Michiel, namens mijzelf wil ik even zeggen dat je het beste programma op de radio hebt van dit moment, het verveelt geen momentquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee
Je mag alleen namens jezelf spreken
Ik vind het helemaal niet zo tof, m'n schoolwerk lijdt eronderquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Mag ik toch weer eens even hard op typen dat ik het tof vind dat jullie hier avond aan avond zitten te luisteren en slowchatten. Nou dat
goed zoquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Michiel, namens mijzelf wil ik even zeggen dat je het beste programma op de radio hebt van dit moment, het verveelt geen moment
quote:
Geen zorgen, ik heb er ervaring mee, dus kan je vertellen dat ieders request behalve de mijne altijd voorbij komtquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Nu moet Michiel alleen nog even I Try draaien straks, heb 'm niet voor niks gesmst
Leuk om te lezen, Michiel! En van mijn kant kan ik alleen maar zeggen dat het erg tof is dat jullie meelezen en reacties plaatsen! Zelfs Gerard Ekdom komt nog dagelijks even kijken, terwijl hij volgens mij weinig met forums heeft. Dat is toch wel stoer!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Mag ik toch weer eens even hard op typen dat ik het tof vind dat jullie hier avond aan avond zitten te luisteren en slowchatten. Nou dat
Over Pinkpop gesproken.... ik hoorde dat MUSE al is bevestigd !!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
TATATATATATATATATATATAAAA![]()
Laat ze aub op Pinkpop komen, ik wil 50.000 man zien springen![]()
Yep, net als LostProphets en good old Iggy Pop... ben benieuwd of Candy beter klinkt uit zijn mond dan uit die van Sharon den Adel en Marco Roelofs twee jaar geledenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over Pinkpop gesproken.... ik hoorde dat MUSE al is bevestigd !!!!![]()
Ik snap niet dat jullie nog niet uitgesprongen zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Laat ze aub op Pinkpop komen, ik wil 50.000 man zien springen![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yep, net als LostProphets en good old Iggy Pop... ben benieuwd of Candy beter klinkt uit zijn mond dan uit die van Sharon den Adel en Marco Roelofs twee jaar geleden
Halloquote:
Heb ik een vertraging van 3 minutenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef -Hans- het volgende:
OeH! Nelly Furtado, de nummer 1 van Nederland.![]()
![]()
7 nation Army.
Nee, dat zal toch wel niet? Heb rond 20:50 mijn bericht ge-edit vanwege De 7 Nation Army.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb ik een vertraging van 3 minuten?
Via stream. Verschilt idd paar seconden. Ook tussen digitale radio en FM-radio trouwens. Maar Hans heeft 't al verklaard door de editquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:53 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe luister je dan? Via de live stream via de site ben je ook een x aantal seconden later merkte ik gister zelf ook al.
Ik luister via het web en heb zo'n 30 seconden vertragingquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb ik een vertraging van 3 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |