Ja dat idee had ik, maar helaas ik woon er niet en om er nu ff heen te gaan is me iets teveel moeite.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Hmm als ik in amsterdam woonde wist ik het wel..dan zaten de tomaten nu al in mijn tas.
Hij kan het zo goed loslaten, dat hij de hele tijd over Nena moet lullen. Sukkel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:14 schreef Kaleddis het volgende:
Ja, goedzo Brian![]()
[Natasia-style]Laat het los, laat het los, laat het los, laat het los, laat het los, laat het los, LAAT HET LOS[/Natasia-style]
Ja, is echt de beste tip die je kunt krijgenquote:
Leuke woordkeuze.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:17 schreef avonne het volgende:
Eh... brian, waarom doe jij dan al 4 maanden geen ruk?
IK OOK ... Brian praat als een glijmiddel ... brrrrrrquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
Ik word gewoon onpasselijk van dat viezige zachte stemmetje waarmee hij doordachtheid tracht te suggereren.
"kijk wat ik nu bereiiiiiik" , en dan die "ei" extra zacht en lang uitgerekt. Zielige poser.
De mannen in witte jassen zijn al onderweg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:
Ik lig echt in een deuk om Brian.
Kan me geen eens aan hem ergeren.
Wat is die jongen ver heen.
Yuk!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
IK OOK ... Brian praat als een glijmiddel ... brrrrrr
nogmaals : het is afgesproken werk dat Huub bij het andere kamp infiltreert, en tegenstemt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:18 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL wat een brainless kut conjo panga di mama. Yo mapima granda bigipolo mariku! die Brian.
Afijn Sylvia en Ilona blocken de exit van Nena toch wel..Huub als hij slim is ook. Nena zit nu bij zijn groepje.
Yep. Hij denkt dat hij intelligent is, en praat mensen na.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:19 schreef yellowfirst het volgende:
Het lukt me maar niet om naar Brian te luisteren..ligt het aan zijn stem, ligt het aan zijn glibberige gedoe.....zijn gedichten....hoppa...op mute weer.
Zal echt tijd worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
[..]
De mannen in witte jassen zijn al onderweg.
100% zeker. Hij hoopt heel erg dat ze op haar bek gaat., en zal in woord, en als hij sneaky de kans krijgt ook in daad, proberen om haar werk te frustreren. Maar wel "onopvallend" uiteraard, want zogenaamd heeft hij het beste met haar voor, de rat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is zogenaamd blij voor Nena dat het van start gaat.
Ik weet gewoon zeker dat hij het haar niet gunt.
Volgens mij met de acupuncturist. Want daar heeft hij vorige week de hele tijd mee over NENA zitten bomen. Kijk hij is niet zo bijdehand dat hij het verschil ziet tussen psycholoog en acupuncturist.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
En dit inzicht is dus vooral tot stand gekomen in "een gesprek" van anderhalf uur met de psycholoog.
Mon dieu, tu es sure ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Soms is NL wereldvreemd...zo grappig, bijna schattig![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij met de acupuncturist. Want daar heeft hij vorige week de hele tijd mee over NENA zitten bomen. Kijk hij is niet zo bijdehand dat hij het verschil ziet tussen psycholoog en acupuncturist.
En noemen ze ook wel: bord voor de kop..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Yep. Hij denkt dat hij intelligent is, en praat mensen na.
Zijn eigen inbreng is om te janken. Maar hij houdt voor zichzelf wel de schijn hoog, dat is dan wel weer knap....![]()
Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
[..]
nogmaals : het is afgesproken werk dat Huub bij het andere kamp infiltreert, en tegenstemt.
Hij gaat ze wijs maken dat iedereen mee doet met de stemming en dan donderdag BAM
Ik zou het geen bord willen noemen, maar een betonnen plaat van een meter of 2quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:25 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En noemen ze ook wel: bord voor de kop..
De vriendin van Jeroen ? Milica ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zullen Anastacia en Brainless het ZWAAR krijgen als ze uit het huis zijn..mijn god...dat word een hel voor hun.
Ik kwam laatst met uitgaan die blonde trut tegen uit Big Brother. Ze deed heel arrogant tegen een vriendin van mij..van "kijk ik ben een STER" waarop die vriendin zei "heb je overigens nog schurft?" en de BB trut vertrok met een zuur gezicht.
... en dat gaat haar nog lukken ook ! ....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Ze klagen weer dat Nena niets wil en haar Havo niet wil halen. Hebben ze dan nog niet door dat Nena het soort meisje is dat gewoon een vent met geld zoekt en zo haar leven doorkomt?
Welke van de 4 ? Milicia zeker ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zullen Anastacia en Brainless het ZWAAR krijgen als ze uit het huis zijn..mijn god...dat word een hel voor hun.
Ik kwam laatst met uitgaan die blonde trut tegen uit Big Brother. Ze deed heel arrogant tegen een vriendin van mij..van "kijk ik ben een STER" waarop die vriendin zei "heb je overigens nog schurft?" en de BB trut vertrok met een zuur gezicht.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en dat gaat haar nog lukken ook ! ....
Nee de broer van Tijn. In het echt was hij echt behoorlijk lelijk. Was me op tv niet zo opgevallen. Tegen mij glimlachte hij aardig. Tegen die vriendin was hij echt een beetje een bitch...maar dat zure gezicht was priceless.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
De vriendin van Jeroen ? Milica ?![]()
Zonder enige moeite...Ongelukkig voor de rest van haar leven. Of zo.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en dat gaat haar nog lukken ook ! ....
Dat vind idd heel knap van hem, het is wel zijn grootste sterkte...(die heeft ie wel nodig overigens)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Yep. Hij denkt dat hij intelligent is, en praat mensen na.
Zijn eigen inbreng is om te janken. Maar hij houdt voor zichzelf wel de schijn hoog, dat is dan wel weer knap....![]()
Okee de streams zijn weer veilig, dan ga ik ook weer van MUTE af.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel maar over op Nena, Sylvia en Ilona.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Het was Rik. Maar Rik is ook een ZIJ.
Exactly, houdt hem op de been. De realiteit na de kooi kan hem wel eens zwaar tegenvallen....Hoop dat hij die eigenschap dan nog heeft.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat vind idd heel knap van hem, het is wel zijn grootste sterkte...(die heeft ie wel nodig overigens)
Natasia Bin Ladenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia Bin Laden, begint trouwens wel meteen over die ontslagronde ivm Neentje's plannen.
LOL die gekke Natasia toch.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat Sylvia Nena er ook wel uitstemt omdat ze jaloers is dat Nena nu zo goed met Huub om gaat
Idd, de sfeer bij Nena, Sylvia en Ilona is nu gewoon ontspannen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Het irritante aan het groepje Bart Nathanael Brainless enzo is dat als ze samenzijn het altijd over het spel moet gaan en de complotten. Bij Sylvia Nena Ilona en Huub wordt er tenminste nog gelachen
\Zalig de simpelen van ziel...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat Sylvia Nena er ook wel uitstemt omdat ze jaloers is dat Nena nu zo goed met Huub om gaat
Is Rik ook langs geweest? Of had Gaby misschien beestjes ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Valt het jullie ook zo op dat iedereen zo op zijn/haar kop loopt te krabben de laatste tijd? ...
Er heerst vanalles in dat huis, wratten, pfeiffer en volgens mij kunnen we hoofdluis aan dat rijtje toevoegen.
Trouwens ... geef Ilona eens een zakdoek !!! Lieverd, snuit je neus eens !!!
En zij lachen de anderen dan ook uit.. Terwijl BBNN alleen maar zuur en uit de hoogte lopen te doen over de rest. Eén ding is zeker: die zuurpruimen zijn per dag veel meer energie kwijt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Het irritante aan het groepje Bart Nathanael Brainless enzo is dat als ze samenzijn het altijd over het spel moet gaan en de complotten. Bij Sylvia Nena Ilona en Huub wordt er tenminste nog gelachen
Ik hoop dat de professionele hulp goed is, als ze eruit gaat.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
LOL die gekke Natasia toch.
maar goed het is dus duidelijk uit dat interview wat haar zussen hebben gegeven dat Natasia mentale problemen had. Ik vind het vrij onverantwoord van JDM dat ze haar dan in dit huis hebben gestopt.
Het is een vrouw die het thuis allemaal niet meer aankon. Rust zocht, die dacht te vinden in DGK met haar gekke gedachtenkronkels..en waarschijnlijk de meeste gehate vrouw in Nederland is geworden. Totaal uitgekotst ook nog eens door haar eigen gemeenschap.
Busje komt zoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
[..]
De mannen in witte jassen zijn al onderweg.
Hahaha nou zeg dat wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
\Zalig de simpelen van ziel...![]()
voor wanneer?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:36 schreef Black_king het volgende:
BBNN gaat weer een moeilijke dag tegemoet..... Huub gaat de love-twins uitnodigen.....
Hij heeft een aanbod gekregen van 2 meiden voor een triootje, normaal moet er voor betaald worden maar in dit geval mag het gratis.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub mag iemand laten komen, een "ze".
Ik weet niet wie.
En op zondag, hoop ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:36 schreef Black_king het volgende:
BBNN gaat weer een moeilijke dag tegemoet..... Huub gaat de love-twins uitnodigen.....
Two hookers who'll give him head.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub mag iemand laten komen, een "ze".
Ik weet niet wie.
Ilona vertrouwt huub dus nog niet helemaalquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
Ilona wil niet zogenaamd op Nena stemmen.
De verontwaardiging slash frustratie slash jaloezie van bepaalde andere "nette" bewoners eromheen is nog leuker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:38 schreef Black_king het volgende:
[..]
Two hookers who'll give him head.![]()
plannetje gaat niet door.... Ilona doet niet meequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:38 schreef LoveProfusion het volgende:
scanman ? met wie bespreken ze dat? nena ilona huub en sylvia? dus sylvia en ilona gaan voorstemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |