abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45829641
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:05 schreef Zosk het volgende:
voor de snelcursus moest ¤1940,- afgerekend worden, zit wel alles bij, TTT en examen. Maar nog best duur volgensmij
Wel duur, maar volgens mij wel een grote kans tot slagen. Ik heb normale lessen genomen en ik ben nu al bijna 3000 euro kwijt en dat wordt dus nog een paar honderd meer. Gelukkig belde daarnet mn instructeur dat ik 22 februari voor poging 3 op mag.
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:01:02 #227
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_45834703
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef Nee het volgende:
Ik heb vandaag mijn rijbewijs aangevraagd, volgende week dinsdag kan ik het pas ophalen.
Moest ook 1 week wachten, de langste week ooit

Maar ik kan hem gelukkig donderdag ophalen
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_45840542
Pino_666 Balen!
Volgende keer wel wachten, en dan haal je m wel

Ik heb vandaag mijn 25e rijles gehad
Ging eigenlijk wel goed, het enige dat ik nog moet verbeteren is rijden op de snelweg, eerder zien wanneer ik naar rechts moet als er wegen worden samengevoegd enzo. Invoegen gaat wonder boven wonder steeds beter, ik merk niet eens meer dat ik het doe

Ik ging maar eens overleggen met mijn ouders, en ze hadden er niet meer over te zeggen dan 'nou, besparen op les is natuurlijk nooit een goed plan! Zorg nou maar gewoon dat je goed leert rijden'. Verdere discussie niet mogelijk. Lessen dus, en geen rekening houden met de kosten
Damn, wat heb ik geluk met mijn ouders
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_45841814
Jou pappie en mammie betalen zeker alles
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 23:37:46 #230
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_45843128
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:57 schreef Xbox_360 het volgende:
En jij moet zeker alles zelf betalen? .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_45843913
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:41 schreef Pino_666 het volgende:

[..]

Wel duur, maar volgens mij wel een grote kans tot slagen. Ik heb normale lessen genomen en ik ben nu al bijna 3000 euro kwijt en dat wordt dus nog een paar honderd meer. Gelukkig belde daarnet mn instructeur dat ik 22 februari voor poging 3 op mag.
Achja, vrijdag moet ik op dus we zullen zien, het is het geld waard he
Welkom op FOK!
pi_45847434
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:57 schreef Xbox_360 het volgende:
Inderdaad ja. En nee, dat is voor mij niet zo vanzelfsprekend als voor de verwende rotkindjes om me heen
(die trouwens al op hun 18e hun rijbewijs hebben gehaald, hem vervolgens in een kast hebben gegooid en nu alweer niet meer kunnen rijden... )
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_45847798
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:01 schreef Sjengdanny het volgende:

[..]

Moest ook 1 week wachten, de langste week ooit

Maar ik kan hem gelukkig donderdag ophalen
Nog maar 1 dagje te gaan
pi_45851341
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 08:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Inderdaad ja. En nee, dat is voor mij niet zo vanzelfsprekend als voor de verwende rotkindjes om me heen
(die trouwens al op hun 18e hun rijbewijs hebben gehaald, hem vervolgens in een kast hebben gegooid en nu alweer niet meer kunnen rijden... )
hou die mening voor jezelf, pauper.
Welkom op FOK!
pi_45854555
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 08:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg mensen die het zelf bij elkaar verdienen, en die noemen jou waarschijnlijk verwend.
pi_45855731
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:38 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg mensen die het zelf bij elkaar verdienen, en die noemen jou waarschijnlijk verwend.
Ik heb hem ook gehad, en ik mag gelukkig ook vrolijk in mams auto rondrijde, je kan hem wel halen en dan daarna een jaar niet rijden maar ik denk dat je dan opnieuw kan beginnen.

het is maar net wat je ouders doen, of ze betalen het voor je zoals bij mij of ze betalen het niet.. maar dan had ik nog heel lang kunnen sparen
pi_45857613
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:38 schreef -Beer- het volgende:
Dat snap ik. Vergeleken met die mensen ben ik ook verwend. Maar vergeleken met de mensen in mijn omgeving (die dus zo ongeveer worden gedwongen hun rijbewijs te halen op kosten van hun ouders, en er vervolgens niets mee doen) ben ik weer niet verwend. Ik krijg nu mijn rijbewijs, terwijl dat eerst helemaal niet het plan was. Maar omdat ik binnenkort afstudeer (en mijn broer ook..) zagen mijn ouders aankomen dat we dan toch wel een rijbewijs nodig zouden hebben, en ze weten dat we dat zelf nooit kunnen betalen. Dus toen op een mooie verjaardag...

Ik ben in elk geval erg blij dat mijn ouders het voor mij willen betalen. En ik ben ook blij voor andere mensen die hun rijbewijs krijgen van hun ouders, en dat waarderen. Maar de mensen die alles maar zomaar krijgen terwijl ze er niet eens behoefte aan hebben...daar ben ik dan iets minder blij voor. Ofzo.
Maar dat is dus mijn kutpaupermening

Ik verdien trouwens wel zelf mijn eigen huur bij elkaar
pi_45858368
Ik zal eerlijk toegeven dat mijn rijbewijs ook wordt betaald door mijn vader, alleen heb ik hier niet om gevraagd maar hij kan mij gebruiken voor de zaak zodat ik af en toe op en neer kan rijden etc. Maar ik vind mezelf dan wel verwend ja, en respect voor de mensen die er zelf voor werken of voor hebben gewerkt
Welkom op FOK!
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:12:04 #239
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_45858844
Dank u Zosk AHahAH
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:14:36 #240
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_45858952
Ik betaal gewoon alles zelf. Verdien daarentegen wel wat meer dan de meeste 'studenten'... Wilde mijn ouders er niet mee opschepen. Het is tenslotte wel MIJN rijbewijs.
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_45859262
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:12 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Dank u Zosk AHahAH
Welkom op FOK!
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:30:23 #242
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_45859555
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 08:48 schreef FoxHunter. het volgende:

[..]

Nog maar 1 dagje te gaan
Yey!

/edit/ Ik rijd morgen meteen vanaf gemeentehuis door naar Ikea in Heerlen, ff snelweg pakken

[ Bericht 18% gewijzigd door Sjengdanny op 31-01-2007 20:35:14 ]
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_45868486
Inmiddels eerste en tweede rijles gehad, het viel me reuze mee. Ik vond het leuk!
pi_45869089
Vandaag 31e rijles gehad. Rijd in een VW Touran rond in Amsterdam, wel okay. Het enige is dat het nog een beetje ontbreekt aan verkeersinzicht, maar dat komt vanzelf wel. Oh, en ik mis zo af en toe complete borden. Dat is wel wat minder, maar daar wordt aan gewerkt.

Wat betreft de pappie-mammie discussie.. Ik ben 18, maar moet het zelf betalen. Na m'n examens heb ik 10 weken full-time bij de AH gewerkt om m'n rijbewijs te kunnen betalen. Het enige nadeel is dat het wel berekend is op in 1x slagen, daarna is het budget op.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pizza_Shooter op 31-01-2007 23:44:41 ]
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_45869294
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag 31e rijles gehad. Rijd in een VW Touran rond in Amsterdam, wel okay. Het enige is dat het nog ontbreekt aan verkeersinzicht, maar dat komt vanzelf wel. Oh, en ik mis zo af en toe complete borden. Dat is wel een beetje minder, maar daar wordt aan gewerkt.
Ja, dat is idd niet iets waar je je druk over hoeft te maken. Ik reed mijn les voor het examen nog een eenrichtingsstraat in (van de verkeerde kant dus ).
Maar Amsterdam, druk rijden dan!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_45869370
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:42 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja, dat is idd niet iets waar je je druk over hoeft te maken. Ik reed mijn les voor het examen nog een eenrichtingsstraat in (van de verkeerde kant dus ).
Maar Amsterdam, druk rijden dan!
Vandaag ben ik zelfs nog door rood gereden, maar dat was een onverwacht tijdelijk stoplicht vanwege wegwerkzaamheden ofzo, dus dat telt niet.

Vervelender is dat ik vorige week op exact dezelfde plaats dat stoplicht ook al over het hoofd zag.

Amsterdam is wel ruig ja, vooral de grachten wil je met de auto eigenlijk niet komen. Gelukkig rijdt m'n instructeur moeilijkere routes dan op het examen. Sowieso wil ik het wel meteen goed leren eigenlijk.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_45872690
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:37 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat snap ik. Vergeleken met die mensen ben ik ook verwend. Maar vergeleken met de mensen in mijn omgeving (die dus zo ongeveer worden gedwongen hun rijbewijs te halen op kosten van hun ouders, en er vervolgens niets mee doen) ben ik weer niet verwend. Ik krijg nu mijn rijbewijs, terwijl dat eerst helemaal niet het plan was. Maar omdat ik binnenkort afstudeer (en mijn broer ook..) zagen mijn ouders aankomen dat we dan toch wel een rijbewijs nodig zouden hebben, en ze weten dat we dat zelf nooit kunnen betalen. Dus toen op een mooie verjaardag...

Ik ben in elk geval erg blij dat mijn ouders het voor mij willen betalen. En ik ben ook blij voor andere mensen die hun rijbewijs krijgen van hun ouders, en dat waarderen. Maar de mensen die alles maar zomaar krijgen terwijl ze er niet eens behoefte aan hebben...daar ben ik dan iets minder blij voor. Ofzo.
Maar dat is dus mijn kutpaupermening

Ik verdien trouwens wel zelf mijn eigen huur bij elkaar
Overigens is het bij mij bizar: mijn ma heeft me m'n rijbewijs gegeven, maar nu ik het heb mag ik niet in haar auto rijden. Alleen een enkele keer als zij erbij zit en tijd heeft.
pi_45874198
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 02:51 schreef -Beer- het volgende:
Overigens is het bij mij bizar: mijn ma heeft me m'n rijbewijs gegeven, maar nu ik het heb mag ik niet in haar auto rijden. Alleen een enkele keer als zij erbij zit en tijd heeft.
Ik mag ook geen auto van mijn ouders lenen, als ik mijn rijbewijs heb. Maar dat is toch gewoon de keus van je ouders.. Hun auto, hun beslissing. Al vind ik het natuurlijk wel jammer, ik zou graag eens al mn vriendinnen gaan rondrijden in mijn moeders blitse daihatsu

Ach, ik koop zelf wel een auto
(stuk goedkoper dan rijles..)
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:36:27 #249
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_45874859
Om 8.00 uur vanochtend TTT gedaan: ging erg goed!
Ik heb mijn vrijstellingen gehaald (fileparkeren en straatje keren).

Puntjes van kritiek waren iets meer in de binnenspiegel kijken, ik mag iets grover omgaan met fietsers , en 1x richting aangeven vergeten toen we voor een stoplicht stonden. Daarentegen beheers ik de auto technisch zo goed als iemand die al jaren rijdt (rollend vermogen gebruiken, juiste versnellingen, omvang van de auto zelf).

Examinator was overigens hele aardig gozer!
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_45876016
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:36 schreef matthendriks het volgende:
Om 8.00 uur vanochtend TTT gedaan: ging erg goed!
Ik heb mijn vrijstellingen gehaald (fileparkeren en straatje keren).

Puntjes van kritiek waren iets meer in de binnenspiegel kijken, ik mag iets grover omgaan met fietsers , en 1x richting aangeven vergeten toen we voor een stoplicht stonden. Daarentegen beheers ik de auto technisch zo goed als iemand die al jaren rijdt (rollend vermogen gebruiken, juiste versnellingen, omvang van de auto zelf).

Examinator was overigens hele aardig gozer!
Alleen nog een beetje afwerken dus . Je hebt het papiertje pasje al bijna in handen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')