quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:09 schreef Sebi het volgende:
Ik hoop dat het een spelletje is van Huub en dat ie niet stiekem graag bij de 'grote' jongens wil horen, want dan komt hij van een koude kermis thuis ben ik bang...
Huub ziet echt wel dat die 'grote jongens' helemaal niet groot zijn hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:09 schreef Sebi het volgende:
Ik hoop dat het een spelletje is van Huub en dat ie niet stiekem graag bij de 'grote' jongens wil horen, want dan komt hij van een koude kermis thuis ben ik bang...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:13 schreef Black_king het volgende:
Huub tegen Brian: Jij bent de enige man die ik respecteer...
Meent ie dat nu ?
Hoezo geraffineerd?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:13 schreef Black_king het volgende:
Meent ie dat nu ?
Het is net dallas daar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:12 schreef demins het volgende:
![]()
Het spelletje lijkt zo simpel als je het Huub ziet spelen!
![]()
![]()
Welnee.. Huub is een slim manneke. Zoals iemand hierboven al zei: hij speelt Brian tegen de andere heren uit en heeft ondertussen zelf de grootste lol.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:13 schreef Black_king het volgende:
Meent ie dat nu ?
Zou mooi zijn, maar Brian is moeilijk uit het spel te krijgen.....quote:
Ok, hij weekt Brian los, maar als puntje bij paaltje komt, heeft Brian wel een sterke achterban in het huis.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee.. Huub is een slim manneke. Zoals iemand hierboven al zei: hij speelt Brian tegen de andere heren uit en heeft ondertussen zelf de grootste lol.
Ik vind het ook twee keer niksquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niks drie hoeren.
Die gozer word helemaal gek gemaakt.
Vind ik eigenlijk best wel sneu.
Zo veranderd hij nog in JR Ewing.
Drie keer niks dan...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:22 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik vind het ook twee keer niks
Zou het echt jammer vinden als hij anders word.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:22 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Het is idd triest. Voor (bijna) heel nederland je lusten botvieren. Voor een vingerhoedjequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:22 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Voorwaar, voorwaar, ik zeg u...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:24 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het is idd triest. Voor (bijna) heel nederland je lusten botvieren. Voor een vingerhoedje![]()
De schade zal groter zijn dan het genot.....
Denk aan Martin's woorden.... denk lange termijn.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
Ik ben blij dat Huub er toch wat vrijer over denkt dan een aantal mensen hier.
Ik vind het best hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
Ik ben blij dat Huub er toch wat vrijer over denkt dan een aantal mensen hier.
Martin..de wijze kok...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:29 schreef Black_king het volgende:
[..]
Denk aan Martin's woorden.... denk lange termijn.....![]()
Wat Huub zelf al aangeeft, het is toch al gebeurd. Wat er daarna gebeurd maakt niet zoveel meer uit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor.
Ben alleen bang dat het hem de kop kost.
En dat vind ik sneu.
Mijn schoonmoeder is helemaal Huubfan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat Huub zelf al aangeeft, het is toch al gebeurd. Wat er daarna gebeurd maakt niet zoveel meer uit.
Denk inderdaad dat dat waar is.
...NOTquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:37 schreef uitgeslapen het volgende:
He bah, die vieze vuile Huub.. die doet aan sex.. wat een idioot...alle vrouwen in het huis kijken hem met de nek aaan...
Als ze maar geen hartinfarct krijgt..................quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is helemaal Huubfan.
Ze kijkt alleen op tv.
Moet dat mensje maar effe inlichten dat er drie komen![]()
was ook maar gescriptquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor iemand die zijn knie 3 dagen geleden heeft verdraaid, loopt Sathanael wel verdomd goed.
Hoop het niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als ze maar geen hartinfarct krijgt..................
Het is én én, dat is het mooie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat Huub die hoeren vooral laat komen om de andere mannen gek te maken.
Niet zozeer voor zichzelf.
Is je schoonmoeder nooit jong en wild geweest dan ? Kan ze vast wel tegen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is helemaal Huubfan.
Ze kijkt alleen op tv.
Moet dat mensje maar effe inlichten dat er drie komen![]()
Ze is 80quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is je schoonmoeder nooit jong en wild geweest dan ? Kan ze vast wel tegen.
Ja nu wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |