Dat dacht ik ook. Gaan we voorzichtig proberen dan. Lijkt me, als ze er niet goed tegen kan, dat we dat dan snel genoeg merken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:06 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij mag Kim nu wel alles eten hoor. Maar wel ui met mate.
Amber krijgt potjes waar ui, prei, kool enzovoort inzit.
O ja, ook goeiemorgenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:39 schreef Magneet het volgende:
die moet nog in het babietjestopic als het inderdaad 2006 is
Vreemd hoor, ik ben vorige week nog naar het CB geweest en Myhron woog 12,5 kilo en dat was prima. Die snoept dus ook niet echt maar eet idd gewoon goed. Ik vind haar niet dik, ze heeft alleen wel lekkere spekbeentjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef Fuente het volgende:
Saartje is weer op het CB geweest. Haar ontwikkeling is goed, ze moest stapelen met blokjes enzo.
Ze is nu 81 cm lang (3 cm gegroeid sinds november) en ze weegt 11,7 kilo (anderhalf kilo aangekomen).
Ze zit nu met d'r lengte op de middellijn, en d'r gewicht er iets boven, in november zat ze er nog onder. Ze groeit dus goed, ze eet ook stukken beter de laatste tijd. Maar goed, natuurlijk moest de VPK nog ergens over drammen, d'r gewicht zit iets boven de middellijn en nu moet Sara maar een koekje minder etenNah echt, ik was er zelf niet bij (manlief was samen met mijn schoonmoeder) maar ik had er echt wat van gezegd. Sara die snoept werkelijk nooit, ze krijgt een biscuitje als ze uit bed komt 's middags en dat is haar 'snoepje'. Ze eet gewoon weer goed, flink bord avondeten, een boterham 's ochtends en ;s middags en fruit...
Maar goed, ik vind het wel best, ze is 17 maand, volgens mij is 11,7 kilo dan echt niet zwaar.
Ja ik vind het ook echt belachelijk. Sara is een hele tijd niet-spekkig geweest, toen ze vaak ziek was en slecht at, en heeft ze weer van die lekkere bijtwangen en beentjes en is het weer niet goed, ze kunnen me watquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef Igraine het volgende:
[..]
Vreemd hoor, ik ben vorige week nog naar het CB geweest en Myhron woog 12,5 kilo en dat was prima. Die snoept dus ook niet echt maar eet idd gewoon goed. Ik vind haar niet dik, ze heeft alleen wel lekkere spekbeentjes![]()
Ooow ik hoop het niet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:10 schreef lady-wrb het volgende:
kan zijn dat ze misschien ziek aan het worden is fuente. dan is het lichaam bezig met het gevecht tegen virussen en bacterien. dan kunnen ze ook lamlendig en moe zijn.
Vind het niet eens zo gek klinken! Ben d'r zelf ook gevoelig voor, vandaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:15 schreef _Bar_ het volgende:
Klinkt misschien raar, maar kunnen die kleintjes ook niet gewoon last hebben van een winterdepressie...
Misschien is dat bij sara ook wel het geval... ik roep nu ook maar wat hoor
waarom niet? op deze manier is ze bezig weerstand op te bouwen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:13 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ooow ik hoop het niet!
Ze ligt nog steeds in bedje, soms kletst ze even, dan weer een hele tijd stil. Maar de rust voor haar is wel even goed denk ik. Vanmiddag gaan we maar even lekker naar buiten, het KDV waar Sara op zit bestaat 10 jaar en heeft een feestje met draaimolens en leuke activiteiten voor ukjes.
Het is ook niet dat ze ziek overkomt, ze is gewoon heel snel moe ineens. We dachten eerst dat ze wat bijslapen nodig had, omdat ze behoorlijk veel ziek is geweest tot vorige maand, en daardoor ook slecht sliep. Maar ze slaapt nu alweer een maandje door, en blijf moe.
Ik bedoel dat ik hoop dat ze niet weer ziek wordt. Het afgelopen jaar is Sara vaker wel, dan niet ziek geweest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom niet? op deze manier is ze bezig weerstand op te bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |