Studentenkaart is aanwezigquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:48 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan jullie trouwens nog steeds eten in de Stairway? Heb je die prijzen al gezien![]()
Krijg je daar serieus korting? Nooit geweten...quote:
Ze hebben een hele kaart ingericht voor studenten. Veul eten voor heul wat minder.quote:
Zolang je maar veel drinkt, dan moet je gewoon even naar de barvrouw lopen en knipperen met je ogenquote:
Dat doe is sowieso om de paar seconden, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang je maar veel drinkt, dan moet je gewoon even naar de barvrouw lopen en knipperen met je ogen
Geen Santa meer!quote:
Waar is de grote versie dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geen Santa meer!
Gelukkig is die nu klein genoeg dat jajong zich niet meer kan irriteren aan mijn sinaasappelhuid
* Frumzel vermaakt K1Pquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik verveel me.
Hij zal er vast een vergrootglas op gezet hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:25 schreef -skippybal- het volgende:
Ah gevonden. Nou, echt een sinaasappelreet hoor![]()
Nee en ik denk dat het ook niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:46 schreef FlyingFox het volgende:
Is 'het grote afmelden' al begonnen?
Mariah Careyquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij zal er vast een vergrootglas op gezet hebben
Ik zeg ook niet dat ik geen sinaasappelhuid heb, maar ik ben dan ook geen modelletje die dr benen geairbrushed worden voor de foto verschijnt
Ook Cindy Crawford heeft sinaasappelhuid
Die chicks uit desperate housewives! Die hebben het ook!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mariah Carey!
[afbeelding]
Check dat gezicht! Ze lijkt op Jerney Kaagman.
ja ze zijn toch niet voor niets desperate!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die chicks uit desperate housewives! Die hebben het ook!
omgquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ze zijn toch niet voor niets desperate!!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Mijn knopjes wat doen ze
![]()
Jah die rooiequote:
Oversightquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:33 schreef eQuaL het volgende:
Ja dat wordt nu dus een OverSight Meeting
Beginnen die blauw/zwart/blauw/zwart grappen nu al?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jah die rooiewat een joker
![]()
Ik wacht nu op een rood kleurtjequote:Op donderdag 25 januari 2007 09:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Beginnen die blauw/zwart/blauw/zwart grappen nu al?,
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Zoo mn examenpraktijk ding is goed gekeurd![]()
Succes hequote:
Maak je wel ff een mooie fotoquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Zoo mn examenpraktijk ding is goed gekeurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |