Goh, komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zonder Fok! was ik al veel eerder klaar geweest![]()
Ik heb me daarna wel ingeschreven hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je hoort gewoon elk jaar weer examenkandidaten zeggen: "Nou, als ík mijn examenpapiertje heb, ga ik er lekker een jaar tussenuit en ga ik de heeeeele wereld rondreizen!"
Yeah, right. Voor je het weet, zijn ze vergeten zich in te schrijven voor een studie en staan ze een jaar lang vakken te vullen bij de plaatselijke Appie.
Laat de PABO-grappen maar komenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb me daarna wel ingeschreven hoor!
Snel volmaken dus maarquote:
En zó meetquote:
Ja, en nu ben je afgeschreven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb me daarna wel ingeschreven hoor!
Zoiets?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat de PABO-grappen maar komen!
Mwoah, de grap was niet echt PABO-gerelateerd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en nu ben je afgeschreven.![]()
![]()
!!!!
[..]
Zoiets?
Ja best, maar wat zou ik moeten vertellen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, komt me bekend voor.
Maar...zou jij mij er meer over willen vertellen?Al dan niet via de mail of msn?
Wat ben ik welbespraakt vandaag!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja best, maar wat zou ik moeten vertellen?![]()
Over de inhoud ga ik het sowieso niet hebben; ik kan alleen commentaar verdragen op prestaties die onomkeerbaar zijnAnders ben ik bang dat het resultaat op een of andere manier beïnvloed wordt en dat het daarmee de autenthiciteit verliest
![]()
Alles. Wat voor bundel het wordt. Hoe je het gaat uitbrengen. Hoe je het wilt aanpakken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja best, maar wat zou ik moeten vertellen?![]()
Over de inhoud ga ik het sowieso niet hebben; ik kan alleen commentaar verdragen op prestaties die onomkeerbaar zijnAnders ben ik bang dat het resultaat op een of andere manier beïnvloed wordt en dat het daarmee de autenthiciteit verliest
![]()
Ik hoop dat je zulke stomme fouten niet in je boek maaktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef Gezondaar het volgende:
autenthiciteit
Nu nog 'authenticiteit' goed weten te spellen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat ben ik welbespraakt vandaag!![]()
[/eigengeilerij]quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat ben ik welbespraakt vandaag!![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=authenciteit&btnG=Zoeken&meta=quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu nog 'authenciteit' goed weten te spellen.
Daar heb je editors voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zulke stomme fouten niet in je boek maakt.
Meetgangersquote:
Help me er nog maar eens aan herinneren als ik tijd hebquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles. Wat voor bundel het wordt. Hoe je het gaat uitbrengen. Hoe je het wilt aanpakken.
En je kan het best over in de inhoud hebben, zo lang je er maar niet al te gedetailleerd op ingaat. En ik kan me héús wel inhouden, hoor, qua commentaar.
(Mail nou maar!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |