Durf ik haar niet te vragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
die heeft dus al wel gekkere dingen gezien in haar leven, toch?
jawel, in een stuk preutsere tijdszonequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zijn mensen van 80 nooit jong geweest dan![]()
Vergis je niet. Heb jarenlang in een bejaardentehuis gewerkt, de verhalen die je hoort....quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:56 schreef s0k het volgende:
[..]
jawel, in een stuk preutsere tijdszone
Toen was het nog spannendquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:56 schreef s0k het volgende:
[..]
jawel, in een stuk preutsere tijdszone
ik moet er niet aan denken uit voor opgewarmde lijken die verhalen kwamen... brrrrrrquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vergis je niet. Heb jarenlang in een bejaardentehuis gewerkt, de verhalen die je hoort....
Nah, als ik het zo hoorde, was het in die tijd eigenlijk leuker. Toen was het namelijk nog veel meer taboe en dus veel spannenderquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:00 schreef s0k het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken uit voor opgewarmde lijken die verhalen kwamen... brrrrrr
precies.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
3 meiden is toch teveel, doe er dan twee want hij doet toch niks meer als zoenen en wat zoenen op de borsten.
Ja ik zie hun al kijken, ze vonden 1 al te veelquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
[..]
precies.
Ik vind dat trio/quatro/whatever gedoe echt helemaal niks, maar ik verheug me nu al op de reactie van de andere bewoners![]()
mijn brief heeft er zowat een week over gedaan om over te komen dus daar ben ik niet bang voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Als de anderen hier een brief over krijgen is alles al verknald. Ik hoop dus dat de redactie die brieven even achterhoudt.
euh ...die doen niet anders is mijn ervaring !quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:58 schreef Black_king het volgende:
Ranzig dit.....Drie prostituees bellen. Not milionair's like......
ik ga ze nu bekijken ....quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:58 schreef avonne het volgende:
Over Nena....
Viel het jullie in de uitzending van vandaag ook op dat er een *PLING* romantisch achtig muziekje onder zat toen Nena lachend naar Huub keek?
en hij ligt nog steeds niet in zijn nest !!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:59 schreef avonne het volgende:
[..]
die heb ik niet meer gezien sinds Huub hem met de hoeren website alleen liet...
Ik heb een nieuwe gemaakt voor MINST favoriet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
[POLL] Wie is je favoriete en gehate miljonair? (24/1)
donequote:Op woensdag 24 januari 2007 08:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe gemaakt voor MINST favoriet.
SVP opnieuw stemmen daar !
Mooi plaatje. Hoe kan je trouwens caps maken ?quote:
ik doe het de amateur manierquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi plaatje. Hoe kan je trouwens caps maken ?
Op die manier kan ik het ook welquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:06 schreef avonne het volgende:
[..]
ik doe het de amateur manier
-druk printscreen
-plak in paint
-uitsnijden, kopieren en weer in een nieuw paint scherm plakken
- opslaan als...
- bij tinypic.com up loaden
- kopieer link
- zetten tussen [ img] en [/ img]
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:12 schreef petraa het volgende:
Je lijkt wel een klein kind dat op een kleuterschool zit met je geschreeuw.
[afbeelding]
ff kijken of ik het ook kan![]()
Huub is ziek, dat was ook het eerste wat Ilona tegen haar vlieginstructeur zei.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:27 schreef avonne het volgende:
Ilona vraagt Bart weer mee met vliegles.
Raar, want gisteravond vroeg ze Huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |