Ja dat idee had ik, maar helaas ik woon er niet en om er nu ff heen te gaan is me iets teveel moeite.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Hmm als ik in amsterdam woonde wist ik het wel..dan zaten de tomaten nu al in mijn tas.
Hij kan het zo goed loslaten, dat hij de hele tijd over Nena moet lullen. Sukkel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:14 schreef Kaleddis het volgende:
Ja, goedzo Brian![]()
[Natasia-style]Laat het los, laat het los, laat het los, laat het los, laat het los, laat het los, LAAT HET LOS[/Natasia-style]
Ja, is echt de beste tip die je kunt krijgenquote:
Leuke woordkeuze.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:17 schreef avonne het volgende:
Eh... brian, waarom doe jij dan al 4 maanden geen ruk?
IK OOK ... Brian praat als een glijmiddel ... brrrrrrquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
Ik word gewoon onpasselijk van dat viezige zachte stemmetje waarmee hij doordachtheid tracht te suggereren.
"kijk wat ik nu bereiiiiiik" , en dan die "ei" extra zacht en lang uitgerekt. Zielige poser.
De mannen in witte jassen zijn al onderweg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:
Ik lig echt in een deuk om Brian.
Kan me geen eens aan hem ergeren.
Wat is die jongen ver heen.
Yuk!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
IK OOK ... Brian praat als een glijmiddel ... brrrrrr
nogmaals : het is afgesproken werk dat Huub bij het andere kamp infiltreert, en tegenstemt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:18 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL wat een brainless kut conjo panga di mama. Yo mapima granda bigipolo mariku! die Brian.
Afijn Sylvia en Ilona blocken de exit van Nena toch wel..Huub als hij slim is ook. Nena zit nu bij zijn groepje.
Yep. Hij denkt dat hij intelligent is, en praat mensen na.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:19 schreef yellowfirst het volgende:
Het lukt me maar niet om naar Brian te luisteren..ligt het aan zijn stem, ligt het aan zijn glibberige gedoe.....zijn gedichten....hoppa...op mute weer.
Zal echt tijd worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
[..]
De mannen in witte jassen zijn al onderweg.
100% zeker. Hij hoopt heel erg dat ze op haar bek gaat., en zal in woord, en als hij sneaky de kans krijgt ook in daad, proberen om haar werk te frustreren. Maar wel "onopvallend" uiteraard, want zogenaamd heeft hij het beste met haar voor, de rat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is zogenaamd blij voor Nena dat het van start gaat.
Ik weet gewoon zeker dat hij het haar niet gunt.
Volgens mij met de acupuncturist. Want daar heeft hij vorige week de hele tijd mee over NENA zitten bomen. Kijk hij is niet zo bijdehand dat hij het verschil ziet tussen psycholoog en acupuncturist.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
En dit inzicht is dus vooral tot stand gekomen in "een gesprek" van anderhalf uur met de psycholoog.
Mon dieu, tu es sure ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Soms is NL wereldvreemd...zo grappig, bijna schattig![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij met de acupuncturist. Want daar heeft hij vorige week de hele tijd mee over NENA zitten bomen. Kijk hij is niet zo bijdehand dat hij het verschil ziet tussen psycholoog en acupuncturist.
En noemen ze ook wel: bord voor de kop..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Yep. Hij denkt dat hij intelligent is, en praat mensen na.
Zijn eigen inbreng is om te janken. Maar hij houdt voor zichzelf wel de schijn hoog, dat is dan wel weer knap....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |