Wat een rare tieten staan er nu in je avatar.quote:
Ja ik moest ze verplaatsen van pussy dus heb ik ze naar me kont verhuisdquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wat een rare tieten staan er nu in je avatar.
Doet dat niet zeer, als je gaat zitten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja ik moest ze verplaatsen van pussy dus heb ik ze naar me kont verhuisd
Ja, heel veel zelfs, maarja het moest pussy he, en wie ben ik om nee tegen haar te zeggenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Doet dat niet zeer, als je gaat zitten?
Netjes killquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Zoo mn examenpraktijk ding is goed gekeurd![]()
En je bent niet eens zwartquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:36 schreef TheSorrow het volgende:
b-d vroeg t al op msn, ja dat is mijn haar
[afbeelding]
Heel de dag muts + beetje ermee rommelen als je m afzet
Nee joh, veel mensen vragen ook....heb je surinaams bloed ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En je bent niet eens zwart![]()
![]()
Weet ik niet. Nu ik weet hoe oud je bent kan ik daar geen objectieve visie meer op hebben.quote:
He bahquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ik bedoel dus niet oud als in lemonparty oud he....
Hoofddorp, hoe laat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:05 schreef SiemeN het volgende:
Gaat er nog volk met de trein vanaf omgeving Leiden, trouwens?
Of euh. Hoofddorp zelfs. Ik ga vanuit werk.
Ik ben om 17:50 op het station. Moet nog werken.quote:
Het meeste volk is er pas rond 20.00 volgens mij, dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
Jullie gaan wel allemaal vroeg zeg. Als ik om een of 9-10 aan kom kakken, dan is iedereen er toch nog wel?
Mja... goede maat van me pa zou t doen, maar ze hebben overwerk, + de baas loopt er rond.... faggotsquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:32 schreef -skippybal- het volgende:
Hehe, TheSorrow is gepwnd door de garage
Kankerseedersquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef -skippybal- het volgende:
Kenker torrent blijft op 99.3% hangen![]()
Torrents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |