ik mis zo af en toe complete borden. Dat is wel een beetje minder, maar daar wordt aan gewerkt.
Vandaag ben ik zelfs nog door rood gereden, maar dat was een onverwacht tijdelijk stoplicht vanwege wegwerkzaamheden ofzo, dus dat telt niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, dat is idd niet iets waar je je druk over hoeft te maken. Ik reed mijn les voor het examen nog een eenrichtingsstraat in (van de verkeerde kant dus).
Maar Amsterdam, druk rijden dan!
Overigens is het bij mij bizar: mijn ma heeft me m'n rijbewijs gegeven, maar nu ik het heb mag ik niet in haar auto rijden. Alleen een enkele keer als zij erbij zit en tijd heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:37 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat snap ik. Vergeleken met die mensen ben ik ook verwend. Maar vergeleken met de mensen in mijn omgeving (die dus zo ongeveer worden gedwongen hun rijbewijs te halen op kosten van hun ouders, en er vervolgens niets mee doen) ben ik weer niet verwend. Ik krijg nu mijn rijbewijs, terwijl dat eerst helemaal niet het plan was. Maar omdat ik binnenkort afstudeer (en mijn broer ook..) zagen mijn ouders aankomen dat we dan toch wel een rijbewijs nodig zouden hebben, en ze weten dat we dat zelf nooit kunnen betalen. Dus toen op een mooie verjaardag...![]()
Ik ben in elk geval erg blij dat mijn ouders het voor mij willen betalen. En ik ben ook blij voor andere mensen die hun rijbewijs krijgen van hun ouders, en dat waarderen. Maar de mensen die alles maar zomaar krijgen terwijl ze er niet eens behoefte aan hebben...daar ben ik dan iets minder blij voor. Ofzo.
Maar dat is dus mijn kutpaupermening![]()
Ik verdien trouwens wel zelf mijn eigen huur bij elkaar![]()
Ik mag ook geen auto van mijn ouders lenen, als ik mijn rijbewijs heb. Maar dat is toch gewoon de keus van je ouders.. Hun auto, hun beslissing. Al vind ik het natuurlijk wel jammer, ik zou graag eens al mn vriendinnen gaan rondrijden in mijn moeders blitse daihatsuquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:51 schreef -Beer- het volgende:
Overigens is het bij mij bizar: mijn ma heeft me m'n rijbewijs gegeven, maar nu ik het heb mag ik niet in haar auto rijden. Alleen een enkele keer als zij erbij zit en tijd heeft.![]()
![]()
Alleen nog een beetje afwerken dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:36 schreef matthendriks het volgende:
Om 8.00 uur vanochtend TTT gedaan: ging erg goed!
Ik heb mijn vrijstellingen gehaald (fileparkeren en straatje keren).
Puntjes van kritiek waren iets meer in de binnenspiegel kijken, ik mag iets grover omgaan met fietsers, en 1x richting aangeven vergeten toen we voor een stoplicht stonden. Daarentegen beheers ik de auto technisch zo goed als iemand die al jaren rijdt (rollend vermogen gebruiken, juiste versnellingen, omvang van de auto zelf).
Examinator was overigens hele aardig gozer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |