Hm, niet opgevallen. Anders ff wachten en checken @ 3FM-sitequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:43 schreef JeroenV het volgende:
![]()
We Are Scientist![]()
Hoe heette dat plaatje van de gozer van een bekende band, die half uurtje geleden gedraaid werd? Singer/songwriter zei hij erbij...
Niet The Good, The Bad & The Queen, maar daarvoor.
Nou, ik houd m'n hart vastquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar hopen dat ze voor volgende week een betere Megahit kiezen... Ik ben benieuwd...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:52 schreef Toad het volgende:
Die Guijs gooit ook te pas en te onpas kreunende vrouwen op de ether. Ik ga slapen...
ik heb weer een klassenavond-flashbackquote:
Prachtigquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:34 schreef Againzender het volgende:
Ah, een WC moment.
Die kan ik hier niet ontvangen dus 3FMquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef borisz het volgende:
luistert iedereen opeens 538 ofzo dat het hier zo stil is?![]()
quote:
kloptquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:15 schreef Dos37 het volgende:
Astrid. De show zal nooit meer hetzelfde zijn als ze straks weg is.
Als ik niet op stage zou zijn zou ik hier tijdens RabRadio wel zitten...vind `t altijd wel leuk, mja...gaat niet he. Ik gebruik de kamer van mijn stagebegeleidster en die heeft wel Keizerstad FM aan, hoor je toch niet de hele dag door, dus dan is dat best te doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef borisz het volgende:
luistert iedereen opeens 538 ofzo dat het hier zo stil is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |